Gå til innhold

Biler som snur i innkjørselen vår

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Smil og vær glad. De tilbringer kanskje 5 sekunder på din eiendom. Dere får eventuelt sette opp en port ved innkjørselen da vet du 😉

Anonymkode: 5acc9...b16

Er alltid glad jeg du ;) Hyggelig at du aldri irriterer deg over noe som helst ;) 

Anonymkode: fcea9...8f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke problemet, typisk nordmenn særere enn særest. Sett opp noe som sperrer når dere skal legge asfalt, ellers hadde jeg virkelig ikke brydd meg, dvs jeg bryr meg ikke, vi er snuplassen i gata vi også men det spiller da ingen rolle.

Anonymkode: ee999...a0e

• Liker 14
Skrevet

Lag deg et skilt med "Snuplass 300 meter" Men, når du legger asfalt, må du sette opp sperrebånd/ kjegler!

• Liker 4
Skrevet

Ser ikke problemet. Jeg lar postmannen spise lunsj på gårdsplassen her. Det er jo bare hyggelig. Og på fine dager sitter han på plattingen med god utsikt. 

• Liker 17
Skrevet

Er det rart det blir krig her i verden?

• Liker 9
Skrevet

Det er vel bare å tilfeldigvis parkere bilen sin litt nærmere veien da? Om det er et stort nok problem.... 

Jeg er ikke konfliktsky, men ser ingen grunn til å ødelegge et potensielt godt naboforhold med skilt eller sperringer.  

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Leste ikke du innlegget mitt? Det er en snuplass i enden av gaten vår ;)  Jeg er en hyggelig person, og er glad omtrent hele tiden. Men! Jeg/vi liker ikke bår bilister snur i oppkjørselen vår. Det er frekt. Vi eier tomten her, og da er det ikke fritt frem å snu bilen i oppkjørslene vår! 

Klart jeg har lest innlegget og vet at det er snuplass i enden av gaten, hvordan kunne jeg ellers skrive nettopp at det er snuplass i enden av gaten? Av egen erfaring vet jeg at når jeg snur i noens oppkjørsel er det fordi jeg har kjørt feil, er ikke kjent og vet ikke når jeg eventuelt får snudd ellers. Derfor foreslår jeg at de kanskje ikke vet om snuplassen. Fatter du?

Anonymkode: 404c5...f8c

• Liker 29
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Leste ikke du innlegget mitt? Det er en snuplass i enden av gaten vår ;)  Jeg er en hyggelig person, og er glad omtrent hele tiden. Men! Jeg/vi liker ikke bår bilister snur i oppkjørselen vår. Det er frekt. Vi eier tomten her, og da er det ikke fritt frem å snu bilen i oppkjørslene vår! 

Leste du hva du svarte på?

Anonymkode: 55b72...5ac

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja. Det er veldig irriterende, siden det er en snuplass i enden av gaten vår ;) Vi skal legge asfalt på tunet vårt, og vi vil ikke ha bilspor i asfalten. Det er ikke fint. Og vi vil ikke at andre skal bruke oppkjørselen vår som snuplass. Folk e frekkere enn flatlusa 😕 Men du hadde vel likt det du om det skjedde med deg? 

Folk snur i oppkjørselen vår stadig vekk. Kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: a8e15...77c

• Liker 18
Skrevet

Folk snur på gårdsplassen vår hele tiden. Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være et problem.

Anonymkode: 6778e...e91

• Liker 12
Gjest Smeltemann
Skrevet

Hahaha,latterlig å henge seg opp i sånne ting. Dere får montere bom som styres av en mobil App. Eller skilt privat gårdsplass. 

Skrevet

Sett opp en grind og hold den lukket.

• Liker 4
Skrevet

Folk snur i innkjørselen vår ukentlig, har aldri tenkt at det er et problem. Vi har bare grus der da 😄 

• Liker 7
Skrevet

Skilt enten med at det er privat eiendom eller skilt med «snuplass i enden av veien», port, krukker med et eller annet fint i som gjør det mindre attraktivt å snu hos dere. Er det de samme som gjør det hver gang (naboer), så gi beskjed til de om at dere helst ser at de bruker snuplassen i enden.

Skrevet
Shmohawk skrev (2 timer siden):

Privat eiendom er ikke et fellesområde. Jeg kan ikke sette opp bord og stoler i hagen din og invitere på grillfest. 

Ingen har skrevet noe om grillfest. Har jeg lov til å gå over innkjørselen for å ringe på døra? 

Anonymkode: b7577...a8e

• Liker 7
Skrevet
Shmohawk skrev (2 timer siden):

Privat eiendom er ikke et fellesområde. Jeg kan ikke sette opp bord og stoler i hagen din og invitere på grillfest. 

Hei, det var ikke snakk om parkering heller da…., kun å snu på noen sekunder.

Anonymkode: 32d4c...e59

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei, det var ikke snakk om parkering heller da…., kun å snu på noen sekunder.

Anonymkode: 32d4c...e59

Tror dette er lov. Avventer paragrafrytterne 

Anonymkode: b7577...a8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor gjør det noe?

Anonymkode: da934...7d9

Det kan jo være plagsomt hvis derre skjer sent på kveld eller tidlig morgen, og man lett våkner av lyder. 

Eller hvis det blir vesentlig mer innsyn inn vinduer ved å snu på plassen deres. 

Hva med å be styret om et ekstra skilt "snuplass 50m frem"? Kanskje ikke alle vet at det er snuplass? 

Kan dere parkere egen bil slik det ikke er mulig for andre å kjøre inn?

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så ts kan få en saftig bot eller fengsel? Å sette ut feller er STRENGT FORBUDT!

Anonymkode: 9a84e...495

Hvilken lovparagraf refererer du som gjør det straffbart å glemme en plankebit med spiler i egen privateid oppkjørsel?

Skrevet

Jungle trap?

images?q=tbn:ANd9GcTgzTpeD3RyOL3wnIumoa6

Anonymkode: c989e...773

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...