Gå til innhold

Kvinne 35 +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte onanerer du? 

Anonymkode: 6ab9f...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte vil du jeg skal gjøre det?

Anonymkode: 84e9a...734

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor ofte vil du jeg skal gjøre det?

Skjønner jo at det er en variabel. Selv er jeg i den alderen omtrent og jeg merker at tenningsmønster og lyst har endret seg. Derfor vil jeg gjerne vite dette om andre på samme alder. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skjønner jo at det er en variabel. Selv er jeg i den alderen omtrent og jeg merker at tenningsmønster og lyst har endret seg. Derfor vil jeg gjerne vite dette om andre på samme alder. 

Spiller det noen rolle hvor ofte andre gjør det? Vil du da gjøre det mer eller mindre hvis du får vite andre gjør det oftere / skjeldnere? For å "tilpasse" deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spiller det noen rolle hvor ofte andre gjør det? Vil du da gjøre det mer eller mindre hvis du får vite andre gjør det oftere / skjeldnere? For å "tilpasse" deg?

Nei, kun for å få en referanse. Selv gjør jeg det så mye sjeldnere enn før at jeg lurer på om min frekvens er normal for alderen eller om det er grunn til uro ettersom frekvensen har sunket og lysten har endret seg.

Skrevet

Men du har ikke tidligere lurt på om din frekvens var normal for alderen og trengte referanse ( justering )  da. Hvorfor trenger du det plutselig nå. Er det ikke bare til å kose deg når du har lyst og ikke kose deg når du ikke har lyst. Så, hvorfor trenger du referanse 🤷‍♀️🙇‍♀️ 

Skrevet

Hver dag, med mindre jeg er sliten etter jobb eller deppa.

Anonymkode: 8fba2...bca

Skrevet

Jeg er 39, og det går like mye opp og ned som tidligere. Mer i perioder der jeg og mannen snakker mye om fantasier i sex, mindre i perioder der jeg er mye fysisk sliten eller mannen er fraværende.

Anonymkode: 82f80...d2d

• Liker 1
Skrevet

Aldri

Anonymkode: ba4db...f54

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei, kun for å få en referanse. Selv gjør jeg det så mye sjeldnere enn før at jeg lurer på om min frekvens er normal for alderen eller om det er grunn til uro ettersom frekvensen har sunket og lysten har endret seg.

For min del økte frekvensen merkbart fra den alderen. Tror nok det er fordi barna da begynte å bli så store at jeg hadde mere tid og energi.

Anonymkode: 1e059...29f

Skrevet

Omtrent så ofte som jeg trenger. 

Det vil variere fra uke til uke.

Skrevet

I snitt hver dag, men mindre dersom travel, syk, stressa.

Anonymkode: dfcee...8c0

Skrevet

Onanerer hver kveld jeg legger  meg,savner å ha en mann i livet mitt. 😥😥😥😥

Anonymkode: d0224...3e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Onanerer hver kveld jeg legger  meg,savner å ha en mann i livet mitt. 😥😥😥😥

Anonymkode: d0224...3e1

Kjempeviktig informasjon! En kvinne som gir sexlivet vedlikehold er gull i grunn😇

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...