AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Jeg merker at i forskjellige vinkler påvirker det hvor mye plass det er inni vagina, men det er vinkler når jeg bruker dildo, f eks hvis jeg ligger på rygg og strutter rumpa ut med bøy i korsryggen da er det et bein/skambein som kommer i veien/klem som gjør at det blir mindre plass/omkrets til dildoen. Men under sex er det mer naturlig å løfte underlivet litt oppover for at penis skal komme ordentlig til, og da er det mye større plass der. Noen ganger med fingrene kjennes det ut som bare et rom og ikke stramme vegger. Stramme vegger som griper rundt fingrene har jeg kun når jeg ikke er kåt, mens når jeg er kåt vider det seg ut. Jeg har ikke problem med å bruke de middels tykke dildoene på ca 4cm bredde. I perioder gjør jeg knipeøvelser og da holder jeg knipet i 5-10 sekunder av gangen, og dette har gjort at jeg får mye bedre orgasmer men å knipe under sex klarer jeg ikke (det krever så mye krefter og konsentrasjon at jeg da mister tenningen og nytelsen). Hvordan vet man om man er trang eller vid? Hvordan skal det egentlig kjennes ut der inne? Det kjennes på en måte ut som munnhulen, at når jeg tar tunga på kinnet så er det lett å dytte veggen ut uten motstand. Sånn sett kan jeg skjønne at menn liker å bli sugd, når man da presser veggen i vakum stramt mot penisen. Men hvordan skal det være inni vagina? Kun seriøse svar takk og ikke troll fra menn Anonymkode: 6ac1a...c82
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Jeg kjenner igjen det du skriver om at det er et rom innenfor åpningen. Sånn er det. Jeg tror ikke det er noen måte du kan finne ut dette selv, og jeg tror du stresser deg opp hvis du prøver. Alle er så tøyelige at de kan føde barn. (Vel: de fleste.). Det er en viss forskjell på kvinner, men virkelig ikke dette som avgjør om sexlivet er bra. Jeg har ingen grunn til å lyve anonymt om det. Let it go.. Mann Anonymkode: 26458...2ca 7
Gjest Anonymus51 Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg merker at i forskjellige vinkler påvirker det hvor mye plass det er inni vagina, men det er vinkler når jeg bruker dildo, f eks hvis jeg ligger på rygg og strutter rumpa ut med bøy i korsryggen da er det et bein/skambein som kommer i veien/klem som gjør at det blir mindre plass/omkrets til dildoen. Men under sex er det mer naturlig å løfte underlivet litt oppover for at penis skal komme ordentlig til, og da er det mye større plass der. Noen ganger med fingrene kjennes det ut som bare et rom og ikke stramme vegger. Stramme vegger som griper rundt fingrene har jeg kun når jeg ikke er kåt, mens når jeg er kåt vider det seg ut. Jeg har ikke problem med å bruke de middels tykke dildoene på ca 4cm bredde. I perioder gjør jeg knipeøvelser og da holder jeg knipet i 5-10 sekunder av gangen, og dette har gjort at jeg får mye bedre orgasmer men å knipe under sex klarer jeg ikke (det krever så mye krefter og konsentrasjon at jeg da mister tenningen og nytelsen). Hvordan vet man om man er trang eller vid? Hvordan skal det egentlig kjennes ut der inne? Det kjennes på en måte ut som munnhulen, at når jeg tar tunga på kinnet så er det lett å dytte veggen ut uten motstand. Sånn sett kan jeg skjønne at menn liker å bli sugd, når man da presser veggen i vakum stramt mot penisen. Men hvordan skal det være inni vagina? Kun seriøse svar takk og ikke troll fra menn Anonymkode: 6ac1a...c82 Som mann kan jeg prøve å tenke tilbake og fundere på noen svar. Vi erfarne menn har jo vært i nærkontakt med mange ulike damer. Min erfaring er at de damene jeg hatt samleie med deler seg i tre grupper, men det er mulig jeg tar feil fordi stilling, vinkel og tenningsnivå har vært ulikt. Men jeg kan ikke si at jeg har husket forskjeller utfra vinkel eller stilling, bortsett selvsagt fra når en dame samler benene, da blir det jo trangere. 