AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Fikk satt inn kobberspiral for noen dager siden. Idag var første orgasme etter dette, og den virket kraftigere, og jeg fikk typ menssmerte lignende symptomer samtidig, var veldig rart.. Noen som har opplevd dette? Ikke hatt sex etter innsetting da man må vente en uke, er det noe annerledes med sex etter spiral? Anonymkode: 1c5f6...dca
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk satt inn kobberspiral for noen dager siden. Idag var første orgasme etter dette, og den virket kraftigere, og jeg fikk typ menssmerte lignende symptomer samtidig, var veldig rart.. Noen som har opplevd dette? Ikke hatt sex etter innsetting da man må vente en uke, er det noe annerledes med sex etter spiral? Anonymkode: 1c5f6...dca Du har jo hatt sex etter innsetting om du har hatt orgasme før det har gått en uke. Det er ikke bare penetrerende sex du skal vente med. Jeg ville ha sagt fra til spesialisten som satte den inn, jfr. smertene du har hatt samtidig/i etterkant. Anonymkode: 89a44...924
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har jo hatt sex etter innsetting om du har hatt orgasme før det har gått en uke. Det er ikke bare penetrerende sex du skal vente med. Jeg ville ha sagt fra til spesialisten som satte den inn, jfr. smertene du har hatt samtidig/i etterkant. Anonymkode: 89a44...924 Man kan stimulere klitoris og få orgasme jo, bare ikke ha noe oppi skjeden. Anonymkode: 1c5f6...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå