Gå til innhold

Fortelle om forlovelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fortalte dere om forlovelse til venner og familie? 

Her har vi lyst å vente til vi treffer de nærmeste, men det er gjerne minst 2 uker til vi ser foreldre og svigerforeldre. Synes det er lenge uten å si noe, så det blir enten det eller å sende bilde eller facetime. Hva er mest vanlig? Og hva gjorde dere? 

Anonymkode: afd59...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forlovelse i våre dager er da ikke noen voldsom begivenhet akkurat, så at de får vite det pr tlf eller eventuelt seinere er da ikke så viktig.

Anonymkode: 84cb4...a31

• Liker 4
Skrevet

Sendte melding på Messenger. Har familie og venner i andre land, så det var enklest. Var også i enorm gledesrus så vi var veldig gira på å dele det med de nærmeste med en gang😊

• Liker 2
Skrevet

Forlovelse er ganske uinteressant for andre enn de det gjelder.

Anonymkode: 90acd...227

• Liker 4
Skrevet

Sendte bare en snap jeg🤣 også bare fortslte neste gang jeg pratet på telefon/sms med folk. Tror ikke folk bryr seg såå mye uansett

• Liker 1
Skrevet

Sett inn annonse i avisa

Anonymkode: e5486...f7d

Skrevet

Vi sendte ut bryllupsinvitasjoner :)

Hadde ikke noe behov for å annonsere selve forlovelsen, vi ble bare enige om å gifte oss :) 

Anonymkode: b3993...b68

• Liker 1
Skrevet

Vi ringte mine foreldre, og han sine traff vi på samme dag. Venner fortalte vi enten når vi møtte dem, eller sendte en snap. Enkelt og greit :)

Anonymkode: 608c9...644

• Liker 1
Skrevet

Sendte en snap til våre aller nærmeste, og resten fikk vite det noen dager etterpå ved at han endret sivilstatus på facebook. :P

Anonymkode: e7c1c...be5

Skrevet

Min søster og hennes bedre halvdel tok det via Facetime pga geografisk avstand. Jeg hadde jo "lukta lunta" før de sa det da. ;) 

Anonymkode: 0095d...705

Skrevet

Jeg synes for øvrig facetime var en helt ok måte å få servert nyheten på. :) 

Anonymkode: 0095d...705

Skrevet

Jeg ble forlovet for noen uker siden, og da ringte vi foreldre/søsken, og sendte melding til venner med bilde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...