Gå til innhold

Dumpe før jeg blir dumpa selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på 3 dater med en mann 28. Suuuupervellykkede dater vil jeg si, og det virket utvilsomt som det var vellykket for begge parter. 

Etter date 3 begynte han å være treig med å svare, og har hatt litt diffuse planer om å møtes og prates som ikke har blitt noe av. Ble ditchet ganske glatt en fredag da vi faktisk hadde planer, som han hadde invitert meg med på. 

Jeg trakk meg 100% unna etter dette, så kom han litt tryglende tilbake og ønsket date nr 4, har planlagt tid og sted, det blir søndag om en uke ca. Kjenner jeg er veldig usikker og redd for å bli avvist eller "brukt". 

Han tar kontakt daglig, og vi sender meldinger hver dag, men han kan bruke timer på å svare. Får ikke særlig flyt i samtalen. Skal jeg dra på date 4 eller dumpe han før han dumper meg? 

Anonymkode: 4479e...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dump

Søndagen ble avtalt pga dårlig samvittighet . Han kommer nok ikke til å gjennomføre. 

Anonymkode: 3aed0...174

• Liker 2
Skrevet

Næmmen... 

hallo kjære.... vent nå litt... brems i svingene....

la mannen puste. Vær deg selv, spør han - gi han ærlige svar på hva som gjør deg usikker!

vær deg selv med stolthet. Ikke røm❤️
Bare stå i det. 
enten er han interessert, og setter stoor pris på luftetur han får ... eller så blir det ikke noe...

Uansett - så er du en super person som han enten vil ha- eller ikke...

men ikke feig ut, og skap noe tenkte tilstander❤️❤️❤️❤️

jeg heier på deg

• Liker 4
Skrevet
MammaMums skrev (4 minutter siden):

Næmmen... 

hallo kjære.... vent nå litt... brems i svingene....

la mannen puste. Vær deg selv, spør han - gi han ærlige svar på hva som gjør deg usikker!

vær deg selv med stolthet. Ikke røm❤️
Bare stå i det. 
enten er han interessert, og setter stoor pris på luftetur han får ... eller så blir det ikke noe...

Uansett - så er du en super person som han enten vil ha- eller ikke...

men ikke feig ut, og skap noe tenkte tilstander❤️❤️❤️❤️

jeg heier på deg

Denne var skikkelig fin egentlig ❤️

Takk🥰🥰🥰Klem fra ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Takk🥰🥰🥰Klem fra ts

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Takk🥰🥰🥰Klem fra ts

Noen ganger er det fint å hjelpe hverandre til å huske og forenkle ting❤️❤️
 Du er god nok !!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk🥰🥰🥰Klem fra ts

Det er jo sånne tanker som gjør at vi damer sitter og er opphengt i en mann og en relasjon som ikke finnes. At vi lager unnskyldninger for mannens plutselige fravær og lar han få ha oss på gress, mens vi sitter u vår egen fantasiboble og tenker at han sikkert bare er litt travel for tiden...og månedene går...og han er bare ikke interessert lengre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo sånne tanker som gjør at vi damer sitter og er opphengt i en mann og en relasjon som ikke finnes. At vi lager unnskyldninger for mannens plutselige fravær og lar han få ha oss på gress, mens vi sitter u vår egen fantasiboble og tenker at han sikkert bare er litt travel for tiden...og månedene går...og han er bare ikke interessert lengre.

Hæ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For å sitere anonym over: hæ? 
jeg fikk ikke helt tak i hva du mente her jeg? 
Hvilket råd kom du med til ts her? 
🧡

Skrevet

Det er umulig å vite 

Jeg har avlyst mange dater uten at det har betydd at jeg ikke er interessert nok. Jeg har bare måttet ivareta meg selv fordi det ble for mye den dagen eller helgen, og noen ganger også fordi jeg ikke var i humør til å sitte søt og glad på date og bare ville være hjemme i senga med pizzasaus på pysjen å se film alene og lade batteriene så jeg kunne møte han i bedre humør en annen dag. 

Så en avlysning betyr ikke nødvendigvis at han ikke er interessert nok! Jeg hadde ikke nølt med å gi han en ny sjanse når han er så på nå, det fremstår som han oppriktig vil møte deg fordi han er interessert i deg.

Anonymkode: bc3a4...4c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...