AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Ved jobbutlysning så har mange store selskaper egne portaler vi må logge inn, og skrive litt om oss, og da man tilslutt skal skrive en søknadstekst. Hva menes med det egentlig? det er jo ikke lett å skrive slik man er lært til å skrive oppbygning til en jobbsøknad. Anonymkode: 810cb...2df
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Ja, man skal bare skrive teksten inn i boksen (eller som jeg gjør, kopiere den inn fra en forhåndsskrevet søknad). Man trenger ikke forholde seg til det gammeldagse oppsettet for søknader lenger, det gjaldt mer når man sendte fysiske papirer. En kort overskrift, søknaden, og så navnet ditt nederst holder. Anonymkode: e43ba...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå