AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Hei, Jeg føler at alle andre elsker klitorisstimulering og at alle kommer lettest av det. Jeg er motsatt, kommer lettest av penetrering (g-punktstimulering). Kan telle på 1 hånd tror jeg hvor mange ganger jeg har kommet av kun klitorisstimulering. Liker faktisk ikke det. Føler det er unormalt. Jeg synes det kiler, langt inn i magen (på en ubehagelig måte). Blir bare superdistrahert av det. Hvis samboer prøver å stimulere samtidig som han penetrerer, må jeg ta bort hånden. Det er så distraherende at jeg ikke klarer å nyte penetreringen. Har forsøkt å lære opp samboer til en skånsom teknikk, men det er ikke godt uansett hva han gjør. Har prøvd mange ulike teknikker på meg selv også, men blir aldri helt solgt. Prøvde også en womanizer, som alle skryter så hemningsløst av. Heller ikke den gjorde susen. Er det veldig unormalt å rett og slett mislike klitoris-stimulering? Er det bare jeg som ikke prøver godt nok? Er det i så fall noen som har noen gode tips? Skulle virkelig ønske at jeg hadde likt det😩 Gir så mange flere variasjonsmuligheter. Anonymkode: 34199...481
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Du er en av få da som ikke liker det, men jeg mistenker at det er fordi du ikke er ordentlig kåt når klitoris beføles? Du skal være så opphisset og kåt at det renner av deg, da er klitoris "klar" for forsiktig berøring. Er man ikke kåt nok så kjennes det som du sier og er mer til plage og ubehag enn nytelse Anonymkode: f258e...2c0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Hvordan føles det når du får vaginalorgasme? Er det bare når partneren din stimulerer deg på klitoris det blir ubehagelig? Hvordan opplever du det når du gjør det alene? Anonymkode: d6f7e...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå