Gjest roselinda200 Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 lurte på hva andre synes om brudekjolen min her er en link: http://www.drahoshcreations.com/wedding_go...ne/brianne.html
Gjest Mzfire Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Du har Brianne MS kjole. Må si den var elegant og kroppsnær. Den fremhever hoftene på en flott måte. Likte veldig godt jakken som følger med. Skal du ha jakken også? Syns kjolen er råflott. Jeg selv hadde nok aldri slappet av i den. Hadde bare tenkt på magen min. Men sikkert flott på deg
Gjest roselinda200 Skrevet 6. oktober 2005 #4 Skrevet 6. oktober 2005 takk takk nei jeg har ikke jakken, tror ikke de hadde den inne og tror ikke jeg ville hatt den uasett i og med at bryllupet skal stå i mexico... det blir nok så varmt at jeg ikke hadde orket å bære på den... hadde aldri trodd jeg kunne ha en så kroppsnær kjole selv, men den stod helt pefekt, den er litt "hold in" og
hilli Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Den likte jeg faktisk! Vanligvis syns jeg MS kjolene er en smule vulgære men denne var kjempefin.
Trampe Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har bare ett ord: WOW! Det er en av de stiligste kjolene jeg har sett! ...men fremdeles ikke finere enn min
roselinda200 Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 åh tusen takk, jeg er bare så stolt av den lol... trodde liksom ikke jeg kom til å finne en kjole som liksom var meg, men det er denne
Gjest Milah Skrevet 7. oktober 2005 #9 Skrevet 7. oktober 2005 Enig med de andre! En veldig fin kjole!
lil Skrevet 7. oktober 2005 #10 Skrevet 7. oktober 2005 Kjempepen kjole! Men varmt blir det vel uasett Er MS kjolene vanligvis vulgære?? Syntes du?
roselinda200 Skrevet 7. oktober 2005 #11 Skrevet 7. oktober 2005 jo det gjør det nok, men jakken er for min del helt unødvendig, synes det er nesten for mye med lang kjole også jeg, den eneste grunnen til at jeg valgte lang kjole er pga festen her hjemme etterpå + at jeg alltid har hatt lyst på slep da lol forstår ikke at ms kjoler er vulgære jeg hvertfall...???...
tuji Skrevet 7. oktober 2005 #12 Skrevet 7. oktober 2005 Likte noe av den, men falt ikke for den "stjerten" bak. Var det jakken, kanskje?
Gjest Anerikke Skrevet 7. oktober 2005 #13 Skrevet 7. oktober 2005 Helt nydelig kjole! Gir skikkelig timeglassfigur! Kanskje jeg må gifte meg en gang til??
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #14 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Den likte jeg faktisk! Vanligvis syns jeg MS kjolene er en smule vulgære men denne var kjempefin. ← :klø: Syns du denne er vulgær i forhold til "standard" MS kjoler??? :klø: Hvis man kan kalle noen av kjolene for vulgære så er det vel denne som er mest tettsittende og avslørende....eller har jeg missforstått betydningen av vulgær? Endret 7. oktober 2005 av Heidi76
Huldra:) Skrevet 7. oktober 2005 #15 Skrevet 7. oktober 2005 :klø: Syns du denne er vulgær i forhold til "standard" MS kjoler??? :klø: Hvis man kan kalle noen av kjolene for vulgære så er det vel denne som er mest tettsittende og avslørende....eller har jeg missforstått betydningen av vulgær? ← *signerer*
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #16 Skrevet 7. oktober 2005 Den var rålekker!!!!!! Får jeg spørre hvor du skal kjøpe den? Sånn vil jeg også ha
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #17 Skrevet 7. oktober 2005 den stjerten bak er bare sånn, det var det eneste jeg også måtte studere 2 ganger, men det er noe annet når den er på... hm blir jeg en vulgær brud???? spooky
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #18 Skrevet 7. oktober 2005 Den var rålekker!!!!!! Får jeg spørre hvor du skal kjøpe den? Sånn vil jeg også ha ← den er allerede kjøpt, henger i skapet til svigermor... (kan ikke ha den hjemme da er den nok utslitt før den store dagen lol) maggie sottero er merket, kjolen heter brianne...
roselinda200 Skrevet 7. oktober 2005 #19 Skrevet 7. oktober 2005 den stjerten bak er bare sånn, det var det eneste jeg også måtte studere 2 ganger, men det er noe annet når den er på... hm blir jeg en vulgær brud???? spooky ← hadde glemt å logge inn jeg...
roselinda200 Skrevet 7. oktober 2005 #20 Skrevet 7. oktober 2005 den er allerede kjøpt, henger i skapet til svigermor... (kan ikke ha den hjemme da er den nok utslitt før den store dagen lol) maggie sottero er merket, kjolen heter brianne... ← hadde glemt å logge inn, men denne også var hvertfall i fra meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå