AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 ja, hva har dere på spedbarn i bæresjal under varm jakke? er 4 plussgrader her. Lurer på om ulldress blir for varmt mot min hud og inni jakka? Anonymkode: 35e7a...19d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Ullundertøy, tynne sokker, hals, lue, votter og gode tykke sokker. Altså det samme jeg ville hatt på meg selv inni i en varm jakke ved 4 plussgrader. Sjalet teller som et lag, har du elastisk sjal er det jo faktisk tre lag over babyen som varmer. Test ut og kjenn etter om ungen virker for varm eller kald når du har vært litt ute. Det viktigste er å dekke til utsatte områder, føtter, hender, hals og hode. Anonymkode: 907c7...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Vanlige inneklær + ullsokker og lue. Det blir jo kjempevarmt med en ekstra kropp inni min jakke 😛 Anonymkode: 8f451...f37 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Tusen takk for svar dere! ❤️ Anonymkode: 35e7a...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå