Gå til innhold

brudekjolen min

Gjest roselinda200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har Brianne MS kjole. Må si den var elegant og kroppsnær. Den fremhever hoftene på en flott måte. Likte veldig godt jakken som følger med. Skal du ha jakken også? Syns kjolen er råflott.

Jeg selv hadde nok aldri slappet av i den. Hadde bare tenkt på magen min. Men sikkert flott på deg :)

Gjest roselinda200
Skrevet

takk takk :)

nei jeg har ikke jakken, tror ikke de hadde den inne og tror ikke jeg ville hatt den uasett i og med at bryllupet skal stå i mexico... det blir nok så varmt at jeg ikke hadde orket å bære på den...

hadde aldri trodd jeg kunne ha en så kroppsnær kjole selv, men den stod helt pefekt, den er litt "hold in" og :)

Skrevet

Den likte jeg faktisk! Vanligvis syns jeg MS kjolene er en smule vulgære men denne var kjempefin.

Skrevet

Jeg har bare ett ord:

WOW!

Det er en av de stiligste kjolene jeg har sett!

...men fremdeles ikke finere enn min :ler:

Skrevet

åh tusen takk, jeg er bare så stolt av den lol... trodde liksom ikke jeg kom til å finne en kjole som liksom var meg, men det er denne :)

Skrevet

Kjempepen kjole! Men varmt blir det vel uasett ;)

Er MS kjolene vanligvis vulgære?? Syntes du?

Skrevet

jo det gjør det nok, men jakken er for min del helt unødvendig, synes det er nesten for mye med lang kjole også jeg, den eneste grunnen til at jeg valgte lang kjole er pga festen her hjemme etterpå + at jeg alltid har hatt lyst på slep da lol

forstår ikke at ms kjoler er vulgære jeg hvertfall...???...

Skrevet

Likte noe av den, men falt ikke for den "stjerten" bak. Var det jakken, kanskje?

Gjest Anerikke
Skrevet

Helt nydelig kjole! Gir skikkelig timeglassfigur! Kanskje jeg må gifte meg en gang til??

Skrevet (endret)
Den likte jeg faktisk! Vanligvis syns jeg MS kjolene er en smule vulgære men denne var kjempefin.

:klø: Syns du denne er vulgær i forhold til "standard" MS kjoler??? :klø:

Hvis man kan kalle noen av kjolene for vulgære så er det vel denne som er mest tettsittende og avslørende....eller har jeg missforstått betydningen av vulgær?

Endret av Heidi76
Skrevet
:klø: Syns du denne er vulgær i forhold til "standard" MS kjoler??? :klø:

Hvis man kan kalle noen av kjolene for vulgære så er det vel denne som er mest tettsittende og avslørende....eller har jeg missforstått betydningen av vulgær?

*signerer*

Skrevet
:hakeslepp: Den var rålekker!!!!!! Får jeg spørre hvor du skal kjøpe den? Sånn vil jeg også ha :):):):)
Skrevet

den stjerten bak er bare sånn, det var det eneste jeg også måtte studere 2 ganger, men det er noe annet når den er på...

hm blir jeg en vulgær brud???? spooky :overrasket:

Skrevet
:hakeslepp:  Den var rålekker!!!!!! Får jeg spørre hvor du skal kjøpe den? Sånn vil jeg også ha :)  :)  :)  :)

den er allerede kjøpt, henger i skapet til svigermor... (kan ikke ha den hjemme da er den nok utslitt før den store dagen lol)

maggie sottero er merket, kjolen heter brianne...

Skrevet
den stjerten bak er bare sånn, det var det eneste jeg også måtte studere 2 ganger, men det er noe annet når den er på...

hm blir jeg en vulgær brud???? spooky    :overrasket:

hadde glemt å logge inn jeg...

Skrevet
den er allerede kjøpt, henger i skapet til svigermor... (kan ikke ha den hjemme da er den nok utslitt før den store dagen lol)

maggie sottero er merket, kjolen heter brianne...

hadde glemt å logge inn, men denne også var hvertfall i fra meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...