Gå til innhold

Hva slags damejeans kan en mann gå med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags damejeans kan en mann gå med? Jeg ser bort i fra slim og kanskje skinny er uaktuelt for en mann i midten av 30åra :)

Men seriøst hva mener dere damer om det? Og hvor er får en kjøpt noe som er fint og bruke.

Ønsker seriøse svar fra dere damer.

Info om kropp: Normal kropp til en mann være i 30åra, men ikke overvekt, er glad og ser lyst på livet 😄

Nå reiser jeg ut på farten og kjøper meg kaffe og følger med på hva for gode svar som kommer her.:)

Anonymkode: 585de...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe akkurat den buksen du liker, det er jo du som skal gå med den.

Anonymkode: 5b609...7b0

• Liker 5
Skrevet

Så lenge den passer, er den unisex. 

Anonymkode: b6b55...34c

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du gå med damejeans?

Anonymkode: 29504...680

Skrevet

Ingen. Les "damejeans" og "mann"

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke folk svare på det som blir spurt om? Det irriter meg at folk ikke kan svare….

Skrevet

Passformen vil jo være elendig uansett? Kvinner har jo hofter, og buksene er sydd så de skal passe kvinnehofter. En mann er jo rett opp og ned, og har ikke kurvene (og kanskje lårene) til en kvinne. Så hvordan ser du for deg at en bukse for kvinner skal sitte på deg, egentlig? Du vil jo ikke passe en.

Anonymkode: 1c33b...4a1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Passformen vil jo være elendig uansett? Kvinner har jo hofter, og buksene er sydd så de skal passe kvinnehofter. En mann er jo rett opp og ned, og har ikke kurvene (og kanskje lårene) til en kvinne. Så hvordan ser du for deg at en bukse for kvinner skal sitte på deg, egentlig? Du vil jo ikke passe en.

Anonymkode: 1c33b...4a1

Kan jo hende han har kvinnelige former. Da passer de for herrer dårlig. 

Anonymkode: b6b55...34c

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kan ikke folk svare på det som blir spurt om? Det irriter meg at folk ikke kan svare….

Jeg vet ikke helt hva man skal svare på? Du vet jo selvsagt at damejeans først og fremst er laget for damekropper. Når det er sagt er det jo ingen ting i veien for at du kan bruke de, du må bare finne modeller som passer deg og som du liker. Det er det vanskelig å hjelpe det med. 

Jeg tror ikke det er så mange kvinner som har gjort seg så store tanker om hva slags damejeans de liker best på menn. Jeg har aldri tenkt på det, og mener heller ikke noe spesielt om det?

Det er jo heller ikke spesielt relevant hva vi damer måtte synes om det - det er jo du som skal like de og føle deg vel i de. Statistisk sett så foretrekker nok flest kvinner typiske herrejeans på menn, siden det er det som er mest vanlig.  

Det beste er kanskje å bestille en hel haug med ulike modeller fra feks Zalando og rett og slett prøve. Da ser du hva DU liker…?

Anonymkode: ec9dc...54d

• Liker 3
Skrevet

Hva er galt med jeans for menn?

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal velge damejeans til en mann, når de er sydd etter en kvinnelig kropp. I tillegg har jeg et inntrykk av at de fleste damejeans faktisk er i dårligere kvalitet og går i stykker raskere.

Anonymkode: bcc42...250

• Liker 1
Skrevet

Klart en kan bruke damejeans, jeg bruker kjoler også.

Anonymkode: 5faaf...107

Skrevet
Stina234 skrev (På 10.11.2021 den 22.04):

Hva er galt med jeans for menn?

Damejeans har en bedre passform på rumpa. Den sitter veldig bra. Hvis man bøye seg osv. så sitter den fortsatt på plass.

Herrejeans må man justere hele tid. Man sette seg og stå opp så må jeg justere igjen….  Jeg har ikke funnet noe bra herrejeans som passer perfekt. 

Skrevet
Henriette7-CD skrev (10 timer siden):

Damejeans har en bedre passform på rumpa. Den sitter veldig bra. Hvis man bøye seg osv. så sitter den fortsatt på plass.

Herrejeans må man justere hele tid. Man sette seg og stå opp så må jeg justere igjen….  Jeg har ikke funnet noe bra herrejeans som passer perfekt. 

Men hva med utstyret, det får vel ikke plass i dame jeans?

Anonymkode: 0d29e...1ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men hva med utstyret, det får vel ikke plass i dame jeans?

Anonymkode: 0d29e...1ba

Den passer helt fint inne. Har aldri problem med.😊

Skrevet

Dette er grunnen til at jeansshopping er et lite mareritt, det er så mange modeller å velge i!

Jeg tror du rett og slett må prøve deg frem, enten ved å dra og prøve forskjellige modeller i butikk, eller ved å bestille ulike modeller fra en nettbutikk. Så prøver du deg frem til den typen som passer din kroppsfasong best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...