Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk denne streken i dag på ikm, men er redd den er litt svak og tør ikke glede meg for mye enda☺️Trodde den skulle vært ganske sterk på selveste ikm-dagen?

Fikk negativ clearblue digital i går😏Håper det bare skyldes sen hcg-stigning. 

61D89F6B-4FC4-4A80-99E2-E3C1DC9A902E.jpeg

7E07F7AF-A9DE-4AF7-9B7C-7EE256275C43.jpeg

Anonymkode: 8dd20...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og fikk denne i går på clearblue +, er den positiv eller er det den berømte skyggestreken som de er så kjent for? Og er dette en svak strek eller tydelig positiv? Er så dårlig på tolking av tester😅

Skrevet

Sikker på at el ikke var litt sen kanskje ? :) 

Anonymkode: 1a373...a25

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Og fikk denne i går på clearblue +, er den positiv eller er det den berømte skyggestreken som de er så kjent for? Og er dette en svak strek eller tydelig positiv? Er så dårlig på tolking av tester😅

5E1F50ED-BD8D-4A38-8367-5341C8812975.jpeg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sikker på at el ikke var litt sen kanskje ? :) 

Det kan selvfølgelig være en mulighet, men jeg tok el-tester og har noen lunde oversikt over når el var. Men det er ikke utenkelig at el kom en dag senere, den var allerede tre dager forsinket, så det kan hende den faktisk var fire dager forsinket. Håper på det🙏💕🥴

Skrevet

Hvor mange dpo er du? Ved IKM var jeg bare 10 dpo, og fikk svake streker, men jeg fikk positiv digital dagen for IKM da. 

Anonymkode: 24a46...f47

Skrevet

Jeg hadde ikke sterkere streker på IKM i noen av mine graviditeter, men jeg har to flotte barn i dag allikevel :) Jeg hadde ikke brydd meg så mye om styrken på streken, strek betyr at du er gravid og hcg nivået er så varierende fra kvinne til kvinne og graviditet til graviditet så det er ikke mulig å tolke så mye ut ifra styrken på streken. 

Anonymkode: 3c7e1...3ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det kan selvfølgelig være en mulighet, men jeg tok el-tester og har noen lunde oversikt over når el var. Men det er ikke utenkelig at el kom en dag senere, den var allerede tre dager forsinket, så det kan hende den faktisk var fire dager forsinket. Håper på det🙏💕🥴

Okey.. er så vanskelig å si :( kan du kanskje ta en ny om 2 dager, så ser vi om det eventuelt er en stigning? Er det stigning, så er det jo bra! 💗

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Okey.. er så vanskelig å si :( kan du kanskje ta en ny om 2 dager, så ser vi om det eventuelt er en stigning? Er det stigning, så er det jo bra! 💗

Haha, snakk om å være fjern😅 Jeg sjekket akkurat el-appen, der jeg har lagt inn el-tester og ser nå at el nok har vært 3 dager etter min beregning, så da stemmer nok disse strekene ganske bra tror jeg😍 El pleier vanligvis ikke å være så sen, men jeg måtte innom appen å sjekke når du nevnte dette med om den kunne ha vært sen. Innbilte meg at jeg husket bedre enn jeg faktisk gjorde😂 Da er det absolutt håp hvertfall😍 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange dpo er du? Ved IKM var jeg bare 10 dpo, og fikk svake streker, men jeg fikk positiv digital dagen for IKM da. 

Jeg ser nå på den el-appen min at jeg fikk positive el-tester mye senere enn jeg husket, jeg er litt fjern om dagen😅 Da tror jeg det er håp for meg, for da skal disse streke stemme ganske greit. Da er jeg vel 12 dpo nå ca. Regner man dpo den dagen med eggløsning, eller etter el-dagen? Tar en digital om et par dager, da satser jeg på at den er positiv❤️😍 

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke sterkere streker på IKM i noen av mine graviditeter, men jeg har to flotte barn i dag allikevel :) Jeg hadde ikke brydd meg så mye om styrken på streken, strek betyr at du er gravid og hcg nivået er så varierende fra kvinne til kvinne og graviditet til graviditet så det er ikke mulig å tolke så mye ut ifra styrken på streken. 

Anonymkode: 3c7e1...3ca

Ja, ikke sant, sterk er strek uansett😍

Jeg tror jeg har blinsa litt i mitt eget hode: eggløsningen var heldigvis senere enn jeg husket, så da tror jeg disse strekene faktisk ikke er så verst. Er på rundt 12 dpo nå, måtte innom el-appen og sjekke, noe jeg er veldig glad for at jeg gjorde så får jeg litt ro i sjela😂❤️😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Haha, snakk om å være fjern😅 Jeg sjekket akkurat el-appen, der jeg har lagt inn el-tester og ser nå at el nok har vært 3 dager etter min beregning, så da stemmer nok disse strekene ganske bra tror jeg😍 El pleier vanligvis ikke å være så sen, men jeg måtte innom appen å sjekke når du nevnte dette med om den kunne ha vært sen. Innbilte meg at jeg husket bedre enn jeg faktisk gjorde😂 Da er det absolutt håp hvertfall😍 

Åh❤️ Da ønsker jeg å gratulere deg, og håper spira holder seg der😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg ser nå på den el-appen min at jeg fikk positive el-tester mye senere enn jeg husket, jeg er litt fjern om dagen😅 Da tror jeg det er håp for meg, for da skal disse streke stemme ganske greit. Da er jeg vel 12 dpo nå ca. Regner man dpo den dagen med eggløsning, eller etter el-dagen? Tar en digital om et par dager, da satser jeg på at den er positiv❤️😍 

Dagen for EL er dag 0 🙂

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Dagen for EL er dag 0 🙂

Okey, takk, det var det jeg tenker.. da skal det stemme med at jeg er 12 dpo nå:) 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh❤️ Da ønsker jeg å gratulere deg, og håper spira holder seg der😍

Tuuusen takk så mye for det😍 Det håper jeg også🙏❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...