1. Noen kvinner er direkte trange, altså man merker en klar forskjell og det er ingen tvil om at har mindre volum der nede. Tenning kan utvide men de er fortsatt trange, slik at man kjenner det hele tiden. For min del dreier dette seg om 4% av tidligere partnere (jeg er 4,3 - 4,5 cm i diameter). 2. Noen kvinner er direkte vide, man merker det fra første penetrasjon og det er ikke graden av tenning som gjør det slik. Selv om de strammer til så vil det føles «rommelig» der nede og ved sex vil det ikke være kontakt med hele penisen men bare med den siden som gnis mot vagina. For min del dreier dette seg om 6% av tidligere partnere. 3. For resten, altså for min del 90% av alle partnere, er det helt umulig å avgjøre om vagina er spesielt trang eller vid. Ved bruk av vaginamusklene virker det på meg som at det klemmes ikke bare ytterst men også innover, men det kan være jeg tar feil. Her er fuktighet avgjørende, hvis vagina er svært fuktig vil jeg alltid kjenne mindre men det betyr ikke nødvendigvis at vaginas volum er større. Tilsvarende hvis hun tilfeldigvis er tørr fordi vi starter for tidlig, så vil det kjennes som «trangt» men det kan også være at det bare er friksjonen som øker og ikke volumet som er mindre. Det sies at tenning øker vaginas diameter og lengde, men jeg må innrømme at med samme dame kan ikke merke store forskjeller i volum der nede. Jeg merker med en gang om hun er svært tørr eller våt, men jeg har kommet til at det neppe har innvirkning på volumet. Jeg er altså en mann med en 13,5cm omkrets, altså bare litt over gjennomsnitts penisen på det feltet. Og hvis du tar mine erfaringer på alvor, vil du sikkert forstå at jeg som mann ikke kjenner forskjell på volumet for 90% av de jeg har hatt samleie med. Bare de klare «avvikene» i hver retning har utmerket seg så sterkt at jeg har merket det. Jeg vil anta det også er litt slik den andre veien - en «vanlig» dame merker det hvis penisen er skikkelig tynn eller tykk, men merker ikke forskjell på det store flertallet i midten? Så mitt råd er at dette er lite å ligge våken for. Endret 9. november 2021 av Anonymus51
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Anonymus51 skrev (2 minutter siden): Som mann kan jeg prøve å tenke tilbake og fundere på noen svar. Vi erfarne menn har jo vært i nærkontakt med mange ulike damer. Min erfaring er at de damene jeg hatt samleie med deler seg i tre grupper, men det er mulig jeg tar feil fordi stilling, vinkel og tenningsnivå har vært ulikt. Men jeg kan ikke si at jeg har husket forskjeller utfra vinkel eller stilling, bortsett selvsagt fra når en dame samler benene, da blir det jo trangere. 1. Noen kvinner er direkte trange, altså man merker en klar forskjell og det er ingen tvil om at har mindre volum der nede. Tenning kan utvide men de er fortsatt trange, slik at man kjenner det hele tiden. For min del dreier dette seg om 4% av tidligere partnere (jeg er 4,3 - 4,5 cm i diameter). 2. Noen kvinner er direkte vide, man merker det fra første penetrasjon og det er ikke graden av tenning som gjør det slik. Selv om de strammer til så vil det føles «rommelig» der nede og ved sex vil det ikke være kontakt med hele penisen men bare med den siden som gnis mot vagina. For min del dreier dette seg om 6% av tidligere partnere. 3. For resten, altså for min del 90% av alle partnere, er det helt umulig å avgjøre om vagina er spesielt trang eller vid. Ved bruk av vaginamusklene virker det på meg som at det klemmes ikke bare ytterst men også innover, men det kan være jeg tar feil. Her er fuktighet avgjørende, hvis vagina er svært fuktig vil jeg alltid kjenne mindre men det betyr ikke nødvendigvis at vaginas volum er større. Tilsvarende hvis hun tilfeldigvis er tørr fordi vi starter for tidlig, så vil det kjennes som «trangt» men det kan også være at det bare er friksjonen som øker og ikke volumet som er mindre. Det sies at tenning øker vaginas diameter og lengde, men jeg må innrømme at med samme dame kan ikke merke store forskjeller i volum der nede. Jeg merker med en gang om hun er svært tørr eller våt, men jeg har kommet til at det neppe har innvirkning på volumet. Jeg er altså en mann med en 13,5cm omkrets, altså bare litt over gjennomsnitts penisen på det feltet. Og hvis du tar mine erfaringer på alvor, vil du sikkert forstå at jeg som mann ikke kjenner forskjell på volumet for 90% av de jeg har hatt samleie med. Bare de klare «avvikene» i hver retning har utmerket seg så sterkt at jeg har merket det. Jeg vil anta det også er litt slik den andre veien - en «vanlig» dame merker det hvis penisen er skikkelig tynn eller tykk, men merker ikke forskjell på det store flertallet i midten? Så mitt råd er at dette er lite å ligge våken for. Takk! Ja det er sånn med peniser også, jeg merker hvertfall liten forskjell på en centimeter eller to, men ytterpunktene på veldig tynn eller veldig tykk penis kjenner jeg med en gang. Men jeg har opplevd en gang at mannen samlet bena mine hver gang vi lå sammen, og dette var en med langt over snittet stor penis... (største jeg har vært med). Og eksen min var utro mot meg med masse damer selvom jeg var disponibel for sex hele tiden og åpen for masse kinky. Og en annen jeg lå mye med kunne holde på i evigheter, noe jeg der og da tenkte var pga positivt utholdenhet og fyll, men i ettertid jo spør meg selv om er fordi jeg er for vid til å stimulere penis godt nok.. Særlig etter at jeg har begynt å utforske meg selv innvendig på egenhånd at jeg føler at jeg kanskje er vid. Både fordi det kjennes ut som dette rommet med fingrene og fordi en tykk dildo glir overraskende lett, så lenge jeg først får lirket den forsiktig inn "inngangen" (det krever jobbing men så fort den er inne går det helt fint) Hvis jeg er det så går det jo an å operere det eller legge daglig innsats i knipeøvelser men jeg gidder ikke stresse med de tiltakene hvis det bare sitter i hodet mitt. Ikke er jeg interessert i å ha sex med andre jenter bare for å kjenne etter heller, selvom det kunne vært veldig nyttig for å finne ut hvordan det skulle kjennes! Anonymkode: 6ac1a...c82
flusa Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 (endret) Det høres helt normalt ut. Tror du uroer deg unødvendig. Endret 9. november 2021 av flusa 3
Gjest Anonymus51 Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Takk! Ja det er sånn med peniser også, jeg merker hvertfall liten forskjell på en centimeter eller to, men ytterpunktene på veldig tynn eller veldig tykk penis kjenner jeg med en gang. Men jeg har opplevd en gang at mannen samlet bena mine hver gang vi lå sammen, og dette var en med langt over snittet stor penis... (største jeg har vært med). Og eksen min var utro mot meg med masse damer selvom jeg var disponibel for sex hele tiden og åpen for masse kinky. Og en annen jeg lå mye med kunne holde på i evigheter, noe jeg der og da tenkte var pga positivt utholdenhet og fyll, men i ettertid jo spør meg selv om er fordi jeg er for vid til å stimulere penis godt nok.. Særlig etter at jeg har begynt å utforske meg selv innvendig på egenhånd at jeg føler at jeg kanskje er vid. Både fordi det kjennes ut som dette rommet med fingrene og fordi en tykk dildo glir overraskende lett, så lenge jeg først får lirket den forsiktig inn "inngangen" (det krever jobbing men så fort den er inne går det helt fint) Hvis jeg er det så går det jo an å operere det eller legge daglig innsats i knipeøvelser men jeg gidder ikke stresse med de tiltakene hvis det bare sitter i hodet mitt. Ikke er jeg interessert i å ha sex med andre jenter bare for å kjenne etter heller, selvom det kunne vært veldig nyttig for å finne ut hvordan det skulle kjennes! Anonymkode: 6ac1a...c82 Jeg tror du uroer deg unødig. Hvis du kjenner nesten alle peniser som «like» og bare legger merke til ytterpunktene, tenker jeg at du er helt «normal» og fin der nede. Kjenner du ikke vanlige peniser som «små» så er du ikke spesielt vid. Det er det som kjennetegner de få vide damene jeg har støtt på - de kjente helt utvilsomt mindre av min penis selv om den altså er vanlig pluss, og jeg vet eksplisitt at to av dem slo seg til ro med en «sværing» til slutt. Så for dem var det slik at en normal penis rett og slett ikke var stor nok, og jeg er helt sikker på at det skyldtes volum og ikke ønske om at det skal sprenge på. Det at en «stor» mann kunne samle benene dine nok heller ikke betyr ikke så mye, jeg kan også gjøre det på en dame og da blir det trangere, men det blir ikke veldig stor forskjell. Benene samles men vaginaen er den samme, og jeg vil tro at jeg kjenner mer fordi det strammes mer ytterst. Det blir på ingen måte slik som med virkelig trange vaginaer. Jeg kjenner det litt bedre med samlede ben men ikke slik at damen ikke lenger har plass eller kjenner mye mere. (ifølge hun jeg nå er sammen med). Når hun legger begge benene over eller samler dem parallelt, så tror jeg nok heller at jeg kjenner mer fordi penisen presses mot inngangen eller veggen av vagina, ikke at det blir særlig trangere der inne. Min erfaring er at hvis du kjenner godt en middels penis, og får nytelse av den, så er du helt «vanlig» nedentil og overhodet ikke vid. Vide damer trenger store saker,klart større enn meg som allerede har omkrets over gjennomsnittet. Du merker nok best om det gjelder deg, når du har sex med en mann som har en ganske vanlig eller litt kraftig sak, eller om du hver gang føler at du trenger den «kjempen» du en gang opplevde. Endret 9. november 2021 av Anonymus51
Gjest Anonymus51 Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Takk! Ja det er sånn med peniser også, jeg merker hvertfall liten forskjell på en centimeter eller to, men ytterpunktene på veldig tynn eller veldig tykk penis kjenner jeg med en gang. Men jeg har opplevd en gang at mannen samlet bena mine hver gang vi lå sammen, og dette var en med langt over snittet stor penis... (største jeg har vært med). Og eksen min var utro mot meg med masse damer selvom jeg var disponibel for sex hele tiden og åpen for masse kinky. Og en annen jeg lå mye med kunne holde på i evigheter, noe jeg der og da tenkte var pga positivt utholdenhet og fyll, men i ettertid jo spør meg selv om er fordi jeg er for vid til å stimulere penis godt nok.. Særlig etter at jeg har begynt å utforske meg selv innvendig på egenhånd at jeg føler at jeg kanskje er vid. Både fordi det kjennes ut som dette rommet med fingrene og fordi en tykk dildo glir overraskende lett, så lenge jeg først får lirket den forsiktig inn "inngangen" (det krever jobbing men så fort den er inne går det helt fint) Hvis jeg er det så går det jo an å operere det eller legge daglig innsats i knipeøvelser men jeg gidder ikke stresse med de tiltakene hvis det bare sitter i hodet mitt. Ikke er jeg interessert i å ha sex med andre jenter bare for å kjenne etter heller, selvom det kunne vært veldig nyttig for å finne ut hvordan det skulle kjennes! Anonymkode: 6ac1a...c82 Og en annen ting: det at en mann kunne holde på lenge uten å få utløsning har nok ingenting med din vagina å gjøre. Da har vi nok å gjøre med en mann som ikke er helt tilstede når dere elsker, eller som har spesielle nervologiske grunner til å ikke få utløsning. Det skjer med veldig mange menn.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 Anonymus51 skrev (17 minutter siden): Jeg tror du uroer deg unødig. Hvis du kjenner nesten alle peniser som «like» og bare legger merke til ytterpunktene, tenker jeg at du er helt «normal» og fin der nede. Kjenner du ikke vanlige peniser som «små» så er du ikke spesielt vid. Det er det som kjennetegner de få vide damene jeg har støtt på - de kjente helt utvilsomt mindre av min penis selv om den altså er vanlig pluss, og jeg vet eksplisitt at to av dem slo seg til ro med en «sværing» til slutt. Så for dem var det slik at en normal penis rett og slett ikke var stor nok, og jeg er helt sikker på at det skyldtes volum og ikke ønske om at det skal sprenge på. Det at en «stor» mann kunne samle benene dine nok heller ikke betyr ikke så mye, jeg kan også gjøre det på en dame og da blir det trangere, men det blir ikke veldig stor forskjell. Benene samles men vaginaen er den samme, og jeg vil tro at jeg kjenner mer fordi det strammes mer ytterst. Det blir på ingen måte slik som med virkelig trange vaginaer. Jeg kjenner det litt bedre med samlede ben men ikke slik at damen ikke lenger har plass eller kjenner mye mere. (ifølge hun jeg nå er sammen med). Når hun legger begge benene over eller samler dem parallelt, så tror jeg nok heller at jeg kjenner mer fordi penisen presses mot inngangen eller veggen av vagina, ikke at det blir særlig trangere der inne. Min erfaring er at hvis du kjenner godt en middels penis, og får nytelse av den, så er du helt «vanlig» nedentil og overhodet ikke vid. Vide damer trenger store saker,klart større enn meg som allerede har omkrets over gjennomsnittet. Du merker nok best om det gjelder deg, når du har sex med en mann som har en ganske vanlig eller litt kraftig sak, eller om du hver gang føler at du trenger den «kjempen» du en gang opplevde. Jeg skal være helt ærlig nå og det er at hvertfall 3-4 av de 12 jeg har ligget med har jeg kjent som små peniser. Jeg var redd for å skrive det fordi jeg tenkte at da ble noen sinte og ville hetse meg bare for å hetse og ikke holde seg saklig. Jeg tror også at disse penisene var små på ekte, ca to damefingre i bredde, litt tykkere enn en grillpølse (i mangel på bedre sammenligning 😅) eller litt mindre enn korken på en solidox tannkremtube. Altså tynne peniser for meg, og en var veldig kort så det var problemer med bare å holde den inni meg fordi den skle ut igjen.. Jeg gikk hjem for å sammenligne med linjal og kom frem til at den må ha vært ikke mer enn 10-11 cm.. Så jeg sier ikke at disse var små for å være slem og usaklig men har altså helt klart opplevd at peniser er altfor små for meg. Når jeg har snakket med bestevenninnen min om penisstørrelser sier hun at det ikke har noe å si for henne og at jeg må være "size queen"(vid) , så enten har hun rett eller så har ikke hun ligget med noen som har penisstørrelse på de minste jeg har vært borte i Anonymkode: 6ac1a...c82
Gjest Anonymus51 Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg skal være helt ærlig nå og det er at hvertfall 3-4 av de 12 jeg har ligget med har jeg kjent som små peniser. Jeg var redd for å skrive det fordi jeg tenkte at da ble noen sinte og ville hetse meg bare for å hetse og ikke holde seg saklig. Jeg tror også at disse penisene var små på ekte, ca to damefingre i bredde, litt tykkere enn en grillpølse (i mangel på bedre sammenligning 😅) eller litt mindre enn korken på en solidox tannkremtube. Altså tynne peniser for meg, og en var veldig kort så det var problemer med bare å holde den inni meg fordi den skle ut igjen.. Jeg gikk hjem for å sammenligne med linjal og kom frem til at den må ha vært ikke mer enn 10-11 cm.. Så jeg sier ikke at disse var små for å være slem og usaklig men har altså helt klart opplevd at peniser er altfor små for meg. Når jeg har snakket med bestevenninnen min om penisstørrelser sier hun at det ikke har noe å si for henne og at jeg må være "size queen"(vid) , så enten har hun rett eller så har ikke hun ligget med noen som har penisstørrelse på de minste jeg har vært borte i Anonymkode: 6ac1a...c82 Altså 25-30% virker små. Det er ikke så mange, da. Hvis det er bare litt tykkere enn en grillpølse, kjenner jeg mange damer som også ville synes det var lite, ja 😱 Du er nok ganske normal. Bare finn en mann du passer godt med.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 Du får komme til besøk så ser vi om du er løs. 👍 Anonymkode: ab8fe...3df
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #11 Skrevet 9. november 2021 Du er kanskje litt vid da? Ingenting du kan gjøre med det, så du får heller akseptere deg selv som du er Anonymkode: e120d...3df 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #12 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får komme til besøk så ser vi om du er løs. 👍 Anonymkode: ab8fe...3df Beklager, så bare nå at du kun vil ha seriøse svar 🤣 Anonymkode: ab8fe...3df
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #13 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er kanskje litt vid da? Ingenting du kan gjøre med det, så du får heller akseptere deg selv som du er Anonymkode: e120d...3df Hvis jeg er det så finnes det både kirurgi og laser for oppstramming. Da kan man også legge ned hardere innsats i knipeøvelser.. Jeg gjør det iblandt når jeg husker, og gjør det daglig iblandt men så glemmer jeg det etter en uke eller to daglig kniping. Det er ikke akuratt en gøy treningsform men hvis jeg må så kan jeg bli litt mer disiplinert eller spare til oppstrammende laser som skal stramme opp med opp til 13% strammere .. Ikke så mye, men kanskje merkbart for en mann jeg vet ikke Anonymkode: 6ac1a...c82
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #14 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du får komme til besøk så ser vi om du er løs. 👍 Anonymkode: ab8fe...3df Søren klype jeg som trodde du var seriøs og hadde tenkt til å si ja og kjøre bort til deg med en gang 🤷♀️ /ironi Anonymkode: 6ac1a...c82
Hr. Aktiv Skrevet 9. november 2021 #15 Skrevet 9. november 2021 Jeg må si det varierer litt (ikke mye) vidheten på samme dame fra dag til dag. Stort sett merker jeg ikke veldig stor forskjell fra dame til dame. Det som utgjør den største forskjellen er hvor våt de blir. Selv om du er trangest, men våtest oppleves du som videst og motsatt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #16 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Søren klype jeg som trodde du var seriøs og hadde tenkt til å si ja og kjøre bort til deg med en gang 🤷♀️ /ironi Anonymkode: 6ac1a...c82 55°54'34''S 89°11'29''E Kom med rød lue så jeg vet det er deg Anonymkode: ab8fe...3df 1
Bamseklemmer Skrevet 9. november 2021 #17 Skrevet 9. november 2021 (endret) Under opphisselsesfasen blir skjeden 2-3 cm dypere og opptil 3-4 cm videre. De ytre kjønnsleppene kan også bli flatere og bevege seg bort fra skjedeåpningen. På grunn av økt blodsirkulasjon kan slimhinnene i skjeden få mørkere rød eller fiolett farge. Skjedeveggene blir også glattere når skjeden utvider seg. Livmoren reiser seg opp samtidig som skjeden blir større. Med f.eks. mye terging i forspillet som gjør at hun blir skikkelig kåt, skjer det enda flere forandringer i skjeden. I tillegg til at skjeden blir større blir svamplegemene(klitten) på hver side av skjedeåpningen fylt med blod slik at skjedeåpningen blir trangere. De indre kjønnsleppene blir også større. Utskillelsen av væske i skjeden er ofte mindre i denne fasen, så hvis samleiet varer lenge kan det være nyttig å bruke litt glidemiddel. For å avsløre min egen oppfatning av en vagina, er at jeg pr. dags dato ikke kjent ei eneste ei som har vært for trang eller for vid. Men jeg merker det er stor forskjell på fuktigheten og om kvinnen bruker musklene. Det som føles best på meg er våthet og varmen, og at frenulummet mitt strekkes for hver gang jeg er i bunn. At hun hjelper til med musklene får meg bare til å komme fortere. Gliden må iallefall være der, det er faktisk viktigst for oss begge. Endret 9. november 2021 av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #18 Skrevet 9. november 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Jeg må si det varierer litt (ikke mye) vidheten på samme dame fra dag til dag. Stort sett merker jeg ikke veldig stor forskjell fra dame til dame. Det som utgjør den største forskjellen er hvor våt de blir. Selv om du er trangest, men våtest oppleves du som videst og motsatt. Ikke det at våthet er det som menn ser mest negativt på, når det er jo våtere jenta er jo kåtere er hun og mer nyter hun! Er man bare litt våt blir man sår og sex er smertefullt. Kan menns runkevaner ha noe å si her? At de er så vant til å runke relativt tørt (i forhold til en våt vagina) og så hardt, at den naturlige stimuleringen fra en dyvåt og kåt vagina som er litt løsere oppfattes dårligere for penis nytelse? Pga vanene? Anonymkode: 6ac1a...c82 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #19 Skrevet 9. november 2021 Det skulle stå "ille at våthet er det som er det menn ser mest negativt på " Ikke "ikke at våthet.." Anonymkode: 6ac1a...c82
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #20 Skrevet 9. november 2021 Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Under opphisselsesfasen blir skjeden 2-3 cm dypere og opptil 3-4 cm videre. De ytre kjønnsleppene kan også bli flatere og bevege seg bort fra skjedeåpningen. På grunn av økt blodsirkulasjon kan slimhinnene i skjeden få mørkere rød eller fiolett farge. Skjedeveggene blir også glattere når skjeden utvider seg. Livmoren reiser seg opp samtidig som skjeden blir større. Med f.eks. mye terging i forspillet som gjør at hun blir skikkelig kåt, skjer det enda flere forandringer i skjeden. I tillegg til at skjeden blir større blir svamplegemene(klitten) på hver side av skjedeåpningen fylt med blod slik at skjedeåpningen blir trangere. De indre kjønnsleppene blir også større. Utskillelsen av væske i skjeden er ofte mindre i denne fasen, så hvis samleiet varer lenge kan det være nyttig å bruke litt glidemiddel. For å avsløre min egen oppfatning av en vagina, er at jeg pr. dags dato ikke kjent ei eneste ei som har vært for trang eller for vid. Men jeg merker det er stor forskjell på fuktigheten og om kvinnen bruker musklene. Det som føles best på meg er våthet og varmen, og at frenulummet mitt strekkes for hver gang jeg er i bunn. At hun hjelper til med musklene får meg bare til å komme fortere. Gliden må iallefall være der, det er faktisk viktigst for oss begge. 👏👏 men du skrev jo i et annet innlegg på KG om en dildo du foretrakk i vagina når du bor på hotell. Anonymkode: 03a1e...3e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå