Gå til innhold

fikk feil produkt av selger i Power


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte nylig to produkter hos power, eller det vil for snart en måned siden, via deres nett butikk. 

Når jeg spurte etter riktig etui til nettbrett, så fikk jeg link til en type, og han sa det er kun den de har inne, dermed endte jeg med å legge den i handlekurven sammens med nettbrettet. Nå viser det seg at den ikke passet til nettbrettet, og jeg har henvendt meg til power for å få mulighet til å sende tilbake, men de har ikke enda klart å sende en "returlapp". Og dette irriterer veldig som en kunde. 

Hva skal jeg gjøre når dem jeg har ringt to ganger ikke gjør jobben sin? når jeg var i fysisk butikk, så ville dem ikke ta den inn, og de hadde heller ikke den jeg trengte. 

Er det slikt jeg bør forvente som kunde? hva gjør man når slikt oppstår?

Anonymkode: 6baf5...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man maser og blir så ubehagelig at de gir seg. Synd å si men det er det eneste som fungerer. 

Anonymkode: 062b6...f26

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...