camilla00 Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 (endret) Hei. Jeg er gravid i uke 9 (8+4). Kvalme og oppkast begynte for meg i uke 6 (5+4). For 10 dager siden begynte jeg på kvalmestillende. Disse trengte jeg bare å bruke i 7 dager - for plutselig var jeg ikke kvalm lengre. Veldig merkelig følelse. Fra å ha vært ordentlig dårlig i nesten 3 uker, til å endelig ha apetitt og føle meg bra igjen. Føltes litt for godt til å være sant. Er det vanlig å oppleve så kortvarig kvalme? Livredd for å få helvete tilbake igjen 😰 og redd for at noe er galt. Endret 8. november 2021 av camilla00
Lemons Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Jeg var super kvalm og gjorde alt i min makt for å ikke spy(angst for det). Fra sjette uka og til 8+ noe, men da ble det ganske akutt nye bedre. Fra å kun ligge pga kvalme, over til å kunne fungere relativt normalt igjen. Er nå i uke 23 og har begynt med halsbrann, men klart meg uten kvalme siden 8+, må bare ikke bli fooor sulten😅 Mest sannsynlig helt normalt. Kan komme tilbake eller det kan være permanent borte. Det vet man dessverre aldri… Men prøv å nyt at du er bedre nå, det er det viktigste(selv om det er lettere sagt enn gjort🙈). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå