Gjest Acer Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 (endret) Har du opplevd å tatt noen feilgrep underveis i ditt livsløp som du har angret på som bl.a feil valg av partner, feil utdannelse , feil økonomiske valg ,innbrakt av politiet, fyllekjøring, fartsbot o.s.v . Det er ikkje uvanleg å møte folk som har levd en stund, og gjir uttrykk for at dersom de kunne sette livet i revers så skulle tatt noen andre valg , og bl.a. levd som single. Eller er du blandt dem som føler at du har greidd å navigere deg igjennom livsløpet utan å ha gjordt noe som du har angret på i ettertid, og som har fått stor innflytelse på kvardagen din. ? Eit ordtak seier: "Ein lærer mens man lever, og av dumhet blir man klok" Endret 9. november 2021 av Skybe
Tiuren Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Det er forskjell på å gjøre ting man angrer og å gjøre dumme ting. Man kan ikke la være å finne seg en kjæreste/partner fordi det kan være noe man angrer på, men fyllekjøring er bare dumt. Alle som har levd gjør ting man angrer på, det må man for å leve og for å lære. Så jeg har gjort min del av ting jeg angrer på. 1
asterix Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Jeg har gjort mye rart og opplevd mange krumspring i livet, men angrer faktisk ikke på noe, for det er jo en del av livet og en del av summen av alt som har ført meg dit jeg er i dag. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Jeg angrer på at jeg flyttet til der samboer kommer fra og at jeg satset på en så egoistisk mann! Ellers angrer jeg ikke på noe, men tar det med som erfaringer i sekken.. Anonymkode: e4e58...c51 1
GammelKaktus Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Nei angrer egentlig ikke på noe. Hadde jeg ikke tatt de valgene jeg har tatt opp gjennom årene så hadde jeg kanskje ikke hatt det barnet jeg har og hadde heller ikke hatt det livet vi har. Så når alt kommer til alt så er jeg glad for at jeg har valgt som jeg har gjort for summen av de valgene ga meg mitt barn. 🥰 Selvsagt så kunne jeg valgt en utdanning som kunne gitt mer penger og skulle nok gått offshore når mulighetene bydde seg men da hadde jeg ikke hatt det livet jeg har i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 Ja, jeg angrer på en del valg i livet. Samtidig har alt gitt meg den erfaringen og kunnskapen jeg har i dag, så jeg føler jeg har vokst på det og blitt klokere. Men det er klart, noen lærdommer kunne jeg kanskje vært foruten. 🤔🤷♀️ Anonymkode: cb997...312 3
Gjest Acer Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, jeg angrer på en del valg i livet. Samtidig har alt gitt meg den erfaringen og kunnskapen jeg har i dag, så jeg føler jeg har vokst på det og blitt klokere. Men det er klart, noen lærdommer kunne jeg kanskje vært foruten. 🤔🤷♀️ Anonymkode: cb997...312 Ja, det å kunne navigere seg igjennom livsløpet, og ta de riktige valgene gjir deg selvagt både positive, og negative ærfaring, og kunnskaper.
Magika_fra_Fyll Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 Angrer på at jeg ikke tok tiden min på universitetet mer seriøst, både med tanke på studier og at jeg ikke var mer sosial med andre medstudenter på den tiden 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 Ja, lot meg presse av kjæresten til å ta abort. Jeg ville beholde. Smerter meg fremdeles, føler meg som en morder. Har selvmordstanker. Skulle ønske abortlovene var strengere i Norge. Anonymkode: a8b12...b82 2
Gjest Acer Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, lot meg presse av kjæresten til å ta abort. Jeg ville beholde. Smerter meg fremdeles, føler meg som en morder. Har selvmordstanker. Skulle ønske abortlovene var strengere i Norge. Anonymkode: a8b12...b82 Trist lesning, og har hørt tilsvarende historier. Du bør selvsagt søke kyndig hjelp her så du får bearbeidet, og kommer deg videre. Du skulle ønske at abortloven var strengere, og eit innspel overfor dem som vedtar lovene.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #11 Skrevet 9. november 2021 Skybe skrev (6 minutter siden): Trist lesning, og har hørt tilsvarende historier. Du bør selvsagt søke kyndig hjelp her så du får bearbeidet, og kommer deg videre. Du skulle ønske at abortloven var strengere, og eit innspel overfor dem som vedtar lovene. Ja, om f.eks. selvbestemt abort var 6 eller 7 uker istedet for 12 uker, så ville jeg hatt et barn nå. Han hadde ikke hatt samme mulighet til å påvirke, jeg og babyen kunne fått beskyttelse av lovverket. Det lovforslaget i Texas bl.a. som blir fordømt som "umoralsk" etc., fordi abort etter 6.uke ikke tillates, ja, den loven skulle jeg inderlig ønske hadde vært norsk lov og kunne hjulpet meg. Folk tenker at abort er en medisinsk behandling, som er som å fjerne en føflekk eller operere bort mandler..Nei, det er tusen ganger verre. Man forstår det kanskje ikke før man står oppe i det. Den enorme følelsen av tomhet og tristhet er knusende, dårlig samvittighet, hate seg selv fordi man var for svak og gav etter for presset. Jeg var usikker, og gav tydelig uttrykk for det i møte med helsevesenet....men ingen sa stopp, vent, dette vil du ikke. Nei, de har ikke lov til det. Jeg var 11.5 uker på vei... Anonymkode: a8b12...b82
KjøttOPP Skrevet 9. november 2021 #12 Skrevet 9. november 2021 Hadde jeg vært TS, ville jeg ha angret på overskriften🙃 3
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2021 #13 Skrevet 9. november 2021 Jeg har selvfølgelig gjort ting jeg skulle ønske jeg ikke hadde gjort. Det tror jeg vi alle har.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #14 Skrevet 9. november 2021 Av de ting jeg angrer mest er kanskje da jeg var på rommet til to jenter i SF, og hun ene kledde av seg og la seg under dyna. Og jeg ikke oppfattet at her er det trekant på gang. Anonymkode: 126fa...5ab 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #15 Skrevet 9. november 2021 At jeg tilga utro mann er den største feilen i forhold til menn og kjærlighet jeg har gjort. Anonymkode: b44c2...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #16 Skrevet 9. november 2021 1). At jeg involverte meg med en gift mann. 2). At jeg var så dum at jeg ble hos han da han var utro mot meg også. Ja. Karma. Anonymkode: dd39b...d8e 2
VillAnna Skrevet 9. november 2021 #17 Skrevet 9. november 2021 At jeg ikke kjempet hardere for mannen jeg elsket. Nå er vi begge i «helt ok» forhold og ingen av oss vil forstyrre den andre. 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #18 Skrevet 9. november 2021 Ja, jeg angrer på at jeg ikke prioriterte utdanning da jeg var ung. Det er hardt å ta utdanning samtidig med full jobb og familie, men det gikk da på et vis det og. Anonymkode: cc0ae...877 1
Vera Skrevet 9. november 2021 #19 Skrevet 9. november 2021 Selvfølgelig. Jeg er bare et menneske. Det er dog 1 feilgrep jeg ikke klarer å tilgi meg selv for..jeg håper jeg klarer det en dag.
Elaine Marley Skrevet 9. november 2021 #20 Skrevet 9. november 2021 Alle har vel gjort det? Det høres rart ut å ha levd en stund uten å ha gjort feil her og der. Kun noen få ting angrer jeg på, men det meste er ting jeg ikke tenker på på den måten. Nå har generelt sett livet mitt vært litt sånn veien blir til mens jeg går. Det er sikkert sånn for mange, men jeg har ikke planlagt særlig mye og mye av det jeg har gjort har vært ting jeg har prøvd og sett om det fungerte. Jeg er ikke spesielt flink til så mye så da må man prøve litt av hvert, men har lært mye om meg selv gjennom valgene jeg har tatt. Ikke alt som nødvendigvis er like positivt, men sånn er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå