Gå til innhold

Kan man(n) lære seg å være dominant i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verken jeg eller mannen min tar så veldig styringen i senga. Eller dvs. det ender ofte med at jeg gjør det fordi han virker fornøyd med å dra ut forspillet i en evighet (han får nesten alltid oral). Kunne tenkt meg å endre på det. Enten at vi bytter på eller at han har kontrollen. Føler det ofte blir så... tregt liksom.

Men er det egentlig noe man kan lære seg, noe som kan øves på? Eller er det noe man naturlig bare er (eller ikke)?

Anonymkode: 58efb...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jmcclane skrev (21 minutter siden):

Ja

Heh, takk for svar. Fake it till you make it?

Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Heh, takk for svar. Fake it till you make it?

Tenker at man kan øve seg opp til mange ting. Ting som føles "unormalt" må nok trygges en del før det blir normalt. Men han må være innstilt på å ville prøve, og du må være innstilt på at det nødvendigvis ikke skjer over natta. Men hvis det er det at du ønsker å motta oral, så kan du jo si det også. Men det har du sikkert gjort😅

Skrevet

Snakk sammen. 

Anonymkode: 63fb7...014

Skrevet

Ut fra det du beskriver at du ønsker så tror jeg kanskje ikke akkurat dominant er det du er ute etter... Men heller at han tar litt mer initiativ i senga, og også gir og ikke bare mottar. Heldigvis er dette enkelt å lære seg, du må bare snakke konkret til ham om hva du ønsker, og at han må tenke litt mer på hva han kan gjøre for deg også. Og du har lov å si fra hva du ønsker, neste gang i stedet for å gå rett på at han får oral som forspill,   si at nå er det du som skal få oral som forspill. Snakk mer sammen, han høres ut som han er litt egoistisk her, og da må du fremme dine ønsker tydelig. 

Anonymkode: 9def4...c33

• Liker 1
Skrevet

Hvordan man er i senga er ofte en speiling av hvordan man er generelt. Så er man tafat i senga er man ofte gjerne litt tafat totalt sett. Så i stedet for å gjøre noe med det i et vakuum, løs heller det grunnleggende problemet. Bli et mer spennende menneske. Spennende mennesker har spennende sex. Spennende mennesker treffer andre spennende mennesker. Tafate mennesker har tafat sex med andre tafate mennesker.

Anonymkode: b3db8...b15

Skrevet

Mye kan læres. Men man må øve og ikke bare prøve, er vår erfaring. 😉

Noen ganger avtaler vi på forhånd at i kveld er skal vi prøve ut det han har lyst til, så da må han ta inititativ og jeg bli med. Andre ganger motsatt. Da får vi variert og øvd på å si fra om hva vi har lyst til. Sånt blir det bedre elskov av. 🤗

For meg virker det som om du vil er at han tar mer initiativ - helst på den måten du vil ha det. Men det kan jo tenkes at han liker at det går sakte. Hva ville skjedd, tror du, hvis han fikk bestemme hele veien gjennom og at dere kun gikk til neste steg når han tok initiativ? Bare et tankeeksperiment fra min side, altså. 

Vi har også øvd på å vær dominante. Altså at vi på forhånd avtaler at han (eller jeg) skal bestemme hva som skal skje på en mer dominant måte. Det er også spennende! Her opplever jeg at det er lurt med små steg slik at vi begge er trygge underveis. Og, ja, det går fint an å øve på å være mer dominant. 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.11.2021 den 8.30):

Hvordan man er i senga er ofte en speiling av hvordan man er generelt. Så er man tafat i senga er man ofte gjerne litt tafat totalt sett. Så i stedet for å gjøre noe med det i et vakuum, løs heller det grunnleggende problemet. Bli et mer spennende menneske. Spennende mennesker har spennende sex. Spennende mennesker treffer andre spennende mennesker. Tafate mennesker har tafat sex med andre tafate mennesker.

Anonymkode: b3db8...b15

Tafatt 

Anonymkode: 6f08c...879

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Du må ha det i deg. Tilgjort dominans blir bare kleint.

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, DominantHr said:

Nei.

Ikke nødvendigvis. Joda, tilgjort dominans funker ikke, men jeg har møtt menn som ikke har vært borti det aspektet før og som oppdager at de liker det, så sånn sett er det jo «tillært».

• Liker 1
Skrevet
DominantHr skrev (7 timer siden):

Nei.

Enig. Som kvinne merker man fort om en mann er naturlig dominant eller ikke. Spesielt menn på venstresiden prøver å fremstå dominant, men merker at det er tilgjort og kun et spill - egentlig er det ikke slik. Er derfor jeg som BDSM-er og kvinne har skydd venstrevridde menn som pesten, de har ingenting å gjøre i BDSM-verden.

Anonymkode: ccbf9...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...