Visdomstannaverker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Det burde ikke vært lovlig. Fikk melding av arbeidsgiver/ kommunen om jeg har tatt covid vaksine og influensa vaksine. Hva er hensikten? Skal de sparke meg? 🤪 så er det ikke engang uvaksinerte som smitter verst, vi får lettere symptomer og har vett til å teste oss. Hva med alle vaksinerte som ikke trenger å teste seg og kan reise fritt, selv til røde områder? Blir så oppgitt. 6
ItchyBitchySpider Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Visdomstannaverker skrev (3 minutter siden): Det burde ikke vært lovlig. Fikk melding av arbeidsgiver/ kommunen om jeg har tatt covid vaksine og influensa vaksine. Hva er hensikten? Skal de sparke meg? 🤪 så er det ikke engang uvaksinerte som smitter verst, vi får lettere symptomer og har vett til å teste oss. Hva med alle vaksinerte som ikke trenger å teste seg og kan reise fritt, selv til røde områder? Blir så oppgitt. Jeg hadde svart at dette er private helseopplysninger. Og ja, jeg er vaksinert 4
Anbefalte innlegg