Gå til innhold

Kjole til julebord og selskaper som "dekker" koronnamagen litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny kjole i år pga koronakiloene.
En kjole som gjerne kan passe til alle disse begivenhetene: julebord, julaften og 50årslag.
Ønsker at den skal være knelang og ha lange eller 3/4 armer.

Anonymkode: 60e43...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har født 3 barn, og minste er nå 6 mnd.. Så jeg har litt mer mage enn jeg brukte å ha.. Skal jeg føle meg vel så går jeg ofte for kjoler med litt høyere liv, ofte en såkalt A line kjole, altså en kjole formet som en A. Det dekker over magen samtidig som du ser midjen og er stort sett flatterende. 

Typ som denne :

https://m.lightinthebox.com/p/women-s-a-line-dress-knee-length-dress-3-4-length-sleeve-solid-color-lace-up-spring-fall-casual-2020-navy-blue-beige-s-m-l-xl-xxl_p8406890.html?currency=NOK&litb_from=paid_adwords_shopping&sku=1_283|2_6942&country_code=no&utm_source=google_shopping&utm_medium=cpc&adword_mt=&adword_ct=391697808462&adword_kw=&adword_pos=&adword_pl=&adword_net=u&adword_tar=&adw_src_id=4945056198_7305874310_79986174905_pla-809625085861&gclid=Cj0KCQiAsqOMBhDFARIsAFBTN3dOjTmi0pV8mdnxrgptlPtyriCyZ3EhWQ6EQYd6xoP8ZpTawAwtAhAaArujEALw_wcB#header_anchor

Vil bare påpeke at den nettsiden kan du fort være veldig uheldig med med tanke på kvalitet, ville ikke anbefalt å handle der. Kun et bilde av typisk kjole jeg ville brukt.. Men vanskelig å finne kjole til noen når man ikke aner smak.. 

Anonymkode: d6548...26b

• Liker 2
Skrevet

Kjøp en god hold-in singlet 🙂

Anonymkode: 45ee4...3e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...