AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Jeg har ingen kvinner som sender meg meldinger eller som jeg kan sende meldinger til. Jeg vet noen menn har kvinner som er veldig interessert i å sende dem meldinger. Spørsmålet er hvordan jeg kan bli en sånn. Mangler jeg utseende? Anonymkode: d8c19...848
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Det har nok fint lite å gjøre med utseendet. Hva gjør du for å bli kjent med damer? Anonymkode: 76802...2da 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det har nok fint lite å gjøre med utseendet. Hva gjør du for å bli kjent med damer? Anonymkode: 76802...2da Ingenting. Jeg har jo ikke sjans. Anonymkode: d8c19...848
KjøttOPP Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Incel much? Funker ikke å innta offerrollen, for da blir du bare passiv og selvmedlidende av karakter 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingenting. Jeg har jo ikke sjans. Anonymkode: d8c19...848 Haha lykke til. Anonymkode: 76802...2da 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har ingen kvinner som sender meg meldinger eller som jeg kan sende meldinger til. Jeg vet noen menn har kvinner som er veldig interessert i å sende dem meldinger. Spørsmålet er hvordan jeg kan bli en sånn. Mangler jeg utseende? Anonymkode: d8c19...848 Jeg tror det er mer at du mangler sjarmen. Du må jo ta initiativ selv til kontakt. Du kan ikke som mann (antar du er mann) være en som sitter med hendene i fanget og venter på at meldingene skal ramle inn uten videre. Det er ofte sånn at kvinner forventer at mannen skal være den som gjør det første trekket når det gjelder kontakt. Sånn har det vært lenge, historisk sett, selv om vi i dagens moderne verden i blant ser at stadig flere kvinner tar første trekket selv. Men flertallet kvinner er nok fremdeles der at de venter på mannens utspill. Hvor er det du forventer at kvinner skal sende deg disse meldingene du venter på? Tinder er jo helt håpløst - det er bare for sex og sjekking, og da spiller utseendet en langt større rolle. Er du ute etter bare sex, eller et forhold? Anonymkode: 8ee14...cee
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 Hvorfor trenger du kvinner i flertall? Høres ut som en narsissist. Skjønner godt at du ikke får deg kjæreste. Anonymkode: eadbf...577 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor trenger du kvinner i flertall? Høres ut som en narsissist. Skjønner godt at du ikke får deg kjæreste. Anonymkode: eadbf...577 Hvorfor snakker kvinner med flere menn? Men jeg er plutselig narsisisten her Anonymkode: d8c19...848 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 Det er ikke sånn at menn får masse meldinger av kvinner Men noen menn er lettere å snakke med en andre, morsommere, og man kan chatte med de uanstrengt uten at de tror at det betyr de får komme i buksa på oss. Noen menn(esker) er mer sosiale enn andre og det er gjerne derfor de kommuniserer mer med andre mennesker (inkl jenter) også. Bli en sosial og utadvendt person, som bryr deg om hverdagen til andre og er et lyspunkt i hverdagen til andre, enten det er korte meldinger om "jeg så en mann med papegøye i byen i dag haha, hvordan har din dag vært?" eller morsomme memer eller dype samtaler. Jo mer man har kontakt jo mer naturlig blir det å sende hverandre melding oftere også, og hvis du er en person som er engasjert i å høre om andres liv, og ikke bare svarer" ok " når noen svarer på hva de har gjort i dag, men heller fortsetter med" åja, på besøk hos bestemoren di ja, fikk du god bestemormat? Hvor bor hun? Hvor gammel er hun? Lillestrøm okei, jeg har vært der noen ganger men bare på senteret. Jeg elsker bestemors kjøttkaker, bestemoren min er så god til å lage mat! Nå motiverte du meg til å ringe henne å dra på besøk " altså holder samtalen i gang så er du en som er enkel å snakke med og man vil tekste mere med Men det krever selvfølgelig at du bygger kontakten opp sakte og gradvis og ikke bombarderer en du nettopp har begynt å tekste med masse meldinger. Du må også være flink på å lese andre mennesker og trekke deg hvis du merker at hun ikke er så interessert i å skrive med deg og spør deg om ting tilbake Anonymkode: b387a...21d 2
Ost Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 Antar du ikke "mangler utseende". Har du ikke et fjes? Forventer du at kvinner skal sende deg meldinger helt ut av det blå, eller har du forsøkt å oppsøke noen på f.eks Tinder? Forventer du at alle kvinner skal sende deg første melding? Ta intiaitiv selv - ikke forvent at alle andre skal gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #11 Skrevet 9. november 2021 Du må prøve å bli kjent med folk. Ut å få venner. Meld deg inn i foreninger, gå på arrangement, kurs, treff i interesser organisasjoner. Jeg tipper du trenger mengdetrening i å omgås folk og damer. Du har nok en vei å gå før du føler deg avslappet og komfortabel med damer, men en må begynne på veien en gang for å komme i mål. Om du blir kjent med 20 damer er det mulig en som blir interessert i noe mer. De fleste menn som får meldinger fra damer kjenner mange folk. De er vant til hvordan en omgås folk og kan lese andre menneskers behov. Så kom deg ut i verden og øv. Mener ikke du skal være en annen enn du er men bli vant til å lese andres behov og bli avslappet rundt damer. Kan ta lang tid. Men ikke gi opp. Ta på alvor at dette er viktig for deg og brett opp ermene. Begynn i der små og feire hver seier: det å omgå flere, både menn og damer Anonymkode: 643e8...415 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #12 Skrevet 9. november 2021 Lyv på deg noen cm høyde på tinder, DET hjelper faktisk. I motsetning til alt det andre våset her Anonymkode: e09f3...954
nomore82 Skrevet 9. november 2021 #13 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ingen kvinner som sender meg meldinger eller som jeg kan sende meldinger til. Jeg vet noen menn har kvinner som er veldig interessert i å sende dem meldinger. Spørsmålet er hvordan jeg kan bli en sånn. Mangler jeg utseende? Anonymkode: d8c19...848 Hvordan kan du forvente at de tar kontakt med deg når de ikke vet hvem du er, ikke har kontaktinformasjonen din og ikke har noen årsak til å ta kontakt? Jeg og klager hver eneste helg på at jeg ikke vinner lotto. Hadde jeg bare spilt hadde jeg kanskje vunnet og.... 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #14 Skrevet 9. november 2021 Du må poste bilde av deg selv for at vi skal kunne svare på det. Kvinner sitter med stortsett all makt når det gjelder dating og trenger svært sjelden å forfølge en mann. Menn ligger også med damer som er mindre attraktive enn dem selv regelmessig for sex. De mennene som blir kontakten inpromptu av damer er i 0.1 prosenten og du er ikke en av de. Sånn er det bare! Anonymkode: 64aea...293
Rosatoast Skrevet 9. november 2021 #15 Skrevet 9. november 2021 Menn som prater med mange forskjellige kvinner samtidig, er enten utro eller har et ekstremt behov for bekreftelse. Jeg tviler på at du vil være en av dem, uansett - da blir det ihvertfall ikke noe seriøst forhold på deg. Ts du sier jo ingenting om deg selv her, bare at du "ikke har sjangs". Så jeg må jo bare tro at du er en incel.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #16 Skrevet 9. november 2021 Rosatoast skrev (4 timer siden): Menn som prater med mange forskjellige kvinner samtidig, er enten utro eller har et ekstremt behov for bekreftelse. Jeg tviler på at du vil være en av dem, uansett - da blir det ihvertfall ikke noe seriøst forhold på deg. Ts du sier jo ingenting om deg selv her, bare at du "ikke har sjangs". Så jeg må jo bare tro at du er en incel.. Mens kvinner som snakker med mange menn er normale? Anonymkode: d8c19...848
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #17 Skrevet 9. november 2021 Hvorfor skal de skrive til deg? Anonymkode: db9a6...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #18 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor skal de skrive til deg? Anonymkode: db9a6...1f6 Er vel det hele tråden handler om Anonymkode: d8c19...848
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #19 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er vel det hele tråden handler om Anonymkode: d8c19...848 Men hva har du å tilby damer? Anonymkode: 76802...2da 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #20 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men hva har du å tilby damer? Anonymkode: 76802...2da Det samme de tilbyr meg? Nærvær, gjøre aktiviteter sammen. Eller skal menn legge alt upfront? Anonymkode: d8c19...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå