AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Det er en snuplass i enden av gaten vår. Men bilister snur i oppkjørselen vår, og vi er så LEI av det. Har dere noen tips til hva vi kan gjøre slik at de ikke snur? Vi skal legge asfalt og har stødd sand på tunet, og de vises flere bilspor i oppkjørselen vår 😡 Noen som har tips til problemet vårt? Anonymkode: fcea9...8f3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Mamma og de har noen naboer som pleide å snu bilen inn på deres gårdsplass. De satte ut noen store krukker i sement som gjorde det veldig smalt å snu. Eller hva med en elektronisk styrt port? Anonymkode: 26231...5d5 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 9. november 2021 Hvorfor gjør det noe? Anonymkode: da934...7d9 51
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Sett opp sperretape og kjegler fram til dere har asfaltert ferdig. Anonymkode: 36f6b...4d0 15
Shmohawk Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Sett opp et kamera plassert slik at dere ser reg.nr. deretter kan dere finne eieren av bilen ved å søke på reg.nr. og kreve penger for bruk av snuplassen deres. Fritt inspirert av denne saken: https://www.nrk.no/vestland/fekk-rekning-etter-a-ha-brukt-hotellet-sitt-omrade-til-snuplass-1.15577727
Shmohawk Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor gjør det noe? Anonymkode: da934...7d9 Privat eiendom er ikke et fellesområde. Jeg kan ikke sette opp bord og stoler i hagen din og invitere på grillfest. 12
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 Spikermatte? Anonymkode: daf9a...286 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 Sette opp noen fine krukker med trær/blomster som gjør det vanskelig å bruke plassen som snuplass? Evt sette opp en port. Anonymkode: e3fe2...a37 7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 Smil og vær glad. De tilbringer kanskje 5 sekunder på din eiendom. Dere får eventuelt sette opp en port ved innkjørselen da vet du 😉 Anonymkode: 5acc9...b16 27
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #11 Skrevet 9. november 2021 Sett opp noe som blokkerer. Om dere bruker innkjørselen selv kan dere sette noe som gjør at man ikke klarer å snu, bare kjøre en vei. Jeg skjønner godt at dere er irritert når dere holder på å legge nytt underlag. Er dere skikkelig uheldig er er det en fjott som klarer å overse den nylagte asfalten også, så lurt å venne folk av med dette. Anonymkode: ef3e7...03c 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #12 Skrevet 9. november 2021 Antagelig bruker de innkjørselen deres som snuplass fordi de ikke vet at det er snuplass i enden av gaten. Anonymkode: 404c5...f8c 15
Sola de Skrevet 9. november 2021 #13 Skrevet 9. november 2021 Onkelen min satte melkespann med tunge steiner i, i sin oppkjørsel. ingen som gadd å flytte på disse for å få rygget. 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #14 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Spikermatte? Anonymkode: daf9a...286 Så ts kan få en saftig bot eller fengsel? Å sette ut feller er STRENGT FORBUDT! Anonymkode: 9a84e...495 7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #15 Skrevet 9. november 2021 Er det virkelig noen som smur i innkjørselen deres?! 😳 Djeeez, selve definisjonen av i-landsproblem. Anonymkode: a8e15...77c 22
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #16 Skrevet 9. november 2021 Shmohawk skrev (24 minutter siden): Sett opp et kamera plassert slik at dere ser reg.nr. deretter kan dere finne eieren av bilen ved å søke på reg.nr. og kreve penger for bruk av snuplassen deres. Fritt inspirert av denne saken: https://www.nrk.no/vestland/fekk-rekning-etter-a-ha-brukt-hotellet-sitt-omrade-til-snuplass-1.15577727 Det har ikke ts lov til. Hun må gjennom en massiv juridisk prosess for å ra i bruk slike metoder. I artikkelen er det eieren gjør ulovlig. Det står svart på hvitt. Les dine egne linker. Anonymkode: 9a84e...495 13
Shmohawk Skrevet 9. november 2021 #17 Skrevet 9. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Det har ikke ts lov til. Hun må gjennom en massiv juridisk prosess for å ra i bruk slike metoder. I artikkelen er det eieren gjør ulovlig. Det står svart på hvitt. Les dine egne linker. Anonymkode: 9a84e...495 Jeg kjenner til saken og det faktum at det som ble gjort er ulovlig. Innlegget ble postet med et glimt i øyet, men man ser jo at det er vanskelig for noen å skjønne hva som er seriøst og ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #18 Skrevet 9. november 2021 Shmohawk skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner til saken og det faktum at det som ble gjort er ulovlig. Innlegget ble postet med et glimt i øyet, men man ser jo at det er vanskelig for noen å skjønne hva som er seriøst og ikke. Velkommen til internett. Det hadde vært enklere å skjønne om du hadde lagt ved en såkalt emoji e.l. Vi vet jo ingenting om deg. Anonymkode: c0342...26c 11
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #19 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Antagelig bruker de innkjørselen deres som snuplass fordi de ikke vet at det er snuplass i enden av gaten. Anonymkode: 404c5...f8c Leste ikke du innlegget mitt? Det er en snuplass i enden av gaten vår Jeg er en hyggelig person, og er glad omtrent hele tiden. Men! Jeg/vi liker ikke bår bilister snur i oppkjørselen vår. Det er frekt. Vi eier tomten her, og da er det ikke fritt frem å snu bilen i oppkjørslene vår! Anonymkode: fcea9...8f3 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #20 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Er det virkelig noen som smur i innkjørselen deres?! 😳 Djeeez, selve definisjonen av i-landsproblem. Anonymkode: a8e15...77c Ja. Det er veldig irriterende, siden det er en snuplass i enden av gaten vår Vi skal legge asfalt på tunet vårt, og vi vil ikke ha bilspor i asfalten. Det er ikke fint. Og vi vil ikke at andre skal bruke oppkjørselen vår som snuplass. Folk e frekkere enn flatlusa 😕 Men du hadde vel likt det du om det skjedde med deg? Anonymkode: fcea9...8f3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå