Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her flyttet for kjærligheten? Har det vært verdt det, og har dere klart å holde kontakt med familie og venner? Kjæresten min vil ha meg med til hjemplassen hans som er 4 timer unna. Jeg kjenner det vil være vanskelig å flytte så langt unna venner og familie. Hadde dere vært villige til å gjøre det?

Anonymkode: 7fbc4...2f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha gjort det en gang tidligere så ville jeg tenkt meg godt om før jeg gjorde det igjen. Jeg kjente ingen der, det var få jobbmuligheter og generelt lite eller ingenting som skjedde der. Ble ikke kjent med folk der og begynte å mistrives der.

Så jeg ville ikke nødvendigvis ha gjort det igjen. Ikke hvor som helst i hvert fall. Greit nok når man er stormende forelsket, men etter hvert dabber det av og da er trivsel ellers også viktig.

Anonymkode: 89dd3...6f0

• Liker 1
Skrevet

Får du jobb på hjemplassen hans, da? Du kan jo ikke bo der uten inntekt.

Skrevet

Jeg har på en måte gjort det, jeg har blitt boende i nærheten av studiebyen istedetfor å flytte hjemover etter endte studier. Mye mer enn 4t å kjøre, nærmere 15t 😅 Synes det er kjipt å ha så lang avstand til mine. Nå har vi fått et barn så jeg er jo litt stuck her. Hsr et godt forhold til familien hans og har noen studievenner igjen, men burde nok prøve å bygge meg større nettverk.

4t er innafor for en helgetur, men hvis du er vant til å treffe dem støtt så blir det jo stor forskjell.

Anonymkode: 76975...156

Skrevet

nei

Anonymkode: 3dadf...b47

Skrevet

Fire timer unna venner og familie, er absolutt til å leve med. Du kan ta mange helgeturer hjem. Nå vet vi lite om din situasjon, som alder, beskjeftigelse, transportmuligheter, hvorfor din mann må flytte osv.. men jeg kunne absolutt ha gjort det

Anonymkode: fbd44...dec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...