Gå til innhold

bryllupsfest og skilte foreldre...

Anbefalte innlegg

Gjest roselinda200
Skrevet

heisann, skal gifte meg i mexico i mars, men hadde liksom tenkt å ha en fest når jeg kommer hjem, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det i og med at mine foreldre er skilt og tror ikke en fest med alle i et rom er så lurt...

er det noen her inne som har vært borti det samme før?

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Skjønner du er bekymret

Har desverre vært borti det, men det gikk veldig bra. Synes det var kjipt å måtte ty til snakk til personer som er langt eldre enn oss.

Sa at de må oppføre seg, vet at de ikke tåler trynet på hverandre men denne dagen så kan de late som for oss, ellers så blir det ikke sendt invitasjon til noen av de. Hardt og brutalt men nødvendig :sjenert:

Skrevet

tror jeg begrenser alkoholen slik at de ihvertfall ikke får brennevin(det kan hvertfall begrense galskapen), de kan holde seg til øl, vin o.l... men jeg gir bare beskjed til de jeg ikke vil skal drikke at de er nektet servering så kan de bli så sure de vil, det er min dag!!! :frustrert:

men så er det jo det at enkelte vil ikke komme når den og den kommer, hvet ikke hva jeg skal gjøre for jeg vil jo at alle skal være der, vurderer å ha 2 fester snart jeg...

Skrevet

Du får bare be begge og be de om å oppføre seg. Om en av de ikke vil så får det bare være fin mor/far's tap. Det å be barna om å velge mellom foreldrene er bare sykt.

Skrevet

Var i bryllup til min kusine i sommer. Hennes foreldre er skilt og begge har funnet seg ny ektemake og samboer. Begge foreldrene var i bryllupet med sine "nye" og kusinen min sine stesøstre og stebrødre var også der. Hva er egentlig problemet? Er jo voksne folk det er snakk om her. Nå er jo min kusine heldig siden hennes foreldre er gode venner , men det var andre slektninger til stede i bryllupet som ikke var på talefot , men det gikk helt fint, og det skulle da bare mangle.... Dette er din dag og det må dine foreldre og eventuelle andre respektere. Viss de starter en krangel i ditt bryllup, viser de bare hvor manglende respekt de har for deg og dine følelser...

Skrevet

Mine foreldre er skilt, og jeg ordna det sånn at faren min satt ved siden av meg, så moren min og så stefaren min. Det gikk veldig greit. Resten av slekta passet jeg på satt med hodene en annen vei, av de som ikke kom så godt overens...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...