AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Del Skrevet 9. november 2021 har du sluttet i prøveperioden? Var det kun 14 dagers oppsigelsestid? Anonymkode: ea9a9...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Del Skrevet 9. november 2021 Ja, jobben svarte ikke til forventningene. Måtte jobbe ut måneden jeg sa opp, pluss 1 måned til. Anonymkode: 06ba3...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jobben svarte ikke til forventningene. Måtte jobbe ut måneden jeg sa opp, pluss 1 måned til. Anonymkode: 06ba3...da2 Ser den, men det var vel greit å jobbe ut måneden og pluss en måned for å finne en annen jobb? Arbeidsmiljøloven sier det er 14 dager i prøvetiden, men at det er mulig å avtale både kortere og lengre oppsigelstid. Regner med det avtales når en har brukt sin rett til å bryte avtale. Anonymkode: ea9a9...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Del Skrevet 9. november 2021 Har sluttet i en prøveperiode fordi jobben ikke svarte til forventningene. Da jobbet jeg 14 dager fra den dagen jeg leverte oppsigelsen. Anonymkode: 38c22...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Del Skrevet 9. november 2021 synes det er kjekt å kjenne til regelverket, og det har faktisk vært slik at jobb jeg har vært i ikke var etter forventningene, og jeg gjorde ikke noe med det. Men å utnytte prøvetiden maksimalt er faktisk en arbeidstaker rettighet som man bør utnytte oftere. Anonymkode: ea9a9...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå