randibrud Skrevet 7. oktober 2005 #21 Skrevet 7. oktober 2005 Den likte jeg faktisk! Vanligvis syns jeg MS kjolene er en smule vulgære men denne var kjempefin. ← Helt enig med hilli. Både at kjolen var veldig fin, og at den var usedvanlig fin til å være MS kjole. Liker dem som regel ikke Vulgær ville jeg neppe brukt om disse kjolene, vil heller si at MS sine kjoler har en tendens til å føye seg inn i rekken av svært POMPØSE kjoler. Det er sikkert det du mener også, hilli. Men altså, gratulerer med flott kjole Hadde aldri følt meg vel i den selv, men du har sikkert en flott kropp som kler den, heldiggrisen
Gjest MrsL Skrevet 7. oktober 2005 #22 Skrevet 7. oktober 2005 Annerledes kjole På en positiv måte. Og den passer perfekt for et bryllup i mexico
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #23 Skrevet 8. oktober 2005 Helt enig med hilli. Både at kjolen var veldig fin, og at den var usedvanlig fin til å være MS kjole. Liker dem som regel ikke Vulgær ville jeg neppe brukt om disse kjolene, vil heller si at MS sine kjoler har en tendens til å føye seg inn i rekken av svært POMPØSE kjoler. Det er sikkert det du mener også, hilli. Men altså, gratulerer med flott kjole Hadde aldri følt meg vel i den selv, men du har sikkert en flott kropp som kler den, heldiggrisen ← .... tusen takk lol jeg har ikke noen veldi flott kropp, men det ser sånn ut i kjolen egentlig har jeg nesten ikke hofter og nesten ikke liv, men kjolen får det jo til å se ut som jeg har deeen kroppen og det plager ihvertfall ikke meg lol tusen takk for å dele meninger med meg alle sammen, det er såå kjekt å høre hva andre synes
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #24 Skrevet 8. oktober 2005 .... tusen takk lol jeg har ikke noen veldi flott kropp, men det ser sånn ut i kjolen egentlig har jeg nesten ikke hofter og nesten ikke liv, men kjolen får det jo til å se ut som jeg har deeen kroppen og det plager ihvertfall ikke meg lol tusen takk for å dele meninger med meg alle sammen, det er såå kjekt å høre hva andre synes ← glemte å logge inn igjen jeg men denne også er fra roselinda200 altså...
hilli Skrevet 10. oktober 2005 #25 Skrevet 10. oktober 2005 Helt enig med hilli. Både at kjolen var veldig fin, og at den var usedvanlig fin til å være MS kjole. Liker dem som regel ikke Vulgær ville jeg neppe brukt om disse kjolene, vil heller si at MS sine kjoler har en tendens til å føye seg inn i rekken av svært POMPØSE kjoler. Det er sikkert det du mener også, hilli. Men altså, gratulerer med flott kjole Hadde aldri følt meg vel i den selv, men du har sikkert en flott kropp som kler den, heldiggrisen ← Du skjønner hva jeg mener . Veldig pompøse kjoler, og litt vulgære (helt til jeg finner et ord som treffer litt bedre, som f.eks. tacky, men det er jo engelsk)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå