Gå til innhold

Oppkjøringstimer, når legges de ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har fått klarsignal til å bestille førerprøve, siden det er så lang ventetid. I går lå det 2 timer ute, i dag tidlig fikk jeg klarsignal, da var de selvfølgelig tatt! 

har statens vegvesen noen rutiner på når de legger ut timer til oppkjøring? 

trafikklærer sier at jeg skal bestille dette selv, siden de ikke har tid til å følge med på når timene blir lagt ut. 

kan det plutselig bli lagt ut timer liksom?

håper på svar :) 

Anonymkode: 957c7...bfb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei. Jeg har fått klarsignal til å bestille førerprøve, siden det er så lang ventetid. I går lå det 2 timer ute, i dag tidlig fikk jeg klarsignal, da var de selvfølgelig tatt! 

trafikklærer sier at jeg skal bestille dette selv, siden de ikke har tid til å følge med på når timene blir lagt ut. 

Ikke erfaring med oppkjøringstimer men det ser ut til (har fulgt med mye) at teoritimene blir lagt ut tirsdags morgen hvertfall. 

Anonymkode: ddd53...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke erfaring med oppkjøringstimer men det ser ut til (har fulgt med mye) at teoritimene blir lagt ut tirsdags morgen hvertfall. 

Anonymkode: ddd53...541

Har tatt teoriprøven . Men skal følge med å se om de legger ut oppkjørinfstimer da også 😄- ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min trafikkstasjon har lagt timene ut onsdager.

Har du flere trafikkstasjoner ikke alt for langt unna kan du jo sjekke hos disse og.

Anonymkode: 28135...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir bare plutselig lagt ut ja. Mest på morgenen mellom 08-10, men noen ganger kl 11 eller 13.30 også. Timene blir tatt og kan være booket av noen andre innen 15 min så det er viktig å sjekke ofte hver eneste dag, og så fort du ser en ledig book den! Må du avklare med kjørelærer om det passer for han eller henne den dagen og det ikke passe så får du heller avbestille timen. Det koster ikke noe så lenge du avbestiller i god tid 

Anonymkode: 836e7...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Be skolen,om å gjøre det! Mye enklere!

Anonymkode: 67110...eeb

Nei det kan man ikke kreve. De er på jobb og kjører og kan ikke sitte å oppdatere nettsiden til vegvesenet to ganger i timen og følge med hele dagen sånn 

Anonymkode: 836e7...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.11.2021 den 11.29):

Statens Vegvesen har spesifikke tidspunkt, det vet sannsynligvis læreren din.

Men avbestillinger kan skje når som helst, og ofte i kort tid før datoen. Jeg anbefaler å sjekke hver morgen før folk kommer til kontoret, og hver ettermiddag etter de har dratt (mye avbestilles på ettermiddag rett før fristen går ut). I lunsjen kan også være en ide. Hvis du har mye tid kan du sjekke hele tiden, for å bytte førerprøve mellom elever må jeg avbestille en av dem, da kan noen andre stjele den hvis de er raske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min kjøreskole hadde vi ikke noe valg?? De bestilte for oss. Jeg ga dem fullmakt i juni og fikk oppkjøring i slutten av oktober.  Det var sånn det funket der. Mulig det var noe coronagreier?

Anonymkode: 25f2e...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen avbestiller timen sin blir den ledig så andre kan booke. Det lønner seg derfor å sjekke ofte. Der hvor jeg bor er det lang kø, men dukker av og til opp timer i nær framtid pga. noen avbestiller. De forsvinner fort, så sjekk ofte. 

Anonymkode: 7463d...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...