Gå til innhold

Lyst til å slikke henne i rumpa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det særlig lurt å spørre om? Kan det ødelegge mye`Vi er i midten av 20 årene, har bra sex, men jeg vil veldig gjerne være mer intim. Hvordan hadde du reagert?

Anonymkode: c4264...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bli skikkelig syk av tarmbakterier i munnen. Så anbefales ikke.

Anonymkode: 0b535...de3

Skrevet

Jeg hadde sagt nei.

Anonymkode: 28d11...077

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det særlig lurt å spørre om? Kan det ødelegge mye`Vi er i midten av 20 årene, har bra sex, men jeg vil veldig gjerne være mer intim. Hvordan hadde du reagert?

Jeg syns rimming er noe av det minst intime man kan gjøre og hadde syns det var dritekkelt om du spurte. 

Anonymkode: e2dbf...278

• Liker 1
Skrevet

Tja, ville prøvd meg litt FORSIKTIG fram en gang hun akkurat har vært i dusjen. Du merker fort om hun tar rumpa litt framover eller ikke.. Husk å gi komplimenter underveis om at rumpa hennes er deilig ;) 

Anonymkode: 47d8a...39f

• Liker 7
Skrevet

Ta praten utenfor senga når dere har en rolig fin stund. Si at du liker å være veldig intim og tenner på det, og føler deg så nær og komfortabel med henne. Spør hvordan hun kjenner det. Spør om det er noen ting hun kanskje syns er litt vanskelig å spørre om, men har lyst å prøve. Så kan du si at du har en ting du har lyst til. Og forklare henne. 

Anonymkode: 0a92a...e01

• Liker 2
Skrevet

Dama synes det er deilig å bli slikka bak. Hun blir så kåt av det at til og med rumpehullet hennes blir vått med gode væsker. Nam

Anonymkode: 54805...687

• Liker 1
Skrevet

Typen gjorde det på meg helt plutselig en gang.. gikk forsiktig frem og ventet for å se hvordan jeg reagerte. Med positiv reaksjon så fortsatte han. Så enten kan du bare prøve deg frem, eller så får du spørre rett ut🤣

• Liker 5
Skrevet

Tenker du å ta det på tacokvelden?

Anonymkode: 3a3ab...e18

Skrevet

Min eks rimmet  meg da vi var seksten - jeg syntes det var ok, selv om det ikke ga meg så mye. Det er lov å spørre, eller prøve seg frem litt etter litt. Hun merker jo fort om du beveger deg litt vekk fra fitta og tar stien bort til rumpa. Se hvordan hun reagerer underveis.

Anonymkode: a1bf7...d24

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ta praten utenfor senga når dere har en rolig fin stund. Si at du liker å være veldig intim og tenner på det, og føler deg så nær og komfortabel med henne. Spør hvordan hun kjenner det. Spør om det er noen ting hun kanskje syns er litt vanskelig å spørre om, men har lyst å prøve. Så kan du si at du har en ting du har lyst til. Og forklare henne. 

Anonymkode: 0a92a...e01

Dette anbefales absolutt ikke. Prøv heller forsiktig med fingrene og se hvordan hun reagerer mens dere holder på. Det er et enkelt kroppsspråk alle bør forstå dersom hun dytter deg vekk. Er du heldig kan det utvikle seg videre. 

Anonymkode: 89494...7d8

Skrevet

Seff er det innenfor å spørre om. Få alltid samtykke, før du prøver noe. 

Skrevet

Hadde heller spurt om temaet generelt (lek der bak), og så tatt det gradvis derfra.

Du merker fort om hun vil ha mer når du beveger deg sakte nedover ved oralsex. 

Jeg trodde ikke jeg skulle like det - men gjorde visst det 🤷‍♀️

Anonymkode: 068fe...007

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dama synes det er deilig å bli slikka bak. Hun blir så kåt av det at til og med rumpehullet hennes blir vått med gode væsker. Nam

Anonymkode: 54805...687

Jeg blir seriøst kvalm av dette.

Anonymkode: b7724...a0e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg blir seriøst kvalm av dette.

Anonymkode: b7724...a0e

Så hold deg unna tråden min da hvis du bare er her for å lage kvalm.

• Liker 7
Skrevet

Mannen min spurte bare da vi lå og koste vanlig. Altså ikke over oppvasken, men heller ikke mens vi holdt på. 

Anonymkode: 77ccc...8f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mannen min spurte bare da vi lå og koste vanlig. Altså ikke over oppvasken, men heller ikke mens vi holdt på. 

Anonymkode: 77ccc...8f8

Klikka du, ble du sint?

Skrevet

Kjør på. Har tilgode å ikke møte en kvinne som ikke vil ha en rimjob. Enten spør om dere er inne på temaet, eller prøv deg frem i senga. 

Anonymkode: 9beaa...00c

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde sagt ja om mannen hadde spurt (for noen år siden), men når han slikker meg, kan han noen ganger bevege seg bakover. Når han har gjort nok til at jeg kjenner hvordan det er, kikker han opp på meg for å spørre om jeg liker det (eller spør om jeg liker det). Jeg kan da si nei eller ja, og ofte liker jeg det bedre enn jeg har lyst til å innrømme. For oss er det mye mindre kleint å bare prøve seg frem når vi samtidig er lydhøre for hva den andre liker enn å spørre på forhånd. Man vet jo ofte ikke om man liker ting før man har prøvd. Dette er et eksempel på noe jeg ikke hadde trodd jeg hadde likt, men som er veldig godt når stemningen er god. 

Anonymkode: 3371e...0c4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...