AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Hva liker du at dama tar initiativ til, hvor mye initiativ tar du selv, hva slags seksuell aktivitet foretrekker du? Hvilke kvaliteter og egenskaper skal en partner helst ha? Anonymkode: ab586...956 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 De fleste som nærmer seg 60 og over er ferdig med sex så det er ikke så mye å gjøre med dem seksuelt De som fortsatt har sex tenner på det samme som når de var 30 og 40 Anonymkode: 8298e...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste som nærmer seg 60 og over er ferdig med sex så det er ikke så mye å gjøre med dem seksuelt De som fortsatt har sex tenner på det samme som når de var 30 og 40 Anonymkode: 8298e...a1c Ferdige med sex når de nærmer seg 60 og over? Da må vel seksuell aktivitet redefineres? Er jeg blond nå? Synes det var tidlig å være ferdig rundt 60... ts Anonymkode: ab586...956 22
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste som nærmer seg 60 og over er ferdig med sex så det er ikke så mye å gjøre med dem seksuelt De som fortsatt har sex tenner på det samme som når de var 30 og 40 Anonymkode: 8298e...a1c DUMMESTE jeg har hørt 🤣Du vet lite om eldre menn skjønner jeg!! Anonymkode: 928c5...41e 24
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): DUMMESTE jeg har hørt 🤣Du vet lite om eldre menn skjønner jeg!! Anonymkode: 928c5...41e Synes vel egentlig også det var et lite inspirerende svar, har du noen, så gi dem gjerne. TS. Anonymkode: ab586...956 1
Bamseklemmer Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva liker du at dama tar initiativ til, hvor mye initiativ tar du selv, hva slags seksuell aktivitet foretrekker du? Hvilke kvaliteter og egenskaper skal en partner helst ha? Anonymkode: ab586...956 Initiativ taes i felleskap... vi over 50 flørter oss ofte til sengs, vi smiler og ler. Ingen føler seg utenfor, alt går i et bedagelig tempo, null stress. Et nei tar vi med et smil, og fortsetter å kysse dama. Vi prater så mye mere og bedre, og er veldig avslappet. Seksuell aktivitet tar vi etter dagsformen, har vi en god dag kan sexen overgå alt av råskap. Vi gir kjærlighet og omsorg, gir alt av det gode vi har og holder oss bekymringsfrie. Mye av kvaliteten ligger i vår væremåte og personlighet. Og det kysset og kosen vi gir til hverandre om morgenen... den oppmuntringen oppleves som et evig langt forspill som varer hele dagen. Ofte tenker jeg på hvorfor vi ikke gjorde dette i 20 årene? Det er jo så himmelsk mye bedre måte å leve, og ha sex på🤭 23
Flintis Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ferdige med sex når de nærmer seg 60 og over? Da må vel seksuell aktivitet redefineres? Er jeg blond nå? Synes det var tidlig å være ferdig rundt 60... ts Anonymkode: ab586...956 Er du en dame som spør? Jeg er nok ikke fysisk ferdig med sex, tror jeg, men tilgangen på noen å ha det med er lav. Jeg er i et åpent forhold der hun ikke vil ha sex med meg og det vil vel ikke noen andre heller. Det har vært tilløp da😊 Nå er det bedre stilt med meg enn enkelte andre som ikke har opplevd sex i hele livet, der har jo sexlivet aldri begynt, det kunne vært meg og jeg er takknemlig for at jeg har opplevd sex. Så vet jeg om en som fikk barn i 55 års alder så da var det vel litt sex før dette skjedde, partneren er vel ca 20 år yngre. Så vet jeg om en annen som har en primær og en sekundær som vet om hverandre og noen på si etter innfallsmetoden. Han er litt poly. Er du attraktiv så får du til det der. Med attraktiv mener jeg personlighet og å prate for seg. Nå håper jeg at sekslivet ikke er forbi, skulle det være slik så har jeg opplevd sex og forhold og barn det er jeg takknemlig for. 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 Dette er jeg også nysgjerrig på. Her har det jo endret seg gjennom 20 års samliv (blitt mer kinky og utforskende med årene etter hvert som hemningene forsvinner), så jeg lurer jo på hvordan det er om 20 år når jeg er 60 😄 Anonymkode: 4c8ff...b3a 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 Som 30 åring trodde jeg faktisk at etter 50 så døde alt ut å lysten forsvant. Men som over 50 så kan jeg hvertfall for min del si at lysten og fantasien er sterkere og mer spennende en tidligere. Bare Synd at motparten ikke er der . Anonymkode: b1000...5bd 5
