AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 kjøpte nylig to produkter hos power, eller det vil for snart en måned siden, via deres nett butikk. Når jeg spurte etter riktig etui til nettbrett, så fikk jeg link til en type, og han sa det er kun den de har inne, dermed endte jeg med å legge den i handlekurven sammens med nettbrettet. Nå viser det seg at den ikke passet til nettbrettet, og jeg har henvendt meg til power for å få mulighet til å sende tilbake, men de har ikke enda klart å sende en "returlapp". Og dette irriterer veldig som en kunde. Hva skal jeg gjøre når dem jeg har ringt to ganger ikke gjør jobben sin? når jeg var i fysisk butikk, så ville dem ikke ta den inn, og de hadde heller ikke den jeg trengte. Er det slikt jeg bør forvente som kunde? hva gjør man når slikt oppstår? Anonymkode: 6baf5...494
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Man maser og blir så ubehagelig at de gir seg. Synd å si men det er det eneste som fungerer. Anonymkode: 062b6...f26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå