Gå til innhold

Er jeg dust som har funnet en ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke så lenge siden (typ 1 måned) ble det slutt med samboer, vi har vært sammen litt av og på i 8 år. Vi har en gutt sammen. Han har drevet å tekstet andre jenter, kjøpt nakenbilder, vært utro osv osv...listen er så sjukt lang over ting han har drevet med gjennom disse årene. Nå det siste halve året har jeg mistet alt som heter følelser for han og har tatt veldig avstand. Han jobber turnus som har gjort at vi har glidd enda mer fra hverandre, og gjort det enklere for han å være utro.. det som nå til slutt veltet hele lasset var at jeg fersket han nok en gang å tekste andre jenter. Jeg flyttet ut på dagen fordi jeg vet om jeg hadde blitt i huset så hadde jeg gått tilbake. Har brukt altfor mye tid og tårer på det der. Men så for 14 dager siden møtte jeg en fyr på byen, er i bli kjent fase nå. Men han er eldre enn meg og er mye mer moden. Har ingen planer om å rushe dette eller indtrodusere for sønnen osv...holder oss til teksting foreløpig. Men er det galt av meg når jeg har vært i et så langt forhold å ikke en gang tenke på x’n? Jeg føler nesten at jeg gjør noe galt når jeg traff han fyren. Vet mange sier man burde leve litt alene og klare seg selv. Men jeg er ikke skrudd sammen på den måten og har ikke det behovet i det hele tatt. Jeg koser meg med å være i et forhold og det er ingen hinder for meg. Hva tenker dere her? Er jeg helt dust nå?

Anonymkode: 6b24c...5a8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Kos deg og nyt det! :)

Anonymkode: 967e8...6e9

• Liker 32
Skrevet

Herregud, nei. Glad på dine vegne

Anonymkode: 48223...225

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vet mange sier man burde leve litt alene og klare seg selv. Men jeg er ikke skrudd sammen på den måten og har ikke det behovet i det hele tatt.

Du har en sønn.

Da kan du ikke bare tenke på deg selv, og dine behov, kan du vel?

Og jo, de som sier man bør leve alene har helt rett. Det er jo nettopp pga denne avhengigheten til menn og manglende evnen til å klare seg alene, at man går fra det ene dårlige forholdet til det andre. For ikke å snakke om det ene dårlige forbildet for din sønn, til det andre.

Vær voksen. Sett sønnen din før deg selv.

Anonymkode: 7debf...fbf

• Liker 9
Skrevet

Det høres ut som om du var ferdig med din eks lenge før du flyttet ut. Da synes jeg det er helt innenfor å treffe en ny så kjapt.

Men fornuftig å holde barn utenfor en god stund til.

Anonymkode: bf4f1...e6f

• Liker 22
Skrevet

Kos deg og tenk på deg selv. Men vent med å involvere sønnen, nyt tiden bare du og han nye🥰

Anonymkode: c4fca...bd8

• Liker 3
Skrevet

Ikke galt i det hele tatt. Så lenge du bruker god tid og ikke har det travelt med å bli familie med han nye er alt greit. Og hvis du ikke bruker han som trøst, men står støtt i deg selv.

Anonymkode: 5e4b5...4de

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har en sønn.

Da kan du ikke bare tenke på deg selv, og dine behov, kan du vel?

Og jo, de som sier man bør leve alene har helt rett. Det er jo nettopp pga denne avhengigheten til menn og manglende evnen til å klare seg alene, at man går fra det ene dårlige forholdet til det andre. For ikke å snakke om det ene dårlige forbildet for din sønn, til det andre.

Vær voksen. Sett sønnen din før deg selv.

Sa ikke at jeg tenker bare på meg selv jeg? Sa jo at jeg har ingen planer om å involvere sønnen min enda heller. Jeg skrev at det var bli kjent fase enda. Om jeg skal møte han nye fyren blir det såfall når sønnen er hos faren sin. 
Men så tenker jeg også at en lykkelig mor blir en bedre mor for sønnen også. Og lykkelig har jeg ikke vært på lenge og det har gått utover energien min og dermed vært labert med fridtisaktiviteter med sønnen.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ikke galt i det hele tatt. Så lenge du bruker god tid og ikke har det travelt med å bli familie med han nye er alt greit. Og hvis du ikke bruker han som trøst, men står støtt i deg selv.

Anonymkode: 5e4b5...4de

Nei ikke trøst i det hele tatt. Hadde jeg ikke vært over exen så hadde jeg ikke brydd meg om andre karer en gang. 

Skrevet

Hvorfor fikk du barn med den mannen?  Synes mest synd på ungen

Anonymkode: 414f2...9e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sa ikke at jeg tenker bare på meg selv jeg? Sa jo at jeg har ingen planer om å involvere sønnen min enda heller. Jeg skrev at det var bli kjent fase enda. Om jeg skal møte han nye fyren blir det såfall når sønnen er hos faren sin. 
Men så tenker jeg også at en lykkelig mor blir en bedre mor for sønnen også. Og lykkelig har jeg ikke vært på lenge og det har gått utover energien min og dermed vært labert med fridtisaktiviteter med sønnen.

Involvere sønnen din?

Jeg snakket om din holdning til menn. Jeg synes der er forkastelig å henge sin lykke på menn. Da er man ikke skikket som forelder. Det er min mening.

Du spurte, da får du også tåle å få ulike svar. 

• Liker 4
Skrevet

Tenker jeg gir deg samme råd som jeg gir alle de utallige menn hvor dama har knullet andre og har har endelig dumpa henne. Nemlig gratulerer, kos deg, og nyt livet!

Anonymkode: 64f5d...77e

• Liker 2
Skrevet

Nei, du var jo følelsesmessig ferdig med han for lenge siden og det er ikke ditt problem at han er deppa over bruddet. Det skulle han tenkt på før han var en dust mot deg og ødela forholdet deres! 

Du har brukt altfor mye energi og følelser på eksen gjennom forholdet så ikke unn han en eneste tanke mer! Unn deg ny forelskelse og kos deg med god samvittighet :)

Anonymkode: 8d272...15d

• Liker 1
Skrevet

Involvere sønnen din?

Jeg snakket om din holdning til menn. Jeg synes der er forkastelig å henge sin lykke på menn. Da er man ikke skikket som forelder. Det er min mening.

Du spurte, da får du også tåle å få ulike svar. 

Nei greit, jeg skal gå rundt som en deppa unge jeg for lykkelig kan jeg tydeligvis ikke være. Når er det greit å begynne å date igjen da mener du? 😊

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor fikk du barn med den mannen?  Synes mest synd på ungen

Anonymkode: 414f2...9e1

Jeg gikk på p-piller, men likevel skjedde det og det ville jeg ikke vært foruten. Ungen har det helt fint, vi samarbeider godt som foreldre og ungen har akkurat det han trenger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For ikke så lenge siden (typ 1 måned) ble det slutt med samboer, vi har vært sammen litt av og på i 8 år. Vi har en gutt sammen. Han har drevet å tekstet andre jenter, kjøpt nakenbilder, vært utro osv osv...listen er så sjukt lang over ting han har drevet med gjennom disse årene. Nå det siste halve året har jeg mistet alt som heter følelser for han og har tatt veldig avstand. Han jobber turnus som har gjort at vi har glidd enda mer fra hverandre, og gjort det enklere for han å være utro.. det som nå til slutt veltet hele lasset var at jeg fersket han nok en gang å tekste andre jenter. Jeg flyttet ut på dagen fordi jeg vet om jeg hadde blitt i huset så hadde jeg gått tilbake. Har brukt altfor mye tid og tårer på det der. Men så for 14 dager siden møtte jeg en fyr på byen, er i bli kjent fase nå. Men han er eldre enn meg og er mye mer moden. Har ingen planer om å rushe dette eller indtrodusere for sønnen osv...holder oss til teksting foreløpig. Men er det galt av meg når jeg har vært i et så langt forhold å ikke en gang tenke på x’n? Jeg føler nesten at jeg gjør noe galt når jeg traff han fyren. Vet mange sier man burde leve litt alene og klare seg selv. Men jeg er ikke skrudd sammen på den måten og har ikke det behovet i det hele tatt. Jeg koser meg med å være i et forhold og det er ingen hinder for meg. Hva tenker dere her? Er jeg helt dust nå?

Nei det er topp

Du har nok allerede bearbeidet bruddet lenge før du faktisk tok steget og gikk

Skrevet

Unner deg dette ❤️👏men ta deg GOD tid . Ikke bli fort seriøse / samboer .Du fortjener å være lykkelig nå❤️

Skrevet

Ja, jeg tror det hadde vært det beste for både din sønn og deg at du var alene. 

Anonymkode: 8985a...008

• Liker 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (7 minutter siden):

Unner deg dette ❤️👏men ta deg GOD tid . Ikke bli fort seriøse / samboer .Du fortjener å være lykkelig nå❤️

Neinei samboer er veldig veldig uaktuelt enda ja. Må bli bedre kjent med han først ☺️ 
Husker ikke sist jeg var lykkelig, en gang må jeg få lov tenker jeg..😕

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg tror det hadde vært det beste for både din sønn og deg at du var alene. 

Anonymkode: 8985a...008

Kan jeg spørre hvorfor det skulle vært det beste? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...