Druid Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva liker du at dama tar initiativ til, hvor mye initiativ tar du selv, hva slags seksuell aktivitet foretrekker du? Hvilke kvaliteter og egenskaper skal en partner helst ha? Anonymkode: ab586...956 Jeg har alltid foretrukket at dama tar initiativ, og pga historie i forholdet, tar jeg lite initiativ selv, men ønskene er som vanlig: mye oral, leketøy, utenfor senga, trekant og mer. Så poenget må være å ha lyst, like det samme som jeg og være trygg på seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #11 Skrevet 9. november 2021 Er selv 55, og har et like spennende sexliv som da jeg var 30. Merket rundt 50, at potensen ble litt dårligere. Men i dag er jo ikke det noe problem 😊 Anonymkode: d7dfd...877 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #12 Skrevet 9. november 2021 Jeg er 51. Jeg liker nøyaktig det samme som da jeg var 19: Bruke hendene, gjensidig oral og vaginalt samleie. Kosing med pupper, kyssing etc. Anonymkode: d3495...d8a 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #13 Skrevet 9. november 2021 Jeg forventer det vanlige. Mye oral. Hun bør være en trygg livsnyter uten komplekser. Anonymkode: e2907...2cf 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #14 Skrevet 9. november 2021 Jeg har ingen spesielle preferanser nå, som jeg ikke har hatt før, men hun må sette pris på at det tar tid, og ikke bare sette av noen minutter til en kjappis før hun skal sove. M53 Anonymkode: 04f98...ffb 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #15 Skrevet 10. november 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: De fleste som nærmer seg 60 og over er ferdig med sex så det er ikke så mye å gjøre med dem seksuelt De som fortsatt har sex tenner på det samme som når de var 30 og 40 Anonymkode: 8298e...a1c Hva er poenget med å komme med en slik påstand? Anonymkode: c8967...c4a 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #16 Skrevet 10. november 2021 Vi på 50+ vet å knulle. Noen av oss er i god form, har solid muskelmasse og kuken er grovere enn da den var 18. Så sex annenhver dag og daglig runk er vanen. Preferansene nå er dama. Hva hennes er, vel er nok hva hun kaller meg. 🐎 Anonymkode: 8c9e2...363 2
Voksenmann Skrevet 10. november 2021 #17 Skrevet 10. november 2021 Har mer og heftigere sex nå med kjæresten enn da jeg var yngre med småbarn. Nå er det bare å legge fordommer tilside og trø til mens enn ennå lever. 6
Gjest Anonymus51 Skrevet 10. november 2021 #18 Skrevet 10. november 2021 (endret) Mann 51 De samme preferansene som da jeg var 25 eller 30, men både jeg og partneren er mye mer avslappet enn da vi var unge. Vi har et veldig aktivt sexliv, tenker vi har samleie i gjennomsnitt 1-2 ganger i døgnet og siden begge er mer avslappet så blir det ikke vanskelig å komme seg «i mål». Om jeg møtte meg selv som 25-åring nå, ville vi vært enige at preferansene er stort sett helt like. Intim og god sex, uten veldig mye kinky behov verken da eller nå. Samleie i ulike stillinger med lange og deilige orgasmer er mer enn nok her hjemme. Endret 10. november 2021 av Anonymus51
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #19 Skrevet 10. november 2021 Mann 55 Jeg og kjæresten har sex daglig. Har mer tid nå enn før, tar det rolig og har det gøy. Hun står opp hver morgen glad og fornøyd. En veldig god periode i livet nå. Anonymkode: bdba0...4b5 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #20 Skrevet 10. november 2021 Bamseklemmer skrev (På 9.11.2021 den 3.21): Et nei tar vi med et smil, og fortsetter å kysse dama. Høres mistenkelig ut som trump. Anonymkode: d4417...945 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå