Gå til innhold

Hvilket juleservise? Tenker hovedsakelig middag og frokosttallerkener

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde samme "problem". Endte med dompap fra PP. Det bruker jeg hele vinteren. 

Anonymkode: 54ea4...d01

• Liker 2
Skrevet

Ikke svar på spørsmålet til TE, men siden «vi» nå snakker om juleservise så kom jeg over et her om dagen som jeg ikke har sett før:

https://tablo.no/products/jette-frolich-vinterstjerner-tallerken-22-cm-7114?variant=37581670514865&currency=NOK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_campaign=gs-2021-09-09&utm_source=google&utm_medium=smart_campaign

synes det var veldig fint😊

Anonymkode: 374c0...795

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en god miks og trives med det, også fordi jeg sjelden synes alle delene av et servise er pene ;) sliter særlig med å finne fine krus! Vurderte Wik og Walsø sitt, men middagstallerknene er helt flate og det kan jeg ikke fordra. Synes også det er litt blasst i fargene. Den nye samarbeidskolleksjonen med Firkløveren virker fin, men skulle gjerne sett den i virkeligheten.

Har nå Jette Frølich Vinterstjerner middagstallerkner, fordi de fungerer både til jul og nyttår. De passer til selve Vinterhøytiden og ikke bare Jul, hvis du skjønner.

Dypetallerkner fra Stjerneriflet jul Royal Copenhagen, til julegrøt. De er skikkelig julete og jeg elsker det. Vurderer å kjøpe noen av koppene, spesielt tekoppen synes jeg er fantastisk.

Iittala Taika røde kaffekopper, som brukes til vanlig hvitt servise til kaffebesøk.

Screenshot_20211113-134058_Chrome.thumb.jpg.2f623d719d560fc558fcecf093cbdbd5.jpg

Screenshot_20211113-134447_Chrome.jpg

Anonymkode: 4cdbd...6f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...