AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Jeg har MASSE utflod rundt eggløsning, men det er melkeaktig. Helt rennende og ligner melk/lotion. Det kan komme ganske mye, men det er ikke strekkbart i det hele tatt. Er det derfor jeg ikke blir gravid? Har prøvd i ett år nå, og skal på utredning. Jeg er 34. Noen som har tips til å få slim? Anonymkode: 11d3c...777
Laura80 Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Grapefrukt skal visst hjelpe, Men tror nok du kan bli gravid likevel. Finnes også noen glidekremer beregnet for å minne om elslim som spermiene visstnok skal svømme lettere i 1
Amatariel Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Ikke vær bekymret for manglende slim. Alle har det, men noen ser det ikke fordi det er langt 'oppi der'. Jeg har aldri sett EL-slim, men har likevel blitt gravid åtte ganger. Jeg forsøkte grapefruktkjerneekstrakt for å få synbart slim, men hjalp ikke. Bra du skal til utredning. Fint å få hjelp etter ett år, men det er nok neppe at du ikke har synlig EL-slim som er problemet. Lykke til! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå