Gå til innhold

Vognpose i dun/veldig varm ved mild vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Oslo og her er det mildt, bør jeg alikevel gå for disse varme best i test vognposene?

Er det mer styr å vaske osv med dun så jeg bør gå for annet stoff eller går det for det samme?

Anonymkode: 33a98...3c4

Skrevet

Vi har voksi urban, og bruker den allerede nå som det er rundt 5 grader.

Vi brukte den forrige vinter også, og da var det nede i -10 her jeg bor.

Er det over 5 grader, bruker jeg vårposen(voksi skylight).

Anonymkode: bbbef...a9d

Skrevet

Ville kjøpt en varm og god pose. Veldig deilig å slippe å ha på ekstra klær inni posen. Hvis det blir veldig varmt kan posen vær helt eller delvis åpen. 

Anonymkode: 1b9de...25c

• Liker 1
Skrevet

Det er fint å slippe å ha på mye klær på baby. Da kan man bare åpne posen når man er inne på kafe ol. Vi har Voksi city og en lammeullpose

Anonymkode: dbefb...32e

Skrevet

Oslo er jo et skikkelig kuldehull på vinteren da, så jeg ville absolutt hatt en ordentlig varm sovepose :)  Hvis ikke må du jo uansett bruke penger på varme lag du kan ha inni en lettere pose + styre mer med påkledning 😛 

Anonymkode: cd3e4...d6c

• Liker 1
Skrevet

Bruker også voksi urban i Oslo. Blir fort veldig kaldt her og! Pluss som de andre sier, det er digg å slippe å ta på ulldress og legge over ekstra teppe osv fra tidlig høst liksom.

Anonymkode: 52cfb...9a4

Skrevet
On 11/9/2021 at 10:33 AM, AnonymBruker said:

Bor i Oslo og her er det mildt, bør jeg alikevel gå for disse varme best i test vognposene?

Er det mer styr å vaske osv med dun så jeg bør gå for annet stoff eller går det for det samme?

Anonymkode: 33a98...3c4

Vi brukte voksi move i vogna da våre var nyfødte. Mer enn varmt nok for våre. Det går an å supplere med teppe eller dyne også i vognbag.  Vi har voksi city i bhg og vurderer voksi Explorer til hjemmebruk nå.

Anonymkode: 21494...adf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...