Gå til innhold

Blir dere irritert om partner later som de hører hva du sier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er skikkelig irritert over dette, skjer ofte. Partner later som de hører hva jeg sier, men sitter bare å "jatter". Sannheten er at de bare sitter å jatter så jeg skal slutte å snakke.... Blir litt "demotivert" til å orke å ha samtaler. Vet jo aldri om jeg blir hørt eller ikke.

Hadde dere blitt irritert over dette eller overreagerer jeg?

Anonymkode: cddee...750

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig blir jeg irritert når de bare jatter med til jeg er ferdig med å prate. Men av og til tar jeg meg i å tenke over hva jeg snakker om også, og da forstår jeg ofte at jeg snakker om et tema som jeg vet er fullstendig uinteressant for mannen - da lar jeg heller være så snakke om det. 

Så HVOR irritert jeg blir, kommer faktisk an på hva det er jeg snakker om.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har ikke vane for å skravle kun for å skravle så blir irritert når folk er mer opptatt av andre og sier ja og later som de følger med. Så spør man om noe og de bare "hva sa du?". Utrolig irriterende.

Har ei venninne som er litt sånn og. Sitter med mobilen, men spør meg kanskje om litt personlige ting som jeg ikke helt liker å snakke om og så hører hun ikke etter.

Anonymkode: b355b...bcb

Skrevet

Det kommer an på viktigheten rundt samtalen. 

Snakker jeg om noe som er viktig for meg og vedkommende bare jatter med uten å lytte, da kan jeg bli irritert. Det går likevel fort over. 

Snakker jeg om noe egentlig uviktig og vedkommende har falt ut, så kan det fort bli en komisk greie av det. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har ikke vane for å skravle kun for å skravle så blir irritert når folk er mer opptatt av andre og sier ja og later som de følger med. Så spør man om noe og de bare "hva sa du?". Utrolig irriterende.

Har ei venninne som er litt sånn og. Sitter med mobilen, men spør meg kanskje om litt personlige ting som jeg ikke helt liker å snakke om og så hører hun ikke etter.

*opptatt av andre ting.

Skrevet

Hadde blitt oppgitt over det ja, og avsluttet forholdet fordi han ikke respekterer meg. Istedet behandler meg som dum og uintelligent og det hadde jeg aldri funnet meg i

Anonymkode: 6f136...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...