AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Skulle returnere en pakke til HM, men så gikk det helt i glemmeboka. Det er over 30 dager siden jeg mottok pakken, noe som overskrider antall dager i deres returpolicy. Vet at jeg har driti på draget, men tror dere det er sjans for at de tar imot returen uansett? Noen erfaringer her? Anonymkode: cbc2c...b5c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Jeg har sendt tilbake retur flere måneder etter mottatt pakke. Fikk tilbake pengene Anonymkode: cd5cc...96c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har sendt tilbake retur flere måneder etter mottatt pakke. Fikk tilbake pengene Anonymkode: cd5cc...96c Var det HM? 😅 Anonymkode: cbc2c...b5c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Ta kontakt med HM og spør. Det verste som skjer er at de sier nei. Anonymkode: e7378...29c 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 https://www2.hm.com/no_no/customer-service/retur.modal.html Du får ikke sendt den i retur etter så lang tid Du må sende varene tilbake til oss eller levere dem tilbake uten unødig forsinkelse, og uansett ikke mer enn 30 dager fra den dagen da du informerte oss om ditt ønske om å heve kjøpet. Alle pakker fra oss inneholder en forhåndsbetalt returetikett som du kan bruke når du ønsker å returnere en vare. Du må selv dekke de direkte kostnadene ved å returnere varene, som beløper seg til kr 39,90. Anonymkode: 26757...ff1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www2.hm.com/no_no/customer-service/retur.modal.html Du får ikke sendt den i retur etter så lang tid Du må sende varene tilbake til oss eller levere dem tilbake uten unødig forsinkelse, og uansett ikke mer enn 30 dager fra den dagen da du informerte oss om ditt ønske om å heve kjøpet. Alle pakker fra oss inneholder en forhåndsbetalt returetikett som du kan bruke når du ønsker å returnere en vare. Du må selv dekke de direkte kostnadene ved å returnere varene, som beløper seg til kr 39,90. Anonymkode: 26757...ff1 Jeg har lest dette, men det kan jo hende de gjør unntak fra regelen. Derfor jeg spurte etter folks erfaringer. Har sendt mail og håper på svar i morgen. Anonymkode: cbc2c...b5c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Var det HM? 😅 Anonymkode: cbc2c...b5c Jepp 😅 Anonymkode: cd5cc...96c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 HM pleier å være veldig greie på bytte, hadde prøv i en fysisk butikk. Om du ikke får penger igjen, får du nok byttet til noe annet. Anonymkode: 71ff9...1a9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 Jeg har returnert til flere ulike nettbutikker lenge etter 14-dagers angrefrist. Ofte 6-16 uker etter mottatt vare. Har fått tilbake penger hver gang. Enklere for dem og det, enn å dille med å avvise retur, hvis varen er i god stand. Anonymkode: 48d02...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå