AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Bor i Oslo og her er det mildt, bør jeg alikevel gå for disse varme best i test vognposene? Er det mer styr å vaske osv med dun så jeg bør gå for annet stoff eller går det for det samme? Anonymkode: 33a98...3c4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Vi har voksi urban, og bruker den allerede nå som det er rundt 5 grader. Vi brukte den forrige vinter også, og da var det nede i -10 her jeg bor. Er det over 5 grader, bruker jeg vårposen(voksi skylight). Anonymkode: bbbef...a9d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Ville kjøpt en varm og god pose. Veldig deilig å slippe å ha på ekstra klær inni posen. Hvis det blir veldig varmt kan posen vær helt eller delvis åpen. Anonymkode: 1b9de...25c 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Det er fint å slippe å ha på mye klær på baby. Da kan man bare åpne posen når man er inne på kafe ol. Vi har Voksi city og en lammeullpose Anonymkode: dbefb...32e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Oslo er jo et skikkelig kuldehull på vinteren da, så jeg ville absolutt hatt en ordentlig varm sovepose Hvis ikke må du jo uansett bruke penger på varme lag du kan ha inni en lettere pose + styre mer med påkledning 😛 Anonymkode: cd3e4...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Bruker også voksi urban i Oslo. Blir fort veldig kaldt her og! Pluss som de andre sier, det er digg å slippe å ta på ulldress og legge over ekstra teppe osv fra tidlig høst liksom. Anonymkode: 52cfb...9a4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #7 Skrevet 10. november 2021 On 11/9/2021 at 10:33 AM, AnonymBruker said: Bor i Oslo og her er det mildt, bør jeg alikevel gå for disse varme best i test vognposene? Er det mer styr å vaske osv med dun så jeg bør gå for annet stoff eller går det for det samme? Anonymkode: 33a98...3c4 Vi brukte voksi move i vogna da våre var nyfødte. Mer enn varmt nok for våre. Det går an å supplere med teppe eller dyne også i vognbag. Vi har voksi city i bhg og vurderer voksi Explorer til hjemmebruk nå. Anonymkode: 21494...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå