AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #41 Del Skrevet 12. november 2021 Gjenferdet skrev (På 9.11.2021 den 0.16): https://www.synskonline.no/kundeomtaler/ Jeg visste at spåtelefoner tok mye penger fra folk, men 26kr minuttet?? Det er 1560kr timen! Mer enn en privatpraktiserende psykolog eller psykiater tar - og de har 6 års om ikke inntil 11 års profesjonsutdannelse!! 1560kr timen, uten krav om formell kompetanse eller utdanning? Sjekker man nettsiden ser man at flere disse folkene ser rimelig shady ut også. Jeg ble rett og slett litt paff. Ikke rart de har rykte på seg for å svindle folk. Hvis folk trenger en litt lang samtale fordi de har et omfattende problem - så vips går et par tusen. Helt sinnsykt! Aldri ringt en spåtelefon selv. Tror veldig mye er svindel. Den eneste pålitelige klarsynte, etter min mening, er Lilli Bendriss. Hun tror jeg faktisk har litt peiling. Resten? Ja hva skal man si? 1560kr for 1 time? Lett tjente penger!! Anonymkode: 59b24...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. november 2021 #42 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Veldig bra sagt. Men litt dumt å kategorisere mennesker som normale eller unormale. De som ringer flere og ofte er ikke unormale, de er bare i en vanskelig livssituasjon, og ønsker seg et lyspunkt. Når man er helt på bunn psykisk så klarer man ikke alltid å svelge et negativt svar og velger heller de som forteller det de ønsker. Noen synske gjør også den feilen at de kobler seg på ønskene til en person, altså tankeoverføring. Hvis noen inderlig ønsker seg en person eller en jobb, så tenker de så hardt på det at den synske får det opp og tror det er fremtiden de ser. Synske som har mer erfaring eller har utviklet seg mer kan skille mellom å se ønske og å se fremtid. Anonymkode: 761c0...84a Det er dumt, men jeg mente det ikke slik - og kan heller ikke hiuske jeg skrev noen var unormale, men hvis det står beklager jeg. Synske kobler seg seg kanskje på ved tankeoverføring, men det er vel ikke i tankene vi ser en fremtid, vel? Hvordan kan noen tro det? De er da hverken synske eller har evner til å tenke logisk etter min mening. Lese tanker handler mer om å se hva som foregår av tanker - det er ikke fordi det er nødvendig å se fremtiden, men for å sammenligne hva de selv ser med hva innringer ser, for den synskes jobb er å se/observere situasjon og hvis det ikke samsvarer med innringer så er det en bekreftelse på illusjon. Noen sier jo de går inn i 'energier eller tanker' på den de spår og at de så ser hva andre føler for dem.....? Du må være enig at da er det sprøyt? De må jo gå inn på ny person for å se på DET.... Veldig lite fornuftig tanke, men folk svelger det utroligste. Glem å kalle de synske. Alle som kaller seg synske er ikke synske. En synsk vet at de ikke kan se hele fremtiden til noen, de vet de kan få glimt av fremtiden, men de burde vite at flashes får alle også mens vi snakker med noen eller tenker på noe. Vi ser for oss små bilder hele tiden alle sammen som er følge av hjernens forestillingsevner. 'Jeg gleder meg til julehandelen, høre glade julesanger i og utenfor butikkene. Juleaften skal jeg feire med det beste jeg vet; makrell i tomat'. Det dukket opp noen bilder nå, ikke sant? Har du noen gang sett en film basert på en bok du liker og irriterer deg grønn fordi hovedrolleinnhaveren ikke ser ut sånn du forestilte deg mens du leste boken? Hjernen vår gir oss bilder hele tiden, fantasien og forestillingsevnen. Vi kan lure oss selv. Innringer VIL tro..... Ingen trenger tenke hardt på noe for at spådamer skal få noe inn. Det er bare tøv, men høres litt mer spennende ut da! Hva hvis de ikke klarer å tenke hardt nok? Er det da spådamen skal si; du må tenke hardere - eller 'du tenkte ikke hardt nok så jeg fikk det ikke inn'? Det er ikke innringers jobb å jobbe, det er spådamens jobb. Om spådamen kan slippe 'hjelp' til å forklare hvordan de skal spå og få lov å få se på og svare på et spørsmål før de neste spørsmål kommer som perler på en snor kan være en fordel da, så tanken om å be de tenke hardt vil være et lurt lite triks å få ro nok til å få konsentrere seg på å finne svar på det de startet med.... Men få med dette; fremtiden skapes! Før noe skjer er det et ønske! Er det så vanskelig å se at hvis noen spør om de får seg jobb eller kjærlighet at de ønsker seg dette? Det går ikke an å ta feil på DET. Ingen tar feil på det. Det er enkelt å bli påvirket av det du hører og vet. Det har ingenting med synskhet å gjøre. Synskhet gjør at du er ekstra åpen for signaler, men det er ikke å la seg distrahere av hva innringer sier. Da blir de lett påvirket av det og blir et tenkende vesen. Det er ikke den hjernehalvdelen som skal trå til. Det er balansen mellom høyre og venstre som må finne. Der hvor den synske observerer. Ikke føler og ikke tenker - og hvor stiller seg nøytral. Der har du situasjonen, og løsning kan være enkel å se når du har funnet problemet. Handle accordingly - and problem may be solved. Endret 13. november 2021 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #43 Del Skrevet 13. november 2021 Folk liker å ha ting å tro på, enten det er spådom, eller religioner som står i gamle bøker. 🤷🏼♀️ Anonymkode: ca260...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #44 Del Skrevet 13. november 2021 Lawyam skrev (14 timer siden): Det er dumt, men jeg mente det ikke slik - og kan heller ikke hiuske jeg skrev noen var unormale, men hvis det står beklager jeg. Synske kobler seg seg kanskje på ved tankeoverføring, men det er vel ikke i tankene vi ser en fremtid, vel? Hvordan kan noen tro det? De er da hverken synske eller har evner til å tenke logisk etter min mening. Lese tanker handler mer om å se hva som foregår av tanker - det er ikke fordi det er nødvendig å se fremtiden, men for å sammenligne hva de selv ser med hva innringer ser, for den synskes jobb er å se/observere situasjon og hvis det ikke samsvarer med innringer så er det en bekreftelse på illusjon. Noen sier jo de går inn i 'energier eller tanker' på den de spår og at de så ser hva andre føler for dem.....? Du må være enig at da er det sprøyt? De må jo gå inn på ny person for å se på DET.... Veldig lite fornuftig tanke, men folk svelger det utroligste. Glem å kalle de synske. Alle som kaller seg synske er ikke synske. En synsk vet at de ikke kan se hele fremtiden til noen, de vet de kan få glimt av fremtiden, men de burde vite at flashes får alle også mens vi snakker med noen eller tenker på noe. Vi ser for oss små bilder hele tiden alle sammen som er følge av hjernens forestillingsevner. 'Jeg gleder meg til julehandelen, høre glade julesanger i og utenfor butikkene. Juleaften skal jeg feire med det beste jeg vet; makrell i tomat'. Det dukket opp noen bilder nå, ikke sant? Har du noen gang sett en film basert på en bok du liker og irriterer deg grønn fordi hovedrolleinnhaveren ikke ser ut sånn du forestilte deg mens du leste boken? Hjernen vår gir oss bilder hele tiden, fantasien og forestillingsevnen. Vi kan lure oss selv. Innringer VIL tro..... Ingen trenger tenke hardt på noe for at spådamer skal få noe inn. Det er bare tøv, men høres litt mer spennende ut da! Hva hvis de ikke klarer å tenke hardt nok? Er det da spådamen skal si; du må tenke hardere - eller 'du tenkte ikke hardt nok så jeg fikk det ikke inn'? Det er ikke innringers jobb å jobbe, det er spådamens jobb. Om spådamen kan slippe 'hjelp' til å forklare hvordan de skal spå og få lov å få se på og svare på et spørsmål før de neste spørsmål kommer som perler på en snor kan være en fordel da, så tanken om å be de tenke hardt vil være et lurt lite triks å få ro nok til å få konsentrere seg på å finne svar på det de startet med.... Men få med dette; fremtiden skapes! Før noe skjer er det et ønske! Er det så vanskelig å se at hvis noen spør om de får seg jobb eller kjærlighet at de ønsker seg dette? Det går ikke an å ta feil på DET. Ingen tar feil på det. Det er enkelt å bli påvirket av det du hører og vet. Det har ingenting med synskhet å gjøre. Synskhet gjør at du er ekstra åpen for signaler, men det er ikke å la seg distrahere av hva innringer sier. Da blir de lett påvirket av det og blir et tenkende vesen. Det er ikke den hjernehalvdelen som skal trå til. Det er balansen mellom høyre og venstre som må finne. Der hvor den synske observerer. Ikke føler og ikke tenker - og hvor stiller seg nøytral. Der har du situasjonen, og løsning kan være enkel å se når du har funnet problemet. Handle accordingly - and problem may be solved. Ja jeg har selv opplevd spådame som sier at man skal tenke hardt på noe eller noen, slik at de kan se det tydelig. De sier ofte også at det du ønsker skal skje fordi de ser bilder av det, og når det ikke skjer om noen uker, måneder, år, så sier de at du ikke ønsker det nok. Det blir Jo feil. Det er viktig å få inn personen og kjenne energiene for å vite hva de føler. En synsk kan kjenne energiene til en person som en annen tenker på ved å koble seg på den som spør og så den de spør om via den som spør. Det går an, og det skjer. Men for å se på fremtiden må du klare å se bort fra personens ønsker og følelser stiller seg nøytral som du sier, slik at guidene kan vise dem bilder eller beskjeder om fremtid. Du har helt rett i at fremtiden skapes, og at ikke alt er forutbestemt. En synsk kan se resultatene av de valgene du velger, men det er du som må ta valgene. En synsk kan også veilede deg i hva som er rett for deg, selv om du ønsker noe annet. Synske som hardnakket påstår at alt er forutbestemt lyver. De som sier at man kan oppnå alt man vil lyver også. Det som er dumt er at mange som jobber på spåtelefon sitter og synser og leser tanker, men de har ikke kontakt med åndeverdenen og/eller sine guider. Anonymkode: 761c0...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. november 2021 #45 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Ja jeg har selv opplevd spådame som sier at man skal tenke hardt på noe eller noen, slik at de kan se det tydelig. De sier ofte også at det du ønsker skal skje fordi de ser bilder av det, og når det ikke skjer om noen uker, måneder, år, så sier de at du ikke ønsker det nok. Det blir Jo feil. Det er viktig å få inn personen og kjenne energiene for å vite hva de føler. En synsk kan kjenne energiene til en person som en annen tenker på ved å koble seg på den som spør og så den de spør om via den som spør. Det går an, og det skjer. Men for å se på fremtiden må du klare å se bort fra personens ønsker og følelser stiller seg nøytral som du sier, slik at guidene kan vise dem bilder eller beskjeder om fremtid. Du har helt rett i at fremtiden skapes, og at ikke alt er forutbestemt. En synsk kan se resultatene av de valgene du velger, men det er du som må ta valgene. En synsk kan også veilede deg i hva som er rett for deg, selv om du ønsker noe annet. Synske som hardnakket påstår at alt er forutbestemt lyver. De som sier at man kan oppnå alt man vil lyver også. Det som er dumt er at mange som jobber på spåtelefon sitter og synser og leser tanker, men de har ikke kontakt med åndeverdenen og/eller sine guider. Anonymkode: 761c0...84a Jeg har også opplevd det. Også at jeg måtte ha begge beina på gulvet. Det er ikke jeg som bør være jordet.... De leser jo ikke tanker, de gjør som alle andre hører etter og synser, som venner gjør og jeg opplever at mye mas om energier, guider, åndeverden, hjelpere ikke virker ekte. Hvis jeg ringer noen er jeg ikke interessert i det. Jeg vil snakke med noen uten stæsj og som ikke gjør seg til og prøver for febrilsk. Da føler jeg at det er et ekte menneske og ikke en selger. Endret 13. november 2021 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #46 Del Skrevet 13. november 2021 Lawyam skrev (1 time siden): Jeg har også opplevd det. Også at jeg måtte ha begge beina på gulvet. Det er ikke jeg som bør være jordet.... De leser jo ikke tanker, de gjør som alle andre hører etter og synser, som venner gjør og jeg opplever at mye mas om energier, guider, åndeverden, hjelpere ikke virker ekte. Hvis jeg ringer noen er jeg ikke interessert i det. Jeg vil snakke med noen uten stæsj og som ikke gjør seg til og prøver for febrilsk. Da føler jeg at det er et ekte menneske og ikke en selger. Det er sant. Mange drar frem alt mulig av engler, ånder, Jesus, månemagi, lysmagi osv. Det kan bli litt fjernt. Hvem har du best erfaring med? Anonymkode: 761c0...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. november 2021 #47 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sant. Mange drar frem alt mulig av engler, ånder, Jesus, månemagi, lysmagi osv. Det kan bli litt fjernt. Hvem har du best erfaring med? Anonymkode: 761c0...84a Har ikke lyst å skrive det. Det blir bare kommentarer som at de er svindlere etterpå og da kommer jeg å angre etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #48 Del Skrevet 13. november 2021 Lawyam skrev (24 minutter siden): Har ikke lyst å skrive det. Det blir bare kommentarer som at de er svindlere etterpå og da kommer jeg å angre etterpå. Sant det. Er alltid noen som må rakke ned! Anonymkode: 761c0...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #49 Del Skrevet 15. november 2021 Teatrica skrev (På 10.11.2021 den 17.36): Hvis folk er så dumme at de ringer spåkoner, så kan de søren meg betale såpass også 😂 Vil ikke si de er dumme. Det er vel ofte dem som føler at alt er håpløst som ringer dem. Som føler at de har prøvd «alt», men at ingenting gjør livet bedre, og trenger et håp å klamre seg til. Anonymkode: 96b08...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 16. november 2021 #50 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vil ikke si de er dumme. Det er vel ofte dem som føler at alt er håpløst som ringer dem. Som føler at de har prøvd «alt», men at ingenting gjør livet bedre, og trenger et håp å klamre seg til. Anonymkode: 96b08...7e5 Ja, det er den diplomatiske måte å si det på 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå