AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg syntes jeg har sett ganske tydelig nå 2 ganger på ultralyd at det er en gutt, da vi tydelig ser tuten 😂🙈 men har også hørt at klitoris kan være noe utstående, og når jeg nå studerer bildet av kjønnet ser jeg at det er en strek på midten av pungen. Legen var også sikker på at det var gutt, så stoler vel egentlig på det vi har sett, men er det noen som har opplevd å se tydelig at det er gutt, også viste det seg senere å være jente? Var 13 og 15 uker da jeg så dette på ul. Skal på oul etter hvert også, men klør litt i fingrene etter å handle litt til den lille 🥰 Anonymkode: cdac6...9d2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Du kan vel handle likevel? Bare ikke kjøp de mest rosa greiene med blonder på? Hos oss var de ikke sikker på kjønn ved 12 uker men venninnen min fikk riktig beskjed på 13 uker. Vil tro det varierer. Anonymkode: a3881...ee5 1
SOFIEoktober Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Så gutt på UL i uke 13. OUL fikk vi ikke vite da navlestrengen var i veien. UL uke 32 tydelig gutt💙 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 I uke 15 skal det være tydelig hvis man får sett ordentlig. Vi var i uke 12 i begge ganger, og da så jentene våre definitivt ut som gutter for meg. Den ene gangen tippet han som utførte ultralyden gutt, men det var helt i starten av uke 12, og han sa at det var en gjetning vi måtte ta med en klype salt. Den andre gangen fikk vi ikke vite noe, men jeg studerte bildene etterpå. I hvert fall, i uke 12 har både gutter og jenter en utstikker som ser ut som penis for mitt utrente øye. Men de som er gode på det kan se forskjell på vinkelen på utstikkeren i forhold til ryggraden, og den er brattere hos gutter. I uke 13 tror jeg fortsatt det stikker ut hos jenter også, men allerede da skal være lettere å se forskjell. I uke 14 er det visstnok tydelig. Men det er ikke alltid man får til å se, f.eks. pga navlesnor i veien. Anonymkode: 60fac...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): I uke 15 skal det være tydelig hvis man får sett ordentlig. Vi var i uke 12 i begge ganger, og da så jentene våre definitivt ut som gutter for meg. Den ene gangen tippet han som utførte ultralyden gutt, men det var helt i starten av uke 12, og han sa at det var en gjetning vi måtte ta med en klype salt. Den andre gangen fikk vi ikke vite noe, men jeg studerte bildene etterpå. I hvert fall, i uke 12 har både gutter og jenter en utstikker som ser ut som penis for mitt utrente øye. Men de som er gode på det kan se forskjell på vinkelen på utstikkeren i forhold til ryggraden, og den er brattere hos gutter. I uke 13 tror jeg fortsatt det stikker ut hos jenter også, men allerede da skal være lettere å se forskjell. I uke 14 er det visstnok tydelig. Men det er ikke alltid man får til å se, f.eks. pga navlesnor i veien. Anonymkode: 60fac...d1c Her var ikke navlesnoren i veien, så ganske tydelig ut som en gutt 🥰 Anonymkode: cdac6...9d2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 Jeg kjenner et par som hele veien fikk fortalt at de skulle ha gutt, hadde meldt ham inn i bokklubb og bestilt smokker med navnet hans på og diverse - og ut kom jammen ei lita jente, så det skjer, men ikke veldig ofte. (Dette er cirka tre år siden). Anonymkode: b6305...106 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Her var ikke navlesnoren i veien, så ganske tydelig ut som en gutt 🥰 Anonymkode: cdac6...9d2 Det kan se ut som en gutt, selv om det er ei jente når det er så tidlig 😅 de ser på vinkelen, ikke om det er penis/pung. Når man er 15 fullgåtte så blir det enklere å skille, men selv på oul i uke 19/20 kan de ta feil var nylig på ul i uke 38, der var det ingen tvil iallfall 😂 for da kunne de se at testiklene hadde droppa 😆 Anonymkode: a7082...2ef 2
Arkana Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 En strek er gutt, to streker på jente, men uansett hva du selv så ville jeg stolt på at de som utførte ultralyden har rett (selv om det selvsagt har forekommet at man har sett feil). Her så både vi og jordmor veldig tydelig at nr 1 var gutt. Nr 2 så jeg ikke tydelig selv, men jordmor sa gutt og det stemte. Med nr 3 var jordmor veldig usikker, men sa at hvis hun måtte si noe ville hun tippe jente. På UL i uke 24 sa legen jente og viste oss hva hun så etter, og det stemte. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjenner et par som hele veien fikk fortalt at de skulle ha gutt, hadde meldt ham inn i bokklubb og bestilt smokker med navnet hans på og diverse - og ut kom jammen ei lita jente, så det skjer, men ikke veldig ofte. (Dette er cirka tre år siden). Anonymkode: b6305...106 OT så beklager men hva har dette med kjønn å gjøre? Anonymkode: a3881...ee5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): OT så beklager men hva har dette med kjønn å gjøre? Anonymkode: a3881...ee5 Antagelig for å understreke hvor sikre de var på kjønnet. Anonymkode: cdac6...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå