Gå til innhold

Hvor er lua og hanskene dine fra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger lue og hansker til hverdagsbruk, så litt fine, men ikke noe som er sånn veeldig dyrt heller. Men det viktigste er noe som  holder meg varm da, og har god kvalitet🥶

Noen som kan anbefale noe? 😊

Anonymkode: 18479...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger noe som sitter godt over ørene. Min favoritt er en lue fra Arc’teryx. Jeg liker den, men om du synes den er fin nok er jo en annen sak😊

Likner litt på denne:

https://www.fjellsport.no/arc-teryx-bird-head-toque-forest-remedy.html?channable=01384b6964003134302d353033306d&gclid=Cj0KCQiAsqOMBhDFARIsAFBTN3eU-qe_jdwmEqTtCxpyj7jM7LBr93uUZYV03oPmEPBM9vtXPFDGiMkaAkvgEALw_wcB

Anonymkode: 3d6d3...cc0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansker bruker jeg forresten ikke. Bare votter. Ingen hansker er varme nok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hansker bruker jeg forresten ikke. Bare votter. Ingen hansker er varme nok.

Det er jeg egentlig veldig enig i, men håpte likevel at noen kanskje hadde noen varme og anbefale, da jeg må bruke de når jeg går med hunden også. Orker ikke å drive å ta av meg vottene hver gang jeg må bruke godbiter eller lignende. 

Men det er bare å anbefale votter også, det blir jeg bare glad for😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jeg egentlig veldig enig i, men håpte likevel at noen kanskje hadde noen varme og anbefale, da jeg må bruke de når jeg går med hunden også. Orker ikke å drive å ta av meg vottene hver gang jeg må bruke godbiter eller lignende. 

Men det er bare å anbefale votter også, det blir jeg bare glad for😊

Kan anbefale tubeost som godis til hunden😄

Anonymkode: 94aa7...e5b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lue fra Natures collection, og hansker i skinnimitasjon fra et eller annet apotek. Hanskene er sorte og veldig enkle. 

Lua har jeg i flere farger, alt etter hvilken jakke. Har den i grå, dus rosa og sort. Lua er varm, men lett. Syntes den passer godt både til tur, men også byvandring. 

62693496-1997-4605-AEF3-515EB0C6621C.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinte-my skrev (2 minutter siden):

Lue fra Natures collection, og hansker i skinnimitasjon fra et eller annet apotek. Hanskene er sorte og veldig enkle. 

Lua har jeg i flere farger, alt etter hvilken jakke. Har den i grå, dus rosa og sort. Lua er varm, men lett. Syntes den passer godt både til tur, men også byvandring. 

62693496-1997-4605-AEF3-515EB0C6621C.jpeg

Seriøst?? Natures collection????

Anonymkode: fd349...a36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Seriøst?? Natures collection????

Ja? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinte-my skrev (3 minutter siden):

Ja? 

Ja de driver jo med dyreplageri. Visste du ikke det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lue fra Samsøe Samsøe og hansker fra Southcombe, men jeg anbefaler ingen av dem til din bruk. Lua er stygg, og hanskene egner seg ikke når det er kaldere enn 10 plussgrader.

Anonymkode: a5fcf...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja de driver jo med dyreplageri. Visste du ikke det?

All ull, pels og skinn fra Natures Collection kommer fra overskuddsproduksjon. Sover godt om natta med luene i gangen og en skinnfell derifra i sofaen. Om jeg først skulle valgt produkter fra dyr velger jeg heller fra et firma som er opptatt av etisk produksjon enn noe annet. Gjaldt diskusjonen her pelsindustrien eller var det et spørsmål om hvor luene våre er fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinte-my skrev (3 minutter siden):

All ull, pels og skinn fra Natures Collection kommer fra overskuddsproduksjon. Sover godt om natta med luene i gangen og en skinnfell derifra i sofaen. Om jeg først skulle valgt produkter fra dyr velger jeg heller fra et firma som er opptatt av etisk produksjon enn noe annet. Gjaldt diskusjonen her pelsindustrien eller var det et spørsmål om hvor luene våre er fra? 

Ja du har satt deg inn i det? For det stemmer jo ikke. Det er vel en grunn til overskuddsproduksjon også, hvis du tror det er grunnen. Ingen som selger pels driver etisk, samme hvor mye man vrir og vender på det. Kos deg med lua😱

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja du har satt deg inn i det? For det stemmer jo ikke. Det er vel en grunn til overskuddsproduksjon også, hvis du tror det er grunnen. Ingen som selger pels driver etisk, samme hvor mye man vrir og vender på det. Kos deg med lua😱

Har du? 

Det gjør jeg! Den er fin, varm og jeg liker den. Så kan du handle hva du syntes er rett for deg, og være fornøyd med dine plagg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lua er fra Samsøe Samsøe og vottene er hjemmestrikket. Alle vottene mine er hjemmestrikket. Ikke av meg selv, men kjøpt på marked eller på facebook av folk som strikker.

Anonymkode: 7fbe2...03f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sinte-my skrev (Akkurat nå):

Har du? 

Det gjør jeg! Den er fin, varm og jeg liker den. Så kan du handle hva du syntes er rett for deg, og være fornøyd med dine plagg. 

Ja det har jeg, men det har tydeligvis ikke du. Jeg er veldig fornøyd med mine plagg og går i dem med god samvittighet fordi ingen mennesker eller dyr er utsatt for lidelse i produksjonen av dem. Følg litt med i verden, kanskje du får deg en aha-opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinte-my skrev (12 minutter siden):

Har du? 

Hvorfor spør du om jeg har satt meg inn i det når du åpenbart ikke har det? Kose deg med lue som er et produkt av lidelse. Du unnskylder deg med overskuddsproduksjon. Hvor dum går det egentlig an å bli? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skulle ønske jeg kunne å strikke! Det får bli nyttårsforsettet, også er jeg klar til neste vinter i hvert fall:tekola:

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan anbefale tubeost som godis til hunden😄

Anonymkode: 94aa7...e5b

:fnise: 

Det har jeg faktisk ikke prøvd før, så kanskje det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...