BigFoot Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Hva er lurt å ha med osv? Skal ha flere mellomlandinger.
flusa Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 En nakkepute er kjekk å ha. Lesestoff hvis du liker å lese. Nok strøm på mobilen😅 En god håndkrem/leppomade(er så tørr luft). 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 - Drikk mye vann underveis. - Ha gjerne med noe småsnacks. - Last ned podcaster eller serier på forhånd. - Ta med støykansellerende hodetelefoner. Anonymkode: 366a1...435
Pillarguri Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Gode øretelefoner som blokker ut flystøyen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 I tillegg til det som er nevnt, pleier jeg alltid ha med et stort sjal i tynn ull. Fungerer som medbrakt ullteppe, om en skal sove litt eller blir kald på fly. Lite og lett sammenpakket i en veske, men har det vanligvis rundt skuldrene som skjerf på vei inn i flyet. Powerbank med god kapasitet. Har en iPad mini som ofte er med på flytur med nedlastet film på. Laster ned lydbok eller podcast på mobil. Strikketøy. Noe lite og på rundpinne. Er reisen så lang at mat trengs? Frukt som er ferdig vasket/skrellet i en plastboks, eller banan. Pizzasnurrer eller fylte horn, bakst som holder utenfor kjøleskap og metter litt. Anonymkode: 2d144...a3f 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 Stort sjerf som kan brukes som teppe Gode joggesko Powerbank og mobillader (på lengre flyturer kan du lade i flysetet) Tykk genser og t-skjorte ( for varierende temperatur) Musikk/podcast lastet ned før reisen Anonymkode: 46cd5...d3c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 Kompresjonssokker. Anonymkode: caea8...52c 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #8 Skrevet 10. november 2021 Som nevnt over er Powerbank et smart valg. Til tross for at man har tilgang på USB utgang, er denne ofte supertreg.. De fleste flyselskapene har gratis snacks/drikke på langflyvning (Unntaket er Norwegian) En sovetablett er også greit hvis du sliter med å sove. Anonymkode: 366a1...435 1
Gjest Linny111 Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 - Absolutt lurt med powerbank. - Kindle full av bøker, eventuelt bok eller lydbøker. - Last ned masse podcaster og Netflix-serier på mobilen. - Noen ganger har jeg med Nintendo Switch, som er skikkelig fint å bruke på fly. - Munnbind selv om det ikke er påbudt. Jeg blir alltid forkjøla på fly og begynte å bruke munnbind på lange flyturer før korona.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 Business class er å foretrekke på lange reiser. Da er man uthvilt når man kommer frem! Anonymkode: 97da0...88a 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #11 Skrevet 20. november 2021 Jeg fatter ikke at folk orker å fly nå, som man må ha munnbind. Er det ikke slitsomt? Jeg sliter med helårsallergi og nesa renner konstant. Om jeg må bruke munnbind så er det klissvått etter 20 min pga snørret som renner. Er noe sabla styr å bytte. Om jeg skulle reist langt måtte jeg hatt med 1000 stk eller no. Håper forbudet blir borte snart! Er jo ike veldig fresht å sitte med klissvått munnbind.. Anonymkode: ea9f5...c24
Gjest rampenissen72 Skrevet 20. november 2021 #12 Skrevet 20. november 2021 Sovetabletter har vi alltid når vi flyr 10timer +. Ellers tjukkesokker og pledd (jada vet du fikk pledd før covid men jeg liker mine egne)
Gjest rampenissen72 Skrevet 20. november 2021 #13 Skrevet 20. november 2021 flusa skrev (På 9.11.2021 den 8.25): En nakkepute er kjekk å ha. Lesestoff hvis du liker å lese. Nok strøm på mobilen😅 En god håndkrem/leppomade(er så tørr luft). Åja, gud, lepsyl er lifesaver.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #14 Skrevet 20. november 2021 Teppe, Bose høretelefoner e.l, drikke, mat, filmer på PC, mobil. Anonymkode: b93b0...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #15 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Business class er å foretrekke på lange reiser. Da er man uthvilt når man kommer frem! Anonymkode: 97da0...88a Enig, oppgradering + færre mellomlandinger. Det koster mer, men hvis dag 1 (og kanskje dag 2) fordunster pga. trøtthet så er jo et par hotellnetter "tapt". Jeg tenker som regel at kostnaden ved flyvningen hentes inn ved det du får ut av ferien. Lengre flyvninger kan jeg tåle med en mengde bøker og nedlastede serier/filmer, men mellomlandinger gjør jeg kun hvis jeg absolutt må - dvs. dersom det ikke finnes direkte flyvninger. Anonymkode: e0bf3...b13 1
Pølsevann Skrevet 20. november 2021 #16 Skrevet 20. november 2021 Ha på deg noe behagelig og joggesko. Bruk truseinnlegg, for da er det som å ta på ny truse når du bytter eller tar ut. Nesten som å skifte truse Fuktighetskrem til ansiktet (jeg blir alltid tørr på lange flyturer) Øyemaske så du kan stenge lyset ute når du sover og ørepropper 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #17 Skrevet 20. november 2021 Ta med skiftetøy, våtservietter, intimservietter og deodorant i håndbagasjen. Vask deg og undertøy, t-skjorte/topp (bomull!! Ikke syntetisk) og sokker under en mellomlanding. Det utgjør SÅ stor forskjell! Anonymkode: 44f98...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #18 Skrevet 20. november 2021 Vask deg og BYTT undertøy etc skulle det selvsagt stå. Anonymkode: 44f98...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #19 Skrevet 20. november 2021 Det er ikke lov å bruke powerbank på selve flyturen, men det er lurt å ha på flyplasser. Reiseadapter er også kjekt å ha. Anonymkode: 44f98...d8b 1
LittDiva Skrevet 20. november 2021 #20 Skrevet 20. november 2021 Øyemaske, støy kansellerende ørepropper/ hodetelefoner, nakkepute, skjerf, behagelige klær, cardigan er gull kan ha åpen, lukket, av eller over bena. Tannbørste eller munnvann. truseinnlegg som nevnt over, strikketøy, bok eller annen underholdning du foretrekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå