_h_e Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Er det noen her som har fått utført arrkorreksjon? Hadde det noen effekt, hvordan ble resultatet, pris?😊 Nevn også hvilke type arr det var snakk om (operasjonsarr, arr etter føflekkfjerning etc). Mvh ei som tenker å bestille seg konsultasjon, men ikke vil sløse bort mange tusen på dårlig resultat.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Hvilket type arr har du? Jeg hadde selv et keloid-arr, og fikk ordnet det kirurgisk så det ikke ble så fremtredende. Men, fargen sitter enda i 14 år etter. Har også prøvd sånne arrplaster og gele for reduksjon av farge, men dette var ikke til hjelp for meg. Anonymkode: c12d2...028
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilket type arr har du? Jeg hadde selv et keloid-arr, og fikk ordnet det kirurgisk så det ikke ble så fremtredende. Men, fargen sitter enda i 14 år etter. Har også prøvd sånne arrplaster og gele for reduksjon av farge, men dette var ikke til hjelp for meg. Anonymkode: c12d2...028 Var forøvrig arr etter ulykke. Og jeg ble fornøyd med resultatet. Anonymkode: c12d2...028 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Jeg har både etter operasjoner, plastikk-kirurgi (hudrotasjon) og føflekker. Har aldri korrigert, gror vanligvis fint, men har tapet arrene i minst et år, og kanskje sommeren etter det første året alt ettersom plassering og synlighet Anonymkode: c2564...0c7
_h_e Skrevet 15. november 2021 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (På 9.11.2021 den 13.11): Hvilket type arr har du? Jeg hadde selv et keloid-arr, og fikk ordnet det kirurgisk så det ikke ble så fremtredende. Men, fargen sitter enda i 14 år etter. Har også prøvd sånne arrplaster og gele for reduksjon av farge, men dette var ikke til hjelp for meg. Anonymkode: c12d2...028 Arrplaster har jeg også prøvd, funket ikke. Arrene er flere år gamle så de er helt hvite. Det ene er et kirurgisk, innsunket arr, mens de andre er etter føflekkfjerning. Har spesielt et etter meget dårlig utført føflekkfjerning der arret ble mye større enn selve føflekken.. Hvordan ble denne operasjonen utført? Blir ikke arret verre om man begynner å skjære i det igjen?
_h_e Skrevet 15. november 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (På 9.11.2021 den 20.40): Jeg har både etter operasjoner, plastikk-kirurgi (hudrotasjon) og føflekker. Har aldri korrigert, gror vanligvis fint, men har tapet arrene i minst et år, og kanskje sommeren etter det første året alt ettersom plassering og synlighet Anonymkode: c2564...0c7 Ble aldri informert om at arrene burde tapes i etterkant. Ble heller ikke informert om å holde meg unna sol. Vet jo såklart dette nå, men det er mange år siden jeg fikk arrene. Vil så gjerne bli kvitt dem/gjøre dem mindre synlige…
Gjest honningblomst Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Er interessert i dette selv da jeg har skjemmende arr fra en plastikkoperasjon. Noen som har erfaring med å fjerne røde arr?
papaya93 Skrevet 24. mars 2024 #9 Skrevet 24. mars 2024 Jeg skal til riksen for å få behandling etter føflekk fjerning på brystet som etterlot et skikkelig stygt keloid arr.. har prøvd kenalog injeksjon og laser, men ikke fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2024 #11 Skrevet 30. mars 2024 Ingen som har hatt noen som helst vellykket arrkorreksjon her? Anonymkode: dcbfe...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå