AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg har et praktisk spørsmål til de av dere som kjenner noen som har, eller selv har vært igjennom. i morgen har jeg en time hos gynekolog. Hun skal kjøre kontrast inlivmoren min for å se hva som skjer der nede og hva som gjør til at vi ikke får til å lage barn. Alt ser ut til å være fint ellers, men jeg har hatt en del problemer med cyster opp igjennom tiden som gjorde til at dem i 2014 ga meg beskjed om at jeg mest sansnylig ikke blir gravid på egenhånd. jeg er nå liv redd for denne timen i morgen fordi jeg aner ikke hva jeg forventer meg. Denne timen skulle egentlig vært fullført for 2 mnd, men pga menstrasjon som ikke kom i tide til timen, har jeg måtte utsette den. Nå er dagen i morgen og jeg sitter hjemme på soverommet livredd for hva jeg kanskje kan finne ut av eller ikke finne ut av i morgen. lurer derfor på om noen der ute har vært igjennom det samme, og kunne tenke seg å dele erfaringer rundt dette? Anonymkode: cd439...922 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Kontrastvæske-sjekken er litt ubehagelig, men går fort og sikkelig menssmerter er verre. Jeg blødde en skvett i bindet etterpå, ikke noe å nevne egentlig. Jeg var og spent, men det gikk bra Høygravid nå med Icsi-baby 🥰 Anonymkode: 6010b...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Jeg syns også det var litt ubehagelig, men hadde ikke gruet meg om jeg skulle gjort det igjen nå som jeg vet hva en går til. Det var litt trykkende, menssmertelignende smerte som jeg husker det. Alt annet så fint ut hos oss også, og de fant heller ikke noe på denne undersøkelsen. Jeg har også hatt en del cyster tidligere, men de forsvant av seg selv, og var ikke der da vi ble utredet for infertiliteten. Vi begynte med IVF-behandling måneden etter undersøkelsen med kontrastvæske, og på tredje forsøk ble jeg gravid med datteren vår. Lykke til Anonymkode: 05fed...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå