Gjest Karli Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 (endret) Jeg er lei av venninner som psykoanalyserer meg og gir råd jeg aldri har bedt om. Det er tydeligvis ikke jeg som ikke er over eksen min, men de som skal bringe han på banen hver gang vi møtes som ikke er det. Jeg er lei kvinner som liksom backer hverandre opp så veldig med jubelrop og applaus. Mistenker at mange er misunnelige, og det å ta helt av virker bare falskt. Den ene skal overgå den andre i generøsitet. Endret 9. november 2021 av Karli
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Enig. Kvinner skal liksom gi hverandre hjerter på fb og andre SoMe, men er egentlig litt skadefro av seg. Veldig få venninner jeg stoler på. Og veldig få jeg føler er oppriktig glad på mine vegner, føler de fleste har en undertone i alt dem sier Anonymkode: 1beb4...e8a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Så enig! Det grenser mot passiv aggresjon. Hvorfor holder vi på sånn med hverandre? Anonymkode: 21105...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå