Gå til innhold

Elsker barna mine så høyt at det er vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. 

Jeg har to fantastiske barn. De er veloppdratt, snille og så omsorgsfulle. Jeg fatter ikke hvordan jeg har vært så heldig med mine to små. 4 og 6 år, en av hver. 
Jeg får seriøst vondt inni meg av kjærlighet, jeg er så redd for at noe skal skje dem, at de vokser opp og noe ikke er bra nok for dem, jeg er redd for at de ikke skal ha en bra nok oppvekst. Jeg vet at oppveksten de får er det beste jeg og barnefar kan gi, og at de er elsket herfra til månen av oss begge. Men det er bare følelsen av å at jeg vil gi dem det beste, og jeg håper jeg klarer det! 
Jeg og barnefar er ikke sammen, men har nye samboere begge to. Samboeren min er SUPER med barna, og viser mye kjærlighet for dem. Vi venter nå barn nummer tre (samboer sitt første), og jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å elske enda en liten så høyt! 
Hvor vil jeg med dette? Aner ikke! Jeg trenger bare å få det ut, og jeg håper at dette er normale følelser😅 Takk for meg og god kveld!

Anonymkode: c872b...808

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene. Det føles som om man fysisk har hjertet på utsiden. Jeg lever for barnet mitt og iblant når jeg ser på han føler jeg hjertet mitt skal eksplodere av kjærlighet, bekymring og takknemlighet, og tårene kommer gjerne.

❤️

• Liker 1
Skrevet
Silla123 skrev (2 minutter siden):

Du er ikke alene. Det føles som om man fysisk har hjertet på utsiden. Jeg lever for barnet mitt og iblant når jeg ser på han føler jeg hjertet mitt skal eksplodere av kjærlighet, bekymring og takknemlighet, og tårene kommer gjerne.

❤️

Akkurat! 
Det er en god følelse, som samtidig er full av bekymringer! Mammafølelsene er proppfull av alt❤️

• Liker 2
Skrevet

Åh❤ Så fint. Jeg håper jeg en vakker dag klarer å føle sånn for mitt barn. 

Anonymkode: 1fc2c...344

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja.. 

Jeg har to fantastiske barn. De er veloppdratt, snille og så omsorgsfulle. Jeg fatter ikke hvordan jeg har vært så heldig med mine to små. 4 og 6 år, en av hver. 
Jeg får seriøst vondt inni meg av kjærlighet, jeg er så redd for at noe skal skje dem, at de vokser opp og noe ikke er bra nok for dem, jeg er redd for at de ikke skal ha en bra nok oppvekst. Jeg vet at oppveksten de får er det beste jeg og barnefar kan gi, og at de er elsket herfra til månen av oss begge. Men det er bare følelsen av å at jeg vil gi dem det beste, og jeg håper jeg klarer det! 
Jeg og barnefar er ikke sammen, men har nye samboere begge to. Samboeren min er SUPER med barna, og viser mye kjærlighet for dem. Vi venter nå barn nummer tre (samboer sitt første), og jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å elske enda en liten så høyt! 
Hvor vil jeg med dette? Aner ikke! Jeg trenger bare å få det ut, og jeg håper at dette er normale følelser😅 Takk for meg og god kveld!

Du er ikke alene. Jeg kan sitte å se på mitt barn sove og få tårer i øynene fordi han er så vakker der han ligger med sine kosebamser og et pledd. Et liv uten han er utenkelig. Jeg elsker han så høyt at det gjør vondt. 

Anonymkode: 16592...b45

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åh❤ Så fint. Jeg håper jeg en vakker dag klarer å føle sånn for mitt barn. 

Anonymkode: 1fc2c...344

Alle kjenner forskjellig på det❤️ Noen kjenner mer på følelser enn andre, og det er helt greit❤️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er ikke alene. Jeg kan sitte å se på mitt barn sove og få tårer i øynene fordi han er så vakker der han ligger med sine kosebamser og et pledd. Et liv uten han er utenkelig. Jeg elsker han så høyt at det gjør vondt. 

Anonymkode: 16592...b45

Åh! Det å se at dem har ordnet seg med pledd og bamse er fantastisk, bare tanken er rørende. All innsatsen de legger i alt dem gjør❤️

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet hvor du vil🥰Det er ingen kjærlighet større enn kjærligheten til sitt/sine barn❤️Jeg sitter ofte ennå og ser på min 8 år gamle datter når hun sover, akkurat som da hun var baby. Kunne sett på henne i timevis. Et helt fantastisk menneske som kommer fra meg, og jeg klarer liksom ikke ennå å fatte det. Det er ubetinget kjærlighet det er umulig å føle for andre mennesker❤️❤️Jeg elsker henne så det gjør vondt❤️ Føler med som verdens heldigste❤️

Anonymkode: 2186e...854

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...