Gjest Mummi på jobb Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Hørte en sånn fin sang på radioen tidligere i dag. En rolig en. Tror refrenget gikk omtrent sånn: A beautiful day for sure, when all of these troubles are gone. I live while i`m waiting for, this glorious hour... Noen som drar kjensel på den? Mulig det var en duett.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 Hmm.. Kan det være noe med Delta Goodrem? Bare mente jeg kjente igjen noe av teksten.. Men er ikke sikker
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Hmm.. Nei, det var nok ikke det.. Prøvde å finne ut av hvilken sang det var, men fant ikke noe
Wonderwoman Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Takk for innsatsen har prøvd å søke etter teksten på alle mulige måter, uten resultat Mulig det er noe norske greier, engelskuttalen var kanskje litt tvilsom. Er et par måneder siden jeg hørte den første gang. Hvis noen vet dette blir jeg veldig glad
Gjest Catwoman Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Hvis det var på P4 du hørte låta kan du se på nettsidene deres de sist spilte låtene på radioen. Det er litt for sent nå da, siden det ikke står gårsdgaens liste. Men hvis du skulle høre låten igjen.
Wonderwoman Skrevet 7. oktober 2005 #7 Skrevet 7. oktober 2005 Takk for tips Jeg bytter radiokanal som en gærning for å prøve å "fange den opp" Hørte den på den lokale stasjonen, som er i samsending med diverse andre rundt omkring i landet, og jeg finner ikke spillelister der...
Mora di Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 Du kan prøve å gå inn på www.letssingit.com. Inne på arkiv, mener jeg at det er mulig å søke på deler av teksten, og da kommer det opp artistnavn. Lykke til!
Gjest Gjest_solstråle_* Skrevet 10. oktober 2005 #9 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg søkte litt på nettet, og fant ut at en som heter Kristiania synger en sang som heter det.. Men jeg er ikke sikker på om det er den du leter etter..
Wonderwoman Skrevet 11. oktober 2005 #11 Skrevet 11. oktober 2005 Ja, det var den!!!! Hurra!!! Tusen hjertelig takk
Gjest Gjest_solstråle_* Skrevet 11. oktober 2005 #12 Skrevet 11. oktober 2005 Bare hyggelig å hjelpe..! :-D Sangen er veldig fin..!
Wonderwoman Skrevet 11. oktober 2005 #13 Skrevet 11. oktober 2005 Nydelig! Nå må jeg bare få tak i den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå