Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en skikkelig fin mann. Han er snill, omtenksom og behandler meg veldig bra. Det som er litt utfordrende er svigerfamilien. Jeg føler meg ganske ulik dem; spesielt svigermor og svigersøster. De er hyggelige mennesker, men jeg synes av og til at det blir mye klaging og gnåling, hvis jeg kan si det på den måten. Det er mye fokus på negative ting, og spesielt svigersøster kan ha en frekk tone hvis man spør henne om noe. Svigermor kan også være ganske dømmende overfor andre mennesker, og hun liker å sette dem i bås. Jeg har aldri opplevd at de klager på meg, men jeg kjenner jo at det påvirker meg å være rundt noen som er på det viset. Jeg tror på å gi mennesker en sjanse, og ikke dømme før man blir kjent med dem. Jeg setter også pris på mer varme mennesker, som er imøtekommende og åpne. Det er slike mennesker jeg prøver å omgås med, og som jeg vil ha i livet mitt. jeg kjenner det er vanskelig å vite hvordan jeg skal takle dem, for jeg kjenner jeg blir lei i lengda. Er det noen som har noen erfaringer?

Anonymkode: 92360...b97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, du kan jo prøve å minske tida dere er sammen. 

Men det største problemet her er jo at denne svigermor-dama oppdro mannen din. 

Anonymkode: acdd1...93a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tja, du kan jo prøve å minske tida dere er sammen. 

Men det største problemet her er jo at denne svigermor-dama oppdro mannen din. 

Anonymkode: acdd1...93a

Ja, det er ikke så mye vi har vært sammen enda, men det blir ofte over flere dager når vi møtes.  Ja, hva tenker du på da? At han også er sånn? 

TS

Anonymkode: 92360...b97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...