Gå til innhold

Mobbeoffer drapstruet 5-åringen til mobberen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, jeg fikk vite perifert at en 19-åring som ble bøllet med av en mann i 30-årene i fylla hadde etter hendelsen hadde gitt barna hannes drapstrusler. Må innrømme at jeg ble litt tankefull.  Noen som har synspunkter om dette? Selv tror jeg man bør ha det bra og ikke hevne seg unødig.

Anonymkode: dfdbc...35a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal visstnok ha sagt noe sånt som at 'hvis pappaen din gjør dette igjen', etter det jeg har forstått. :blink:

Skrevet

Hvilket annet synspunkt skal man ha enn at det ikke er greit å drapstrue en 5-åring? Det er vel ingen som synes at dette er greit. 

Anonymkode: 30a10...eb3

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så, jeg fikk vite perifert at en 19-åring som ble bøllet med av en mann i 30-årene i fylla hadde etter hendelsen hadde gitt barna hannes drapstrusler. Må innrømme at jeg ble litt tankefull.  Noen som har synspunkter om dette? Selv tror jeg man bør ha det bra og ikke hevne seg unødig.

barna hans

Anonymkode: c53bb...e97

Skrevet

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

barna hans

Anonymkode: c53bb...e97

Tenkte bare at vi alle er noen sine barn. 

Bølling er ikke ok slik jeg ser det og det er ok å ta igjen, men dette...?

Skrevet

Lurer veldig på hva politiet blir å konkludere med. Ser ut som begge gjør noe galt.

Skrevet

Bølling, 'skremmende og truende adferd, vold', blir sjeldent straffeforfulgt. Dette er slik jeg har forstått det blitt en politisak pga truslene til han som ble utsatt for bølling. Flere har sagt at mobbingen skjedde og jeg tror det. Må innrømme at jeg ble litt satt ut av ryktene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må innrømme at jeg ble litt satt ut av ryktene.

Ikke det at jeg sympatiserer med noen av partene! :opplyser: leser det på sidelinja av facebook-diskusjon og sladder. Lurer bare på hva andre synes. Klarer ikke å ta stilling til dette.

Skrevet

Ble barnet truet direkte eller ble truslene fremlagt bare for far?

Ikke at det er ok å true barn på livet, men slike trusler er det jo sjeldent noe i. Og jeg forstår at man kan bli desperat av mobbing. Såe, ikke greit å true barn men hvis barnet ikke får vite om det så synes jeg jo at en slik trussel er god straff for mobberen.

Anonymkode: 0372d...63c

Skrevet

Det er aldri greit å dra uskyldige barn inn i konflikten. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ble barnet truet direkte eller ble truslene fremlagt bare for far?

Anonymkode: 0372d...63c

Han som havnet på legevakta tok kontakt med ungen til den som bøllet i tiden etterpå. Afaik for å sende et signal.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han som havnet på legevakta.

Skulle vel bare politianmeldt og gådd videre i livet?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skulle vel bare politianmeldt og gådd videre i livet?

Bare at nå må politiet etterforske begge hendelsene. Lurer virkelig på dette.:lete:

Skrevet

Per ryktene har dette nok skjedd, begge hendelsene. Bøllingen (straffbar) og drapstruslene (straffbar) slik jeg har forstått det. Jeg har bare ikke klart å sette meg i politiet sin situasjon. Jeg tror ikke barn sine liv er i fare siden ryktene er perifer, men saken i seg selv...så mobbeoffer tyr til dette nå? 'let it go?'

Skrevet

what goes around

comes around 

Anonymkode: 813ea...cfc

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

comes around 

Anonymkode: 813ea...cfc

jeg trur truslene er tomme, men at trusselen i seg selv er 'tilbakebøllinga'. Hva synes mammaer om dette?

Skrevet

Ikke tro på rykter. Sannsynligvis er det mobberen som har startet ryktet for å ytterligere sværte og trakassere mobbeofferet

Anonymkode: f40c1...0d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke tro på rykter. Sannsynligvis er det mobberen som har startet ryktet for å ytterligere sværte og trakassere mobbeofferet

Anonymkode: f40c1...0d7

Ikke helt. Alt har skjedd med vitner. 19-åringen (femi) ble bøllet med foran vitner (folk trakk han visst bort fra han) på en uteplass, og har drapstruet barnet til den som bøllet i etterkant per egen uttalelse i sosiale medier og ellers. Jeg tror på det jeg har blitt fortalt siden det er perifert.

Skrevet

Dette er vel enda en grunn til å ikke plage andre. Plutselig kommer det igjen og biter deg i ræva. Kanskje de en gang kommer etter deg mens du sover...

Anonymkode: 44a5b...52a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

...... gitt barna hannes .........

"hannes" 🤣😳😂

Er det virkelig mulig? 😄🤡 

Anonymkode: 1c3e9...bf1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...