AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Etter å ha vært skilt i over et år, er det på tide å prøve seg på dating igjen. Hva er beste app? Fordeler/ulemper? Kostnader? Jeg er 35, har barn, er aktiv og normalt pen Anonymkode: 0aad8...ef2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Tinder er mest brukt. Steder som sukker og møteplassen syns jeg bare har raringer som dater på nett fordi de ikke får seg noe ellers, mens tinder har mest vanlige folk. Bare vær obs på at mange kun er ute etter kjapp uforpliktende sex, disse siler du ut ved å skrive øverst i profilen din at du er ute etter noe seriøst og dobbeltsjekke med de når de tar kontakt og spør om de er ute etter noe seriøst eller ikke. Hvis du bare er ute etter sex selv trenger du selvfølgelig ikke sile vekk de andre som også bare er ute etter sex Lykke til! Anonymkode: 1dfb5...fca 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tinder er mest brukt. Steder som sukker og møteplassen syns jeg bare har raringer som dater på nett fordi de ikke får seg noe ellers, mens tinder har mest vanlige folk. Bare vær obs på at mange kun er ute etter kjapp uforpliktende sex, disse siler du ut ved å skrive øverst i profilen din at du er ute etter noe seriøst og dobbeltsjekke med de når de tar kontakt og spør om de er ute etter noe seriøst eller ikke. Hvis du bare er ute etter sex selv trenger du selvfølgelig ikke sile vekk de andre som også bare er ute etter sex Lykke til! Anonymkode: 1dfb5...fca Takk. Koster dette noe? Hørte Facebook dating var gratis. Det er ikke så relevant om man må betale altså Anonymkode: 0aad8...ef2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk. Koster dette noe? Hørte Facebook dating var gratis. Det er ikke så relevant om man må betale altså Anonymkode: 0aad8...ef2 Nei, tinder er gratis. Det er singelgrupper på facebook også, men personlig hadde jeg holdt meg unna dem. Faren for å treffe på en stalker eller farlig mann er alltid tilstede, og blir man kjent på et sted som viser ditt fulle navn, bilder av deg og familiemedlemmer, navn på venner og familie, arbeidsplassen din og kollegene dine, kanskje barnehagen til barna dine osv så er situasjonen veldig farlig om du skulle komme i kikkerten til en som ikke har gode intensjoner! På Tinder synes kun fornavn, og på andre datingsider bruker man gjerne et kallenavn Anonymkode: 1dfb5...fca
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei, tinder er gratis. Det er singelgrupper på facebook også, men personlig hadde jeg holdt meg unna dem. Faren for å treffe på en stalker eller farlig mann er alltid tilstede, og blir man kjent på et sted som viser ditt fulle navn, bilder av deg og familiemedlemmer, navn på venner og familie, arbeidsplassen din og kollegene dine, kanskje barnehagen til barna dine osv så er situasjonen veldig farlig om du skulle komme i kikkerten til en som ikke har gode intensjoner! På Tinder synes kun fornavn, og på andre datingsider bruker man gjerne et kallenavn Anonymkode: 1dfb5...fca Etternavnet viser ikke på facebook dating. Anonymkode: af67a...160
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etternavnet viser ikke på facebook dating. Anonymkode: af67a...160 Jo. I singelgrupper på facebook vises Facebook profilen din, med de opplysninger du har registrert der Anonymkode: 1dfb5...fca
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo. I singelgrupper på facebook vises Facebook profilen din, med de opplysninger du har registrert der Anonymkode: 1dfb5...fca Facebook-dating er ikke det samme som singelgrupper.. Anonymkode: 4d1ce...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Facebook-dating er ikke det samme som singelgrupper.. Anonymkode: 4d1ce...7f9 Hva er Facebook dating da? Har det ikke noe med facebook å gjøre? Anonymkode: 1dfb5...fca
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er Facebook dating da? Har det ikke noe med facebook å gjøre? Anonymkode: 1dfb5...fca En egen funksjon på fb. Du er ganske anonym der, velger selv info. Men det er veldig mye falske profiler der. Anonymkode: 0d536...4ff
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 Jeg var i samme situasjon som deg TS for et år siden, og jeg møtte han som nå er kjæresten min på Happn. Jeg hadde kun gratisversjonen og var veldig fornøyd med den. Anonymkode: 4dd3b...352
Gjest someone_here Skrevet 9. november 2021 #11 Skrevet 9. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): En egen funksjon på fb. Du er ganske anonym der, velger selv info. Men det er veldig mye falske profiler der. Anonymkode: 0d536...4ff Er du en mann og ser nesten utelukkende asiatiske kvinner som er interessert i investering? 😁 Endret 9. november 2021 av someone_here
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #12 Skrevet 9. november 2021 someone_here skrev (7 timer siden): Er du man og ser nesten utelukkende asiatiske kvinner som er interessert i investering? 😁 Hehe, ja du og får dei. Veldig masse asiatiske damer her i byn som driv med investeringar om ein skal tru FB Dating. Skjønt ser dei aldri i bybiletet Anonymkode: 79e8f...3bb
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #13 Skrevet 9. november 2021 Tinder er fortsatt det beste valget. Liker Bumble veldig godt, men det er litt få brukere der. FB Dating virker lovende, men de må virkelig gjøre noe med alle de falske brukerne. Anonymkode: 06cf9...84e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #14 Skrevet 9. november 2021 Jeg synes Happn er best av appene, men jeg er mann da. Oppnår svært liten eksponering på Tinder, så skal du treffe menn som meg er ikke det stedet. Andre steder er eksponeringa mer jevnt fordelt, slik at man ikke utelukkende får opp de som er travelt opptatt med 300 matcher fra før. Tinder funker ofte dårlig for begge kjønn fordi de fleste menn får null oppmerksomhet mens et mindretall får mye mer enn de kan håndtere. Det vinner nesten ingen på. Anonymkode: 321e7...747 1
Gjest someone_here Skrevet 9. november 2021 #15 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hehe, ja du og får dei. Veldig masse asiatiske damer her i byn som driv med investeringar om ein skal tru FB Dating. Skjønt ser dei aldri i bybiletet Anonymkode: 79e8f...3bb Men jeg skjønner egentlig ikke poenget med slike falske kontoer, for de aller fleste ser helt like ut.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #16 Skrevet 9. november 2021 Den man ikke bruker i det hele tatt. De appene er noe tull, som dreper den naturlige måten å møtes på. Min mening selvfølgelig. Men funker sikkert ford de som er ute etter litt tøm og røm 🤮 Anonymkode: 9f714...80a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #17 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den man ikke bruker i det hele tatt. De appene er noe tull, som dreper den naturlige måten å møtes på. Min mening selvfølgelig. Men funker sikkert ford de som er ute etter litt tøm og røm 🤮 Anonymkode: 9f714...80a Jeg er så enig, men folk møtes jo ikke naturlig lengre.. Kan ikke huske sist en fremmed mann snakket til meg ute. Er stille selv også, dessverre. Anonymkode: c6d93...004
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #18 Skrevet 9. november 2021 Jeg (K31) foretrekker Hinge, da man kan se folks holdninger til barn, rus, politikk osv. I tillegg kan man filtrere etter mer enn alder. Anonymkode: febc5...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå