Gå til innhold

Samboer prøvd å pantsette felles bolig som garanti for å kjøpe en annen bolig uten min samtrykk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer prøvd å pantsette vår felles bolig med tanke på å kjøpe en annen bolig mot mitt vilje.  Jeg føler meg utrolig sviktet.  Han sier jeg ble ikke sviktet fordi huset ble aldri pansatt....fordi banken sa nei allikevel siden banken krever begges signature.  Er jeg rett å føler meg sviktet på det groveste?

Anonymkode: c1c4a...878

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det eneste som stoppet han var at banken krevde din signatur?
Klart du har rett til å føle deg sviktet og tråkket på.
Han har jo ikke respekt for dine meninger når du sier nei og han likevel forsøker å gjennomføre kjøpet.

• Liker 22
Skrevet

Ja! Du har rett til å føle deg sviktet. Han gikk bak ryggen din om felles verdier.

Er du sikker på at han snakker sant angående denne boligen da? Det er ikke en annen grunn til at han føler at han må pantsette? 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Visst faen kan du føle deg sviktet. Han prøvde å begå en enorm økonomisk utroskap mot deg!

Endret av got2go
  • Liker 15
Skrevet

Ja, jeg er sikker han ville kjøpe bolig.  Men ikke en hel bolig men en halv bolig med noen han ikke kjenner så lang tid.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min samboer prøvd å pantsette vår felles bolig med tanke på å kjøpe en annen bolig mot mitt vilje.  Jeg føler meg utrolig sviktet.  Han sier jeg ble ikke sviktet fordi huset ble aldri pansatt....fordi banken sa nei allikevel siden banken krever begges signature.  Er jeg rett å føler meg sviktet på det groveste?

Anonymkode: c1c4a...878

Nå må du passe på så han ikke signerer elektronisk med din bankbrikke.

• Liker 13
Skrevet

Jeg har lært at jeg kan med lov i hånde låne 2mil for å kjøpe Ferrari og bruke min halvdel som pant.  Med mindre man har skriftlig avtalet.

• Liker 1
Skrevet

Men ordentlig banker vil ikke gjør slik.

• Liker 1
Skrevet
Synøva skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg er sikker han ville kjøpe bolig.  Men ikke en hel bolig men en halv bolig med noen han ikke kjenner så lang tid.

Nei, dette er grovt tillittsbrudd, absolutt. 

Han kan ikke gjøre dette, akkurat som banken fortalte han. 

Hvordan fikk du vite dette, og hvorfor diskuterte han ikke dette med deg på forhånd? 

Anonymkode: 6c2d3...b8e

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dette er første gang jeg skrive på dette forum. Ved en feil havnet jeg som anonym når jeg startet trådet.  Jeg finner ikke hvordan jeg skal svare dere

Endret av Synøva
  • Liker 1
Skrevet

Det du trenger er en god advokat og skilsmisse. Den mannen kommer til å ødelegge deg.

Anonymkode: 89025...1a1

• Liker 3
Skrevet

Hvordan svarer jeg på  reply til min egen post?

• Liker 1
Skrevet
Synøva skrev (2 minutter siden):

Hvordan svarer jeg på  reply til min egen post?

Trykk på siter

Skrevet

Dette er første gang jeg skrive på dette forum. Ved en feil havnet jeg som anonym når jeg startet trådet.  Jeg finner ikke hvordan jeg skal svare dere

Skrevet
1 minutt siden, Wedding said:

Trykk på siter

Ok, takk

Skrevet
18 minutter siden, Narad said:

Så det eneste som stoppet han var at banken krevde din signatur?
Klart du har rett til å føle deg sviktet og tråkket på.
Han har jo ikke respekt for dine meninger når du sier nei og han likevel forsøker å gjennomføre kjøpet.

Ja, det var banken som reddet meg.

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, got2go said:

Visst faen kan du føle deg sviktet. Han prøvde å begå en enorm økonomisk utroskap mot deg!

Det er akkurat som det føles som en utroskap.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Synøva
  • Liker 1
Skrevet

Er det feil å si at all tillit du har hatt til han er borte?

Skrevet
44 minutter siden, M71 said:

Er det feil å si at all tillit du har hatt til han er borte?

Tilliten er skudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...