Gå til innhold

Damer, er lengde eller omkrets på penis viktigst?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Skal du ha et ærlig svar, kan du sjekke dildoen til dama... det er den størrelsen hun egentlig foretrekker, men ikke tør å si til mannen. Kvinner tenker ofte over konsekvenser før de svarer, så det er ikke alltid at sannheten er best. En dildo størrelse kan de velge, men de velger ikke en mann etter kukstørrelse?

Nei det stemmer ikke helt. 

Jeg har to store dildoer men det er noe helt annet med å bruke de en sjelden gang i blandt som noe krydder, og å kunne styre dildoen selv så jeg får den i vinkler som ikke gjør vondt, i farten jeg bestemmer, så langt inn jeg bestemmer osv. 

Kan ikke sammenlignes med hva man foretrekker fra noen andre, daglig /hyppig og som andre ikke vet hvor langt inn gjør vondt og hvilken vinkel osv. 

Jeg foretrekker mindre penis enn dildo størrelsene 

Anonymkode: 988e5...107

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis mannen klarer å ha sex uten å stange i livmortappen så gjør ikke en lang penis noe. Men hvis man ‘’gunner’’ på Max med lang tynn penis tror jeg ikke det er så positivt for damen ;D 

kommer litt an på hvor trang damen er ? Jeg er veldig trang så hadde sikkert syntes det var fint å slippe å føle at jeg rakner ved penetrering 👍😉😅 

Anonymkode: e74e8...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, syntes det er rart at mange damer ikke bryr seg så mye om lengden. Hvis man har litt lengde, så faller man jo ikke så lett ut. Og etter min erfaring, så har de damen jeg har datet/vært sammen med, sett ut til å nyte aller mest når jeg går helt inn med junior(17cm lang) Virker som jeg treffer ett punkt langt der inne. Men gjelder så klart ikke alle=)

Anonymkode: 8d083...4eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus51
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hmm, syntes det er rart at mange damer ikke bryr seg så mye om lengden. Hvis man har litt lengde, så faller man jo ikke så lett ut. Og etter min erfaring, så har de damen jeg har datet/vært sammen med, sett ut til å nyte aller mest når jeg går helt inn med junior(17cm lang) Virker som jeg treffer ett punkt langt der inne. Men gjelder så klart ikke alle=)

Kanskje du bare bedriver ønsketenkning?

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus51 skrev (1 minutt siden):

Kanskje du bare bedriver ønsketenkning?

😂😂😂

Kanskje, men det inntrykket jeg sitter med. Lest om  noe som heter A punktet, som er lengere inn. Jeg har også litt banan bøy, så kanskje jeg har truffet dette punktet hos noen damer. Ikke vet jeg, men kanskje noen kvinner her inne kan bekrefte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje, men det inntrykket jeg sitter med. Lest om  noe som heter A punktet, som er lengere inn. Jeg har også litt banan bøy, så kanskje jeg har truffet dette punktet hos noen damer. Ikke vet jeg, men kanskje noen kvinner her inne kan bekrefte.

Man trenger ikke 17 cm for å treffe A-punktet. Man treffer med langt kortere også. Eller fingrene.

Jeg velger forøvrig ikke mann utifra penisen. Bare menn tror at penisens størrelse har noe å si for om de blir valgt eller ikke. Og at størrelsen sier noe om hvor god elsker man er. Det gjør det selvfølgelig ikke! 

Anonymkode: 82554...70f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymus51
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Med mine 13-14 cm treffer jeg A-punktet så lett som bare det. Det sitter på framveggen innenfor G-punktet og før livmorhalsen. Hvis dama rir oppå deg eller dere står i doggy, vil alle med en vanlig penis treffe der inne. Du vet du har truffet når dama på kort tid kjenner noe himmelsk deilig og blir enda mer våt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (11 timer siden):

Vanskelig spørsmål..

En lang og tynn kan gjøre veldig vondt fordi den bunner lett.

En altfor tykk gjør også vondt.(følelse av å revne)

Så en mellomting passer fint☺

Holder 13/14 cm lengde for deg, + om den er relativt tykk?

Anonymkode: 4d287...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For meg omkrets. Har hatt sex med en mann, og stakkars han tenker jeg. Han hadde lengde, men ingen omkrets. 

synes synd på han, er en kjekk flott mann. Men desverre, det gav meg absolutt ingenting 

Anonymkode: 790b1...3cc

Hvor tynn penis snakker vi?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er din tykk da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men så klart lott lengde på, men mitt livs verste sex var med lang og tynn penis. 

Anonymkode: 0ceb7...2d8

Veldig enig. Om den er spikertynn, hjelper det lite om det rulles ut meter på meter. Omkrets er viktigst, med mindre den er veldig kort da.

Anonymkode: e9934...adf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Holder 13/14 cm lengde for deg, + om den er relativt tykk?

Det kan være en flott size om tykkelsen er bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Ann, Å said:

Lengden . Hadde en med 28 inni her en kveld . Mørk mann 😍😜

Ekling.

Anonymkode: 6c0a8...37b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Veldig enig. Om den er spikertynn, hjelper det lite om det rulles ut meter på meter. Omkrets er viktigst, med mindre den er veldig kort da.

Hva er altfor kort lengde for deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er altfor kort lengde for deg? :)

13-14 cm er som sagt helt fint dersom omkretsen er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det slik at det er bare omkretsen som betyr noe? Eller lengden og? Ønsker ærlige svar.

Er vel bedre å ha 13/14 penis enn 18/12? Noen tanker her?

Begge deler. 

Lang og tynn, nop. 
Lang og feit, ja. (Men ikke for lang. Typ 25cm er for mye) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man trenger ikke 17 cm for å treffe A-punktet. Man treffer med langt kortere også. Eller fingrene.

Jeg velger forøvrig ikke mann utifra penisen. Bare menn tror at penisens størrelse har noe å si for om de blir valgt eller ikke. Og at størrelsen sier noe om hvor god elsker man er. Det gjør det selvfølgelig ikke! 

Anonymkode: 82554...70f

Snakk for deg selv. Mange kvinner velger bort menn pga liten penis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (11 timer siden):

Så en mellomting passer fint☺

Enig !      Selv foretrekker jeg også at den er grov (årete), med et skikkelig ollon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

13-14 cm er som sagt helt fint dersom omkretsen er bra.

Lov å spørre hva innfor omkrets for deg er? 13 cm? Eller tykkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...