Gå til innhold

usexy med sokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så usexy med sokker 🤢

Andre som synes det

Anonymkode: 3fb50...e17

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha på deg sokker liksom? 

Anonymkode: 12a68...fca

• Liker 1
Skrevet

I senga, ja.

Ellers, nei.

Anonymkode: 08a72...cf3

• Liker 5
Skrevet (endret)

Vi bor i nord-Europa, Norge, et av de kaldeste landene i Europa. Det er faktisk ganske så passende med sokker, for å holde varmen i kulda. Det kan bli - 15 og -30 grader enkelte steder. Minus 7 er kaldt det også. Uten sokker blir man iskald på føttene. 

Jeg kan forstå at noen synes det er "kult" å gå uten om sommeren, men jeg ville aldri gjort det for skoene suger opp all tåfis-svetten (istedenfor at sokkene gjør det) og man ender opp med skikkelig sure og stinkende sko av å gå barføtt i skoene støtt. Æsj til det, sier jeg!

Da er det bedre å bruke sokker som byttes hver dag til rene sokker, som kan suge opp noe av tåfisen 😛 

Det er fryktelig jålete og teit å begynne og gå uten sokker bare fordi noen influensere gjorde det først og dermed gjorde det populært....

Endret av Million
  • Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Å ha på deg sokker liksom? 

Anonymkode: 12a68...fca

Ja det er så usexy 

Skrevet
Million skrev (20 minutter siden):

Vi bor i nord-Europa, Norge, et av de kaldeste landene i Europa. Det er faktisk ganske så passende med sokker, for å holde varmen i kulda. Det kan bli - 15 og -30 grader enkelte steder. Minus 7 er kaldt det også. Uten sokker blir man iskald på føttene. 

Jeg kan forstå at noen synes det er "kult" å gå uten om sommeren, men jeg ville aldri gjort det for skoene suger opp all tåfis-svetten (istedenfor at sokkene gjør det) og man ender opp med skikkelig sure og stinkende sko av å gå barføtt i skoene støtt. Æsj til det, sier jeg!

Da er det bedre å bruke sokker som byttes hver dag til rene sokker, som kan suge opp noe av tåfisen 😛 

Det er fryktelig jålete og teit å begynne og gå uten sokker bare fordi noen influensere gjorde det først og dermed gjorde det populært....

Ikke det det handler om, syns bare det er så usexy

Skrevet

Hvorfor skal alt være så sexy da? Skjerpings

Anonymkode: f0e59...8a5

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg syns det er så usexy med sokker 🤢

Andre som synes det

Vi bor i Norge, og når det er minusgrader bruker vi sokker.  Om det er sexy eller ikke er revnende likegyldig.  Vi bruker klær først og fremst for å beskytte oss mot elementene.  Syns ikke svære boblejakker eller vinteranorakker er spesielt sexy eller fint for den saks skyld men bruker det fordi vi ikke skal fryse.

Anonymkode: 3b748...05f

• Liker 3
Skrevet

Synes det skulle vært påbubt med sokker året rundt. Føtter er noe av det minst sexy på hele menneskekroppen

• Liker 4
Skrevet

Er enda mindre sexy med bare på tær steder det ikke passer.

På jobb, på besøk hos fremmede eller på butikken (unntak på sommeren, kun for kvinner med velstelte føtter i pene sandaler). Sokker er helt ok for alle til sammenligning.

Anonymkode: d5a56...208

• Liker 2
Skrevet

Dama og jeg kan ha på seg hva som helst av usexy klær. Er vi kåte på hverandre glemmer vi sånne ting.

Anonymkode: 9e8e9...c87

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet om mye annet som er usexy. Luer, hansker og t-skjorter. Jeg bruker det likevel, alt skal ikke være sexy.

Skrevet

En mann som kun har sokker på er i hvert fall noe av det mer usexy som er :laugh:

Skrevet (endret)

Sokker er usexy hvis man har nakne bein, ellers ikke...

Endret av Teatrica
Skrevet
Violetta skrev (1 time siden):

Jeg vet om mye annet som er usexy. Luer, hansker og t-skjorter. Jeg bruker det likevel, alt skal ikke være sexy.

For ikke å snakke om saggebukser og hettegenser. Får lyst til å spy. Da blir noen fine sokker til sammenligning faktisk ganske sexy.

Anonymkode: 884ed...6f0

• Liker 2
Skrevet

Ankelsokker er sexy

Anonymkode: c1ad0...e3b

• Liker 1
Skrevet
Nevian skrev (11 timer siden):

En mann som kun har sokker på er i hvert fall noe av det mer usexy som er :laugh:

Er du homo ?

Skrevet
Violetta skrev (11 timer siden):

Syns du virkelig du svarte på spørsmål nå ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For ikke å snakke om saggebukser og hettegenser. Får lyst til å spy. Da blir noen fine sokker til sammenligning faktisk ganske sexy.

Anonymkode: 884ed...6f0

Virkelig, hva har dette med spørsmål å gjøre, hold deg til tema 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er enda mindre sexy med bare på tær steder det ikke passer.

På jobb, på besøk hos fremmede eller på butikken (unntak på sommeren, kun for kvinner med velstelte føtter i pene sandaler). Sokker er helt ok for alle til sammenligning.

Anonymkode: d5a56...208

For noe tull, ditt anstrengte forhold til dine egne tær skal da ikke gå ut over oss andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...