AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg syns det er så usexy med sokker 🤢 Andre som synes det Anonymkode: 3fb50...e17 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Å ha på deg sokker liksom? Anonymkode: 12a68...fca 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 I senga, ja. Ellers, nei. Anonymkode: 08a72...cf3 5
Million Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 (endret) Vi bor i nord-Europa, Norge, et av de kaldeste landene i Europa. Det er faktisk ganske så passende med sokker, for å holde varmen i kulda. Det kan bli - 15 og -30 grader enkelte steder. Minus 7 er kaldt det også. Uten sokker blir man iskald på føttene. Jeg kan forstå at noen synes det er "kult" å gå uten om sommeren, men jeg ville aldri gjort det for skoene suger opp all tåfis-svetten (istedenfor at sokkene gjør det) og man ender opp med skikkelig sure og stinkende sko av å gå barføtt i skoene støtt. Æsj til det, sier jeg! Da er det bedre å bruke sokker som byttes hver dag til rene sokker, som kan suge opp noe av tåfisen 😛 Det er fryktelig jålete og teit å begynne og gå uten sokker bare fordi noen influensere gjorde det først og dermed gjorde det populært.... Endret 8. november 2021 av Million 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Å ha på deg sokker liksom? Anonymkode: 12a68...fca Ja det er så usexy Anonymkode: 3fb50...e17
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 Million skrev (20 minutter siden): Vi bor i nord-Europa, Norge, et av de kaldeste landene i Europa. Det er faktisk ganske så passende med sokker, for å holde varmen i kulda. Det kan bli - 15 og -30 grader enkelte steder. Minus 7 er kaldt det også. Uten sokker blir man iskald på føttene. Jeg kan forstå at noen synes det er "kult" å gå uten om sommeren, men jeg ville aldri gjort det for skoene suger opp all tåfis-svetten (istedenfor at sokkene gjør det) og man ender opp med skikkelig sure og stinkende sko av å gå barføtt i skoene støtt. Æsj til det, sier jeg! Da er det bedre å bruke sokker som byttes hver dag til rene sokker, som kan suge opp noe av tåfisen 😛 Det er fryktelig jålete og teit å begynne og gå uten sokker bare fordi noen influensere gjorde det først og dermed gjorde det populært.... Ikke det det handler om, syns bare det er så usexy Anonymkode: 3fb50...e17
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 Hvorfor skal alt være så sexy da? Skjerpings Anonymkode: f0e59...8a5 8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg syns det er så usexy med sokker 🤢 Andre som synes det Anonymkode: 3fb50...e17 Vi bor i Norge, og når det er minusgrader bruker vi sokker. Om det er sexy eller ikke er revnende likegyldig. Vi bruker klær først og fremst for å beskytte oss mot elementene. Syns ikke svære boblejakker eller vinteranorakker er spesielt sexy eller fint for den saks skyld men bruker det fordi vi ikke skal fryse. Anonymkode: 3b748...05f 3
Ronaldbrei Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 Synes det skulle vært påbubt med sokker året rundt. Føtter er noe av det minst sexy på hele menneskekroppen 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 Er enda mindre sexy med bare på tær steder det ikke passer. På jobb, på besøk hos fremmede eller på butikken (unntak på sommeren, kun for kvinner med velstelte føtter i pene sandaler). Sokker er helt ok for alle til sammenligning. Anonymkode: d5a56...208 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 Dama og jeg kan ha på seg hva som helst av usexy klær. Er vi kåte på hverandre glemmer vi sånne ting. Anonymkode: 9e8e9...c87 1
Violetta Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 Jeg vet om mye annet som er usexy. Luer, hansker og t-skjorter. Jeg bruker det likevel, alt skal ikke være sexy.
Nevian Skrevet 8. november 2021 #13 Skrevet 8. november 2021 En mann som kun har sokker på er i hvert fall noe av det mer usexy som er
Mezzosoprena Skrevet 8. november 2021 #14 Skrevet 8. november 2021 (endret) Sokker er usexy hvis man har nakne bein, ellers ikke... Endret 8. november 2021 av Teatrica
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #15 Skrevet 8. november 2021 Violetta skrev (1 time siden): Jeg vet om mye annet som er usexy. Luer, hansker og t-skjorter. Jeg bruker det likevel, alt skal ikke være sexy. For ikke å snakke om saggebukser og hettegenser. Får lyst til å spy. Da blir noen fine sokker til sammenligning faktisk ganske sexy. Anonymkode: 884ed...6f0 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #16 Skrevet 8. november 2021 Ankelsokker er sexy Anonymkode: c1ad0...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #17 Skrevet 9. november 2021 Nevian skrev (11 timer siden): En mann som kun har sokker på er i hvert fall noe av det mer usexy som er Er du homo ? Anonymkode: 3fb50...e17
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #18 Skrevet 9. november 2021 Violetta skrev (11 timer siden): Jeg vet om mye annet som er usexy. Luer, hansker og t-skjorter. Jeg bruker det likevel, alt skal ikke være sexy. Syns du virkelig du svarte på spørsmål nå ? Anonymkode: 3fb50...e17
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #19 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For ikke å snakke om saggebukser og hettegenser. Får lyst til å spy. Da blir noen fine sokker til sammenligning faktisk ganske sexy. Anonymkode: 884ed...6f0 Virkelig, hva har dette med spørsmål å gjøre, hold deg til tema Anonymkode: 3fb50...e17
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #20 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er enda mindre sexy med bare på tær steder det ikke passer. På jobb, på besøk hos fremmede eller på butikken (unntak på sommeren, kun for kvinner med velstelte føtter i pene sandaler). Sokker er helt ok for alle til sammenligning. Anonymkode: d5a56...208 For noe tull, ditt anstrengte forhold til dine egne tær skal da ikke gå ut over oss andre. Anonymkode: 3fb50...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå