Gå til innhold

Hjelp til farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal male en gang i den ene etasjen i huset mitt. På tilstøtende rom har jeg Green Leaf og Kalkoker fra Jotun sitt fargekart. Er det noen som har forslag til farger som kan passe til, og som ikke er hvitt?

Anonymkode: 88f64...6f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med sand?  Soothing beige?

Skrevet

Jeg ville valgt en litt mørk brunfarge :) I en litt kald tone. Fargerike Tjærebrun, Jordbrun eller Brent kaffe, Jotun Smoked Oak, Vintage brown, Belgian brown. 

Anonymkode: dc48b...5d9

Skrevet

På nettsidene til Jotun kan du søker opp den enkelte farge og får anbefalinger om hva som passer til, anbefaler å se der. 

Anonymkode: 02338...9a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På nettsidene til Jotun kan du søker opp den enkelte farge og får anbefalinger om hva som passer til, anbefaler å se der. 

Anonymkode: 02338...9a2

Det er ingen overlappende farger på forslagene til de to fargene TS har, så det er nok ikke så mye hjelp i denne sammenheng :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ingen overlappende farger på forslagene til de to fargene TS har, så det er nok ikke så mye hjelp i denne sammenheng :)

Ja, det er akkurat det som gjorde det litt utfordrende. Valgte fargene før jeg tenkte på at jeg kunne male gangen 😀 Takk for alle tips så langt.

Anonymkode: 88f64...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...