Gå til innhold

Tester svakt positivt og negativt om hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd dette og vært gravid? testet positivt for 3 dager siden, men så har det vert både negativt og svake positive tester. Alle av samme type fra normal

Anonymkode: 120b8...b70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid med førstemann testet jeg også positivt på noen tester og på andre negativt. Viste seg at jeg var veeldig tidlig på vei og at ikke alle graviditetstestene klarte å fange det opp, selv om det var samme merke. ☺️ 

Så det kan jo hende at dette også gjelder deg men det må du finne ut av. 👍🏻 

Anonymkode: 15fcd...866

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.11.2021 den 19.25):

Da jeg var gravid med førstemann testet jeg også positivt på noen tester og på andre negativt. Viste seg at jeg var veeldig tidlig på vei og at ikke alle graviditetstestene klarte å fange det opp, selv om det var samme merke. ☺️ 

Så det kan jo hende at dette også gjelder deg men det må du finne ut av. 👍🏻 

Anonymkode: 15fcd...866

takk for svar! håper det gjelder for meg også🙈

Skrevet

Ta en som sier «gravid / ikke gravid»

Skrevet

Har du fått positiv så er den positiv - ingen grunn til å teste mer, du gjør deg selv bare stressa. La testene ligge en uke og ta eventuelt en ny en da 🙂

Anonymkode: 4b46a...273

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du fått positiv så er den positiv - ingen grunn til å teste mer, du gjør deg selv bare stressa. La testene ligge en uke og ta eventuelt en ny en da 🙂

Anonymkode: 4b46a...273

Ikke for å være negativ her nå, men om du får en positiv test som blir negativ i dagene etterpå (altså av samme type graviditetstest), så er det ofte et tegn på at noe er galt, f.eks. en kjemisk graviditet. Testen skal ikke bli svakere og svakere, selv om jeg er helt enig i at man ikke skal bruke strimmeltester til å måle økning av HCG :) 

Når det er sagt: TS - har du testet på samme urinkonsentrasjon alle gangene du har testet? Såpass tildig har urinkonsentasjonen mye å si, altså hvor lenge du har holdt deg før du har testet. Jeg ville heller ikke stolt helt på estene fra normal, da jeg har hørt litt ymse om dem. Tror ikke det er de mest pålitelige testene på markedet... Så jeg anbefaler deg å kjøpe en digital test fra apoteket som gir deg et konkret svar å forholde deg til. Dersom den er positiv ville jeg latt testingen ligge og stolt på resultatet :) 

Anonymkode: 5e07f...fb3

Skrevet

Er du den samme som postet for noen dager siden her? Driver du fortsatt å tester med normal sine tester? Du må kjøpe noen bedre, på apoteket! 

Anonymkode: 8eeef...60b

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Er du den samme som postet for noen dager siden her? Driver du fortsatt å tester med normal sine tester? Du må kjøpe noen bedre, på apoteket! 

Anonymkode: 8eeef...60b

Jeg postet dette innlegget for noen dager siden ja, men dette er mitt første innlegg så var ikke meg nei. Har testet meg med test fra apoteket nå og skimte en svak strek. Men fant også utav at jeg har regnt feil og ikm er idag og ikke for 1 uke siden som jeg trodde

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ikke for å være negativ her nå, men om du får en positiv test som blir negativ i dagene etterpå (altså av samme type graviditetstest), så er det ofte et tegn på at noe er galt, f.eks. en kjemisk graviditet. Testen skal ikke bli svakere og svakere, selv om jeg er helt enig i at man ikke skal bruke strimmeltester til å måle økning av HCG :) 

Når det er sagt: TS - har du testet på samme urinkonsentrasjon alle gangene du har testet? Såpass tildig har urinkonsentasjonen mye å si, altså hvor lenge du har holdt deg før du har testet. Jeg ville heller ikke stolt helt på estene fra normal, da jeg har hørt litt ymse om dem. Tror ikke det er de mest pålitelige testene på markedet... Så jeg anbefaler deg å kjøpe en digital test fra apoteket som gir deg et konkret svar å forholde deg til. Dersom den er positiv ville jeg latt testingen ligge og stolt på resultatet :) 

Anonymkode: 5e07f...fb3

Takk for svar!  Jeg har ikke hatt noe tegn til blødning enda så satser på at alt er som det skal frem til det eventuelt skjer.  Jeg har ikke testet likt nei, testet i hytt å pine både morgen, dag og kveld og har ikke holdt meg så lenge. Har fått kjøpt inn cb digital å tenker jeg skal ta den på søndag😊 da har det gått noen dